خدمات در محل

شارژ کارتریج در پیروزی

شارژ کارتریج در پیروزی
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج در پیروزی توسط مجموعه همیار پرینتر صورت میگیرد. کارتریج یکی از مهم ترین قطعات در دستگاه کپی و پرینتر میباشد که در کیفیت چاپ تصاویر بر روی برگه تاثیر بسیار زیادی دارد. و اگر در زمان استفاده از دستگاه اطلاعاتی که بر روی برگه وجود دارد به صورت ناخوانا دیده شود. احتمال 99% مشکل کارتریج است که در این زمان باید کارتریج شما در ابتدا توسط تکنسین های حرفه ای ما بررسی شود. شما میتوانید این کار را به وسیله شماره تلفن های 74861-021 و 09361002014 از راه دور انجام دهید و درخواست شارژ کارتریج در محل را داشته باشید. در مرحله اول مشکل دستگاه خود را با کارشناسان ما مطرح مینمایید. سپس تکنسین های حرفه ای ما کارتریج شما را به صورت رایگان تحویل میگیرند و در فضای کاملاً تخصصی کارتریج شما را شارژ و تعمیر میکنند.

شارژ کارتریج در محل پیروزی

یکی از سوالات متداول افراد این است که از کجا میتوان فهمید که کارتریج نیاز به شارژ دارد یا کارتریج دچار ایراد شده است؟ در پاسخ به این سوال میتوان گفت که کمرنگ پرینت گرفتن چاپگر می‌ تواند به خاطر خراب شدن یکی از قطعات چون درام، داکتر بلید، غلطک فوم یا رول مگنت باشد. استفاده از تونر نامرغوب، کاغذ بی‌ کیفیت و تنظیمات نادرست پرینتر هم در بروز این مشکل بی تأثیر نمیباشد. علاوه بر این اختمال دارد که علت چاپ کمرنگ زیاده‌ روی در تعداد دفعات شارژ کارتریج باشد. زیرا پس از هر مرتبه شارژ کیفیت چاپ حدود ۲۰ درصد کاهش می ‌یابد.

اگر از کارتریج اصلی استفاده میکنید میتوانید، حداکثر تا ۸ مرتبه آن را شارژ کنید. در حالی که کارتریج ‌‌های طرح و ایرانی را نهایتاً 3 بار می ‌توانید شارژ نمایید. البته لازم به ذکر است که بعد از هر بار شارژ کیفیت چاپ حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کاهش میابد.

در صورتی که شارژ کارتریج در مکان ی مانند کارگاه همیارپرینتر توسط افراد متخصص انجام شود. این اطمینان خاطر را به شما میدهد که کارتریج کاملاً سالم درون پرینتر قرار داده میشود و به هیچ عنوان به قطعات دیگر پرینتر آسیب نمیزند. به این دلیل که در تعمیر گاه بارها از کارتریج self-test گرفته میشود.

قیمت شارژ کارتریج در پیروزی

یک نکته قابل توجه در رابطه با قیمت ها این است که تمامی هزینه هایی که برای شما عزیزان محاسبه میشود همگی بر اساس نرخ نامه ای میباشد، که اتحادیه اصناف برای مجموعه همیارپرینت درنظر گرفته است. پس با اطمینان کامل از مبالغ اعلام شده توسط کارشناسان مجموعه میتوانید تمامی کارتریج های خود از منطقه پیروزی به دست متخصصین با تجربه و سابقه دار همیارپرینتر بسپارید. زمانیکه شما با مجموعه همیارپرینتر تماس میگیرید کارشناسان مجموعه مراحل اولیه و همچنین هزینه ها را بر اساس مشکل کارتریجتان با شما درمیان میگذارند. و پس از آن که متخصصین به منزل یا محل کاره شما مراجعه کرده اند. مبلغ نهایی را خدمات شما اعلام میکنند.

بعضی از افراد به سبب کاهش در هزینه های شرکت یا اداره شان ترجیح میدهند که شارژ کارتریج را در همان محلی که حضور دارند انجام دهند. اما یک سری نکات برای انجام این کار وجو دارد که در ادامه برای شما عززیان توضیح خواهیم داد. بعضی از کارتریج‌ها به صورت پیش فرض دارای سوراخ برای وارد کردن جوهر هستند. احتمالا این سوراخ را به راحتی پیدا کنید و نیازی نیست تا آن را ایجاد کنید. برای دسترسی به این سوراخ باید برچسب موجود به روی کارتریج را به آرامی جدا کرده و اگر کارتریج چند رنگ باشد. قطعا برای هر رنگ یک سوراخ جداگانه در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشید که ممکن است به روی کارتریج تک رنگ هم چند سوراخ پیدا کنید که در این صورت یکی از این سوراخ‌ها تنها به مخزن راه خواهد داشت. توجه داشته باشید که برخی از سازندگان به روی کارتریج یک ورودی کوچک قرار می‌دهند که با پیچاندن باز می‌شود و به شما اجازه دسترسی به سوراخ کارتریج را می‌دهد. اگر هم این بخش کاملا بسته است باید ابتدا آن را باز کنید تا بتوانید جوهر را وارد کارتریج کنید.

اما در نهایت متخصصین این مجموعه توصیه میکنند که به هیچ وجه در منزل یا محل کار این کار را انجام ندهید به این خاطر که شارژ کارتریج نیاز به تخصص کافی دارد و همچنین اگر به صورت غیر اصولی انجام شود، ممکن است صدمات جبران ناپذیریر را به دستگاه شما وارد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *