خدمات در محل

شارژ کارتریج در بلوار فردوس

شارژ کارتریج در بلوار فردوس
5/5 - (1 امتیاز)

خیابان بلوار فردوسیکی از مناطق پر تردد در کلان شهر تهران میباشد و به علت وجود مراکز اداری ، موسسات ، مدارس بسیاری که در این منطقه قرار دارد. مجموعه همیار پرینتر برای عزیزان ساکن در این منطقه خدماتی را ارائه داده است تا آنان بدون در نظر گرفتن مسافت و زمان بتوانند از خدمات این شرکت که شامل: تعمیر پرینتر در محل بلوار فردوس، شارژ کارتریج در تهران و فروش انواع قطعات پرینتر و مواد مصرفی میباشد. راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر بسیار ساده است به گونه ای که شما از طریق شماره تماس های 02174861 و 09361002014 میتوانی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کارتریج ها به طور کلی بر اساس نوع پرینتر به دو دسته کارتریج تونری (لیزری) و جوهرافشان تقسیم میشوند. به دلیل تفاوت های پودر تونر با جوهر مایع و چگونگی عملکرد کارتریج این دستگاه ها عمر کارتریج ها هم کاملاً مجزا محاسبه شده و متفاوت میباشند. علی رغم اینکه قاعده استاندارد استفاده از کارتریج ها تونر تعویض آن پس از اتمام می باشد. ولی به لحاظ صرفه اقتصادی شارژ مجدد آن بسیار مقرون به صرفه است. کارتریج لیزری برخلاف جوهری از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار میباشند.

بهتر است بدانید که قاعده و استاندارد جهانی در مورد استفاده از کارتریج این است که بعد از خالی شدن آن را تعویض نمایید تا همیشه پرینت عالی و درجه یک داشته باشید و هم سلامت دستگاهتان تضمین شود. در ایران به دلیل صرفه اقتصادی شارژ کارتریج در محل بسیار مرسوم و متداول است. در حال حاضر هزینه شارژ کارتریج حدود 25% قیمت کارتریج نو میباشد و حتی با تعویض 2 قطعه از آن بهمراه شارژ باز هم مقرون به صرفه است.

شارژ کارتریج در محل بلوار فردوس

یکی از سوالات مشتریان در رابطه با کیفیت کارتریج پس از شارژ این است که چرا گاهاً مشاهده میشود که با افت کیفیت مواجه شده اند. در پاسخ به این سوال میتوان گفت در اولین مرتبه پس از شارژ کارتریج کیفیت اسناد پرینت گرفته شده تغییر چندانی ندارد، اما در دفعات بعدی مقداری از کیفیت کاسته می‌ شود. به طور کلی بعد از هر بار شارژ کارتریج پرینتر کیفیت چاپ چیزی حدود 10 الی 20 درصد کاهش می ‌یابد. بنابراین در صورتی که برای کارهای حساس مانند: پرینت نقشه بر روی کاغذ نیاز به پرینت با کیفیت بالا دارید بهتر است، از کارتریج‌ های اورجینال استفاده نمایید.

توصیه میشود، کارتریج پس از 2 الی 3 بار شارژ کردن توسط متخصصین مجموعه همیارپرینتر، تعویض شود. همچنین جهت جایگزین کردن کارتریج مواردی مانند: نوع و مدل کارتریج که کاملاً باید با دستگاه شما سازگاری داشته باشد، توجه فرمایید. برای پرینترهای سیاه و سفید لیزری معمولاً پس از پرینت ۲ هزار صفحه، به شارژ و یا تعویض کارتریج نیاز پیدا خواهند کرد. درصورتیکه این زمان در چاپگرهای رنگی کمتر و سریع تر است.

بسیاری از کاربران، به اشتباه، تصور می کنند. که اگر تعداد کمی در ماه از پرینت رنگی اشتفاده کنند. مدت زمان طولانی تری میتوانند از کارتریجشان استفاده نمایند و حداقل تا دو سال نیازی به شارژکارتریج نخواهند داشت. این در حالی است که به صورت دوره ای کارتریجشان را توسط یک متخصص کاربلد سرویس نمیاند. اگر از چاپگرهای رنگی حداقل دوبار در هفته استفاده نشود جوهر آنها خشک شده و شارژ آنها بی نتیجه است. و این کال تبدیل به یک دستگاه دور انداختی میشود.

توجه داشته باشید که ظرفیت کارتریج پس از هر مرتبه شارژ کردن مقداری از آن کاسته می ‌شود. البته میزان کاهش ظرفیت با توجه به مدل کارتریج و نوع پودری که در هنگام شارژ کردن استفاده میگردد، متفاوت خواهد بود. در صورتی که از پودرهای با کیفیت استفاده شود، تعداد پرینت حدود 100 الی 200 برگه کاهش پیدا می ‌کند. درنظر داشته باشید که تمامی مواد مصرفی که مجموعه همیار پرینتر جهت اتنجام تعمیر و شارژ کارتریج شما در بلوار فردوس استفاده میکنند، همگی از بهترین و مرغوب ترین مواد هستند. پس با خیال راحت میتوانید تمامی کارتریج هایتان را به دست تکنسین های با سابقه این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و مجهز ترین ابزارها کارتریجتان را شارژ و مانند روز اول به شما برگردانند.

اگر بعد از شارژ کارتریج پرینترهمچنان صفحاتی که توسط پرینت شما کم‌ رنگ و بی‌کیفیت بود، به این دلیل است که درام پرینتر شما به تعویض نیاز دارد یا اینکه فیوزر آن دیگر قدیمی شده است و باید تعویض گردد. درام یکی از مهم‌ ترین قطعات پرینتر است که وظیفه آن برداشتن تونر و قرار دادن آن بر روی کاغذ میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *