خدمات در محل

شارژ کارتریج در شهرک دانشگاه

شارژ کارتریج در شهرک دانشگاه
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج در شهرک دانشگاه از خدمات مجموعه همیار پرینتر میباشد که با داشتن تکنسین های با تجربه و کاردان توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. مجموعه همیار پرینتر علاوه بر شارژ کارتریج در شهرک دانشگاه خدماتی چون تعمیر پرینتر ، فروش قطعات مصرفی و کارتریج و … نیز برعهده دارد.
راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر از طریق شماره تماس های 02174861 و 09361002014 میباشد. که شما تنها با یک تماس از طریق شماره های گفته شده میتوانید به صورت رایگان با مشاورین ما در زمینه شارژ کارتریج و خدمات ، تعمیر پرینتر و دستگاه کپی در ارتباط باشید.

کمپانی های سازنده دستگاه های کپی و چاپگرهای مدرن دو نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان تولید می کنند که قطعات داخلی و یدکی آنها با هم متفاوت است. بنابراین از لحاظ سخت افزاری نمی توانید این قطعات را جابجا کرده و تغییر دهید قبل از رسیدن به اصل مطلب بهتر است بدانید که هر دو نوع کارتریج پس از اتمام رنگ و پودر نیاز به شارژ دارند. در واقع مقدار رنگ موجود در هر کارتریج محدود است و برای استفاده باید کارتریج را شارژ کرد. هر دو کارتریج از قطعات مصرفی هستند و پس از مدتی باید تعویض شوند.کارتریج های لیزری و جوهر افشان در زمینه های مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند که عبارتند از : کیفیت چاپ،ظرفیت،سرعت چاپ و هزینه شارژ می باشد.

کیفیت چاپ از مهم ترین عوامل در انتخاب پرینتر می باشد.اگر قصد چاپ عکس های رنگی با رزولوشن بالا را دارید بهترین پیشنهاد کارتریج های جوهر افشان می باشدولی برای چاپ اسناد سیاه و سفید در تعداد بالا بهترین گزینه کارتریج های لیزری می باشد.

قیمت شارژ کارتریج در شهرک دانشگاه

به طور تقریبی پس از هر بار شارژ کردن کارتریج، حدود ۱۰ درصد از کیفیت آن کاهش میابد. به همین خاطر خیلی از افراد ترجیح می دهند که به جای شارژ کارتریج آن را به طور کامل تعویض نمایند.اما این کار بسیار پر هزینه تر از زمانی است که شما کارتریجتان را شارژ میکنید و بارها از ان استفاده مینمایید. این کار طبیعتا باعث می شود که کیفیت چاپ در سطحی مطلوبی قرار بگیرد. قیمت کارتریج نو چندین برابر شارژ آن است و اگر قرار باشد که هر مرتبه با تمام شدن تونر یا جوهر کل قطعه را تعویض کنیم، هزینه زیادی باید بابت آن پرداخت نمایید.

خدمات شارژ کارتریج غیر اصولی و توسط افرادی که هیچگونه تخصصی ندارند نه تنها گران تر از خدمات شارژ کارتریج در مغازه نیست، بلکه خیلی اوقات ارزان تر هم خواهد بود. به هر حال جابجایی پرینتر یا خود کارتریج به مغازه اگر با نحوه جداسازی آن از پرینتر آشنایی داشته باشید، کاری پر زحمتی میباشد و همچنین اگر آسیبی به بدنه کارتریج وارد گردد تعمیرکاران آن را تقبل نخواهند کرد و ممکن است شما مجبور به تهیه کردن یک کارتریج از برند های نا معتبر بشوید. اصلا نگران نباشید تمامی این مشکلات به راحتی تنها با یک تماس تلفن با شماره 02174861 قابل حل هستند. به گونه ای که ابتدا مشکل شما توسط کارشناسان مجموعه بررسی میشود و سپس در صورت نیاز تکنسین ها محل شما میفرستند.

اگر می‌خواهید شارژ کارتریج در محل را خودتان انجام دهید، قبل از هرکاری ابتدا باید وسایل لازم برای شارژ کارتریج را آماده داشته باشید یا ازفروشگاه های معتبر آن را تهیه نمایید. از جمله ابزار های مورد نیاز میتوان به: پیچ گوشتی، دستکش، انبر، دستمال، فرچه، تونر مخصوص کارتریج، چیپست و درام برخی از وسایل لازم برای شارژ کارتریج هستند، از آن ها استفاده نمود.
چیپست یک قطعه مهم میباشد که عامل ارتباط دهنده پرینتر با کارتریج است، و باید پس از هربار شارژ کارتریج تعویض گردد. همچین در رابطه با درام الزامی نیست که حتماً آن قطعه تعویض شود. تنها در صورت افتادن خط و خش روی آن است که باید تعویض شود. خط و خش روی درام، از کیفیت پرینت به شدت کاسته و باعث افتادن خطوط افقی روی کاغذ می‌گردد.

هر کارتریجی تونر مخصوص به خود را دارد، بنابراین در زمان خرید آن دقت لازم را به عمل آورید و تونری انتخاب کنید که با پرینتر و بیش از آن کارتریج دستگاه سازگاری داشته باشد. فرچه وسیله‌ای است که از آن برای تمیز کردن محفظه کارتریج استفاده می‌کنند. در هنگام شارژ کارتریج باید بسیار دقت کرد و تمامی مراحل را در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *