خدمات در محل

تعمیر پرینتر در امام خمینی

تعمیر پرینتر در امام خمینی
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر در امام خمینی با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده ظفر قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در زمان بسیار کوتاهی آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر پرینتر در محل امام خمینی و شارژ کارتریج شما میباشد. به گونه ای که شما رضایت کامل از مجموعه ما به خود اختصاص میدهید. همین امر سبب شده است که مشتریان زیادی درخواست تعمیر پرینتر در امام خمینی را دارا باشند. همچنین مجموعه همیار پرینتر به دلیل همین موضوعات فروشگاه آنلاین قطعات مصرفی و کارتریج به خصوص دستگاه های بزرگی مانند پرینتر و دستگاه کپی را در وب سایت خود قرار داده است.تا کاربران بتوانند قطعه مورد نظر خود را بلافاصله با ارسال درخواست تعمیر پرینتر در امام خمینی خریداری نمایند.

تعمیر پرینتر در محل امام خمینی

تعمیر پرینتر در محل به نوع پرینتر بستگی دارد.درواقع اگربخوایم یک مقایسه بین این دو نوع پرینتر انجام دهیم باید بگوییم که،در پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری به نسبت پرینتر های لیزری در تعداد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوای رنگ مشکی بوده و دیگری حاوی کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها پرداخته و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ مشاهده نمایند.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

قیمت تعمیر پرینتر در امام خمینی

تعمیر پرینتر در امام خمینی به علت بعد مسافتی که این منطقه با مجموعه همیارپرینتر دارد خدماتی چون شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر توسط تکنسین های ما تنها در تعمیرگاه مخصوص و مجهز همیارپرینتر انجام میگیرد. گفتنی است که امروزه به علت نوسانات قیمت ، تمامی مبالغ اعلام شده در زمان تماس با مجموعه همیارپرینتر، کارشناسان با شما عزیزان درمیان میگذارند.

یکی از سوالات متداول مشتریان این است که در سرویس پرینتر چه کاری انجام میشود. قابل توجه است که در هنگام سرویس پرینتر تمامی قطعات پرینتر از دستگاه خارج میشود و با تجهیزات مدرن آن را بررسی میکنند و پس از اطمینان از سالم بودن آن قطعه مجدداً آن را در سر جای خود میگذارند. و این موضوع سبب میشود که یک دستگاه کاملاً سالم را به شما تقدیم نمایند.

اکثراً افرادی که در محیط هایی مانند: اداره ، سازمان ها و مراکز اداری مشغول به کار هستند به علت اینکه روزانه بیش از 1000 برگ را پرینت میگیرند. از سرویس دوره ای مجموعه همیارپرینتر استفاده میکنند. تا به هیچ وجه در زمان انجام کار دچار مشکل نشوند و بتوانند به طور مداوم از پرینتر بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *