خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در فرمانیه

تعمیر دستگاه کپی در فرمانیه
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در فرمانیه از جمله خدمات پر طرفدار مجموعه همیار پرینتر میباشد، که با توجه به اوضاعی که امروزه افراد بسیاری را در زمینه های مختلف درگیر کرده است. مخصوصاً در زمینه خرابی دستگاه کپی که درواقع کاربران فعال زیادی از این دستگاه روزانه حداقل 100 برگه را به چاپ میرسانند، تعمیر دستگاه کپی در فرمانیه که توسط مجموعه همیار پرینتر در اختیار ساکنین این منطقه قرار داده است. بهترین انتخاب میباشد. تا افراد مشغول به کار در محیط های مختلف کاری بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل تعمیر ماشین های دارای خود را با پرداخت کمترین هزینه حل نمایند. و بار ها از دستگاه کپی با خیال راحت استفاده کنند.

640

تعمیر دستگاه کپی در فرمانیه

توسط حرفه ای ترین تیم همیار پرینتر

چرا بعد از شارژ کارتریج هنوز کیفیت پرینت ضعیف است؟

های انتخاب کارتریج جوهری مناسب

معرفی انواع پرینتر

امروزه ماشین های اداری به مخصوص پرینتر یا چاپگر قسمت مهمی از کارهای اداری را انجام می دهند.و جایگاه ویژه ای در کارهای روزمره ی اداری دارند.از این رو ما به تفکیک مدل ها و برندهای مختلف پرینتر را در جهت انتخاب بهترین گزینه موردنظرتان به شما معرفی نموده و به اختصار توضیح می دهیم.

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

کپی تعمیر 1

نمایندگی فروش دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی کانن در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.

مشکلات رایج دستگاه های کپی و چگونگی رفع آنها

در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات دستگاه های کپی و راه حل های ساده برای حل آنها ارائه شده است:



دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی است که به سرعت و با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی فعلی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. این فرایند خشک از بارهای الکترواستاتیک بر روی یک نورگیر حساس به نور استفاده می کند تا ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ به شکل تصویر ایجاد کند. سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک شود. (دستگاه فتوکپی می تواند از فناوری های دیگر مانند جت جوهر استفاده کند، اما Xerography برای کپی در ادارات استاندارد است)، نسخه های پیشین شامل دستگاه نسخه برداری Gestetner، در سال 1881 توسط دیوید جستتنر اختراع شد.

کپی تعمیر 2

از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، جوهرافشان، سوزنی و حرارتی اشاره کرد که در هنگام خرید آن از نمایندگی فتوکپی مربوطه می توانید با مقایسه ای که بر روی آنها انجام می دهید دستگاه فتوکپی مناسب کارتان را خریداری نمایید؛ مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشد و شما نیاز داشته باشید که آن دستگاه را خریداری نمایید. در صورتی که مکانی برای جایگذاری دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید ، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی نمایید می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت هایی مانند پرینت و فکس را علاوه بر کپی گرفتن از برگه ها دارا می باشد.

کارر
تعمیرات تخصصی دستگاه
رایگان
تعمیرات در منزل و دفتر شما با سریع ترین زمان ممکن
نمایندگی مجاز و رسمی دستگاه های کپی

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر کاربر

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌ بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های همیار پرینتر در تهران مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی خود را به تکنسین‌های مجموعه همیار پرینتر بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی اچ پی،تعمیر فتوکپی زیراکس،تعمیر فتوکپی کانن و دیگر موارد ، در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

تعمیرات دستگاه فتوکپی

مراحل تعمیرات دستگاه کپی در همیار پرینتر

روند تعمیرات دستگاه کپی به این صورت می باشد که متخصصین حرفه ای ما اول مشکلات دستگاه شما را به صورت رایگان پیدا میکنند و دستگاه شما را انالیز میکنند. بعد از مرحله انالیز کارشناسان ما تصمیم میگیرند که قطعه دستگاه فتوکپی شما را تعمیر یا تعویض کنند.
در صورتی که قطعه شما قابل تعمیر باشد، متخصصین ما با بهترین تجهیزات ممکن و در کم ترین زمان قطعه دستگاه کپی شما را تعمیر کرده و از طرف تعمیرات فتوکپی قطعه تعمیری با ضمانت نامه کتبی به شما تحویل میدهد.
در صورتی که قطعه شما معیوب باشد و قابل تعمیر نباشد کارشناسان ما به شما اعلام هزینه میکنند و در نهایت قطعه اورجینال با گارانتی اصلی را به شما ارائه میدهد.


فروش دستگاه کپی تمام برندها در همیار پرینتر

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *