خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی یوسف اباد

دستگاه کپی در یوسف اباد
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در یوسف اباد در مرکز تعمیرات کپی با تیمی از برترین متخصصین تعمیر ماشین های اداری در کشور ، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛ همچنین این مرکز تعمیرات دستگاه کپی شما را با بهترین راه حل فنی، کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه مرتفع می سازد و حتی‌الامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کند و در صورت تعویض نیز قطعاتی را با کیفیتی برابر قطعات اصل جایگزین می نماید.

bn main current t

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در یوسف آباد شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

چگونه درخواست تعمیر دستگاه کپی خود را درهمیار پرینتر ثبت کنیم؟

عیب یابی دستگاه کپی در یوسف آباد

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

در محل

لوازم موردنیاز برای شارژ کارتریج لیزری

برای انجام شارژ کارتریج لیزری ، وسایلی که برای انجام شارژ کارتریج نیاز است خریداری شوند. اولین قطعه کیت پر کردن یا شارژ جوهر (Ink Refill Kit) است که در فروشگاه ماشین های اداری همیار پرینتر آنلاین قابل دسترس و تهیه می باشد.

همچنین لازم است که رول دستمال کاغذی، چسب نواری و یک سطح مسطح و صاف مانند یک میز نیز برای ادامه کار در اختیار داشته باشید. استفاده از دستکش نیز برای جلوگیری از آلودگی لازم است.

کارتریج

کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن

کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.

HD wallpaper neon 3d frame 3d amoled border edge frame glow neon oled red star thumbnail min

تعمیر دستگاه کپی چیست ؟

تاریخچه دستگاه فتوکپی :

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

از دیگر خدماتی که مجموعه همیار پرینتر به مشتریان عزیز خود ارائه داده است که شامل، تعمیرات تخصصی دستگاه کپی، تعمیر پرینتر،شارژ کارتریج و فروش انواع قطعات و مواد مصرفی می باشد.تعمیر دستگاه کپی با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛

ارائه ضمانت و گارانتی تمامی سرویس‌های فروش و تعمیر کپی، ارائه خدمات بر اساس قیمت‌های مصوب، تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کپی و قطعات یدکی اصلی، سرویس و تعمیر دستگاه های کپی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، ارایه خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تمامی دستگاه های کپی و … .

شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به سایت همیار پرینتر و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه کپی مورد نظرتان را دریافت دارید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در تهران در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.

ماا

سوالات متداول در مورد تعمیر دستگاه کپی در پارک وی


ما به سوالات متداولی که در قبل، حین و بعد از سفارش، برای کاربران عزیزمان پیش می آید را پاسخ داده ایم.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *