خدمات در محل

شارژ کارتریج در مطهری

کارتریج در مطهری
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج در مطهری یکی از برجسته ترین خدماتی است که امروزه مجموعه پر طرفدار همیار پرینتر برای مشتریان خود که در اکثر و نقاط کشور هستند، ارائه داده است. هرگاه دستگاه پرینتر شما با مشکلاتی مانند: شارژ کارتریج، ارور و … مواجه شد، تنها کافیست، با نمایندگی تعمیرات همیار پرینترکه مرجع اصلی و قابل اعتمادی می باشد.

شما میتوانید با شماره 02174861 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق واتساپ 09361002014 و 09361275517 ثبت نمایید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شارژ کارتریج در محل ، تکنسین های خود را به محل موردنظرتان اعزام نماید.

در صورت تمایل برای انجام هرنوع خدماتی توسط مجموعه همیار پرینتر می توانید به طور کاملا رایگان از تیم پشتیبانی ما مشاوره رایگان دریافت کنید و یا فرم ثبت درخواست تعمیر پرینتر در دولت را با فشردن دکمه زیر تکمیل و ارسال نمایید تا مجموعه ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی و تکنسین های خود را به محل موردنظرتان اعزام نماید.
برای تعمیر پرینتر یا سرویس پرینتر برندهای مختلف، از طریق دکمه زیر درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناس‌های ما در سریع ترین زمان هماهنگی لازم را با شما انجام دهند.

شارژ کارتریج در محل مطهری

همانطور که میدانید کارتریج به طور کلی بر اساس نوع پرینتر به دو دسته کارتریج لیزری و جوهرافشان تقسیم میشوند. به دلیل تفاوت های پودر تونر با جوهر مایع و چگونگی عملکرد کارتریج این دستگاه ها عمر کارتریج ها هم کاملاً مجزا محاسبه شده و متفاوت میباشند.
علی رغم اینکه قاعده استاندارد استفاده از کارتریج تونر تعویض آن پس از اتمام می باشد. ولی به لحاظ صرفه اقتصادی شارژ مجدد آن بسیار مقرون به صرفه است. کارتریج لیزری برخلاف جوهری از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار میباشد.
بهتر است بدانید که قاعده و استاندارد جهانی در مورد استفاده از کارتریج این است که بعد از خالی شدن آن را تعویض نمایید تا همیشه پرینت عالی و درجه یک داشته باشید و هم سلامت دستگاهتان تضمین گردد.
در ایران به دلیل صرفه اقتصادی شارژ کارتریج بسیار مرسوم و متداول است. در حال حاضر هزینه شارژ کارتریج حدود 25% قیمت خرید کارتریج جدید میباشد. گفتنی است که حتی با تعویض 2 قطعه ازکارتریج بهمراه شارژکردن آن باز هم این کار توجیه دارد و شما میتوانید مادامی که کاست کارتریج قابلیت خود را حفظ نموده از آن استفاده نمایید.
اما کاربرانی که به کیفیت و سلامت دستگاه و کار خود اهمیت میدهند مخصوصاً افرادی که در مراکز چاپ مشغول به کار هستند. بهتر است زمانی که در هنگام شارژ کارتریج نیاز به تعویض 2 قطعه مصرفی داشت اقدام به تعویض کامل کارتریج نمایید.

قیمت شارژ کارتریج در مطهری

کارتریج های اصلی همانطور که از نام آن پیدا است، به صورت اورجینال توسط شرکت سازنده تولید میگردد. کیفیت و ظرفیت چاپ در این نوع کارتریج ها بسیار بالا است همین امر نشان دهنده اورجینال بودن کالا میباشد. اما کارتریج های طرح را شرکت های سازنده اصلی متفرقه تولید میکنند و به همین دلیل کیفیت آنها قابل قیاس با مدل اصلی نیست. اما این موضوع دلیل بر آن نیست که تمامی کارتریج های غیر اورجینال بی کیفیت هستند.درواقع میتوان گفت این نوع کارتریج ها به صورت درجه بندی‌های مختلف که کیفیت آن ها را مشخص می کند در بازار عرضه میشوند.

از لحاظ قیمتی میتوان 100% هزینه کارتریج اصلی به نسبت مدل طرح آن گران تر است. اما این موضوع هیچ گونه تأثیری برروی قیمت شارژ کارتریج ندارد، درواقع عاملی که بر این امر اثر میگذارد نوع تونر مصرفی است که درون کارتریج ریخته میشود. لازم به ذکر است که تمامی قیمت هایی که به مشتریان عزیز اعلام میگردد، همگی بر اساس نرخ نامه ای است که توسط اتحادیه انصاف به مجموعه داده میشود. پس شما عزیزان میتوانید با خیال راحت و با قیمتی باورنکردی تمامی کارتریج های خود را به دست متخصصین با تجربه بیش از 15 سال مجموعه همیارپرینتر بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *