خدمات در محل

تعمیر پرینتر اچ پی 426

تعمیر پرینتر 426 hp
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر اچ پی 426 یک کاره بسیار تخصصی میباشد. افرادی که معمولاً در منزل یا محل کار بیش از یک عدد دستگاه نگهداری میکنند، به دلیل حساس بودن پرینتر خود به خصوص پرینتر اچ پی 426 نیاز به یک فرد متخصص پیدا خواهند کرد. مجموعه همیار پرینتر با استخدام افرادی که در این زمینه بیش از 15 سال تجربه دارند و دستگاه های متعدد زیادی را تعمیر نموده اند را به محل شما، در هر نقطه از شهر تهران که حضور دارید، میفرستد تا شما با خیالی آسوده بتوانید پرینتر خود را به دست آنان بسپارید و از سرعت عمل آنان نهایت لذت را ببرید.

معرفی پرینتر اچ پی 426

پرینتر اچ پی 426 به گونه ای طراحی شده است ، که 4 کاره بوده و میتواند در زمان نیاز شما عمل فکس ، اسکن ، پرینت و کپی را با کیفیت بسیار بالا 600*600 dpi انجام دهد. نوع چاپ این پرینت سیاه و سفید است. پس متعاقباً به این دلیل از کارتریج رنگ مشکی برای به چاپ نهایی رساندن داده های شما برروی کاغذ بهره میبرند. وزن این دستگاه حدود 12 کیلوگرم است که توصیه میشود در زمان جابه جایی این کالا از شخص دیگری کمک بگیرید تا به مهره های کمر و گردن شما آسیب وارد نشود.

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به چاپ دورو آن اشاره نمود. که به صورت اتوماتیک و تنها با انجام تنظیمات ساده میتوانید تمامی صفحاتی که در دست دارید که امروزه معمولا آنان به صورت فایل ورد یا پی دی اف هستند را برروی بک برگه در پشت و و جلوی برگه چاپ نمایید. کپگی کردن تمامی داده های شما با سرعت حداکثر 40 برگ در دقیقه انجام میگیرد. و نیز سرعت اسکن کردن داده هایی که به پرینتر انتقال میدهید معادل 26 برگ در دقیقه میباشد.

یکی دیگر از مساثل مرتبط با این پرینتر، کپی برابر با اصل این دستگاه است. گاهی افرادی سند یا کاغذی را در دست دارند، که میخواهند دقیقاً به همان شکل برروی کاغذ مجدد مطالب آن چاپ شود. این دستگاه با وضوح فوق العاده بالا برای شما عیزان این کار را انجام میدهد.

قیمت تعمیر پرینتر اچ پی 426

تعمیر پرنتر اچ پی 426 از جمله خدماتی است. که مجموعه همیارپرینتر با درنظر گرفتن مشکلات افراد در جامعه این مورد را ترتیب اثر داده است. و به همین خاطر جهت جلوگیری از تردد در سطح شهر و همچنین آلودگی هوا با مناسب ترین قیمت، خدمات ارزنده ای را ارائه داده است. کلیه قیمت هایی که این مجموعه برای مشتریان عزیر قرار داده همگی بر اساس نرخ نامه ای است که اتحادیه در اختیار مجموعه همیار پرینتر قرار داده است.

لازم به ذکر است که این مبالغ بستگی به نوع مشکل پرینتر شما دارد. گاهاً پیش می آید که شما به صورت تلفنی مشکل خود را مطرح مینمایید. و کارشناسان به صورت تلفنی میتوانند، مشکل شما را حل نمایند. اما در اکثر مواقع لازم است تا تکنسین ها به محل مراجعه نموده و مشکل را از نزدیک بررسی نمایند. در آن هنگام اگر قطعه ای آسیب دیده باشد، به شما پیشنهاد میدهند که از فروشگاه همیار پرینتر به صورت آنلاین آن قطعه را خریداری نمایید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین ها در همان جا قطعه را جایگزین نموده و یک پرینتر سالم را تقدیم شما کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *