خدمات در محل

شارژ کارتریج در دروس

شارژ کارتریج در دروس
5/5 - (2 امتیاز)

شارژ کارتریج در محل کار یا منزل معمولاً سخت و دشوار میباشد. و انجام آن در محیط خارج از محل های مخصوص شارژ کارتریج توصیه نمیشود. همچنین این عمل یک کاره تخصصی است، که حتما باید توسط یک متخصص کاردان انجام گیرد. به همین خاطر همیار پرینتر خدماتی را برای شما عزیزان قرار داده تا بتوانید با خیال راحت شارژ کارتریج دستگاه پرینتر خود را در منطقه دروس به ما بسپارید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارتریج شما تحویل گرفته و شارژ نماییم وپس از پایان کار آن را در بسته های استاندارد درب منزل یا محل کار خود تحویل دهیم.

توصیه ما به تمامی کاربرانی که حداقل یک دستگاه پرینتر در منزل یا محیط کار خود دارند. این است که یک دستگاه کارتریج به عنوان یدک داشته باشند. وجود یک کارتریج به عنوان یدک به آن ها این قابلیت را میدهد که از شارژ کردن کارتریج توسط افراد نامتخصص جلوگیری نمایند. دقت داشته باشید که شما همیشه باید یک کارتریج پر شده نگهداری کنید. و به محض خالی شدن کارتریج در حال استفاده آن را توسط تکنسین های ما شارژ نموده و جایگزین آن کاتریج یدک را استفاده نمایید.

شارژ کارتریج در محل دروس

شارژ کردن کارتریج یکی از کارهایی میباشد. که به تخصص نیاز دارد. درواقع اگر یبخواهید به تنهایی این کار را انجام دهید ممکن است مشکلاتی چون پاشسده شدن تونر برروی بدنه پرینتر شود یا به بدنه پرینتر شما آسیب وارد نماید. در این هنگام میتوانید با شماره تلفن 02174861 تماس حاصل نموده و و درخواست شارژ کارتریج در محل دروس را بدهید. تا کارشناسان همیارپرینتر با بررسی تمام مسائل متخصصان خود را که در زمینه شارژ کارتریج تبحر به سزایی دارند. نیرو های خود را فرستاده در کمتر از 24 ساعت کارتریج شما را مثل روز اول نمایند.

قیمت شارژ کارتریج در دروس

امروزه قیمت یکی از سوالاتی است که ابتتدا مشتریان گرامی میپرسند تا بتوانند بر اساس آن تصمیم نهایی را بگیرند. گفتنی است که تمامی شارژ کارتریج در محل بر اساس قیمتی که اتحادیه برای ما در نظر گرفته است. درواقع اگر مشکل کارتریج شما در تنها به شارژ کردن نباشد و قطعات دیگر آن مشکل داشته باشد. به هزینه ها اضافه میگردد. اما با این تفاوت که در مجموعه همیارپرینتر اگر بیشتر از 3 کارتریج داشته باشید، هزینه ایاب و ذهاب برای شما عزیزان رایگان خواهد بود.

خوشبختانه منطقه دروس یکی از مناطقی است که به محل میرداماد نزدیک است یعنی اگر شما کارتریج خود را به ما بسپارید در کمتر از 24 ساعت به شما تحویل میدهند. این مجموعه به سسب افزایش وضوح تصاویر و نوشته ها برروی کاغذ باید از تونر 100% با کیفیت استفاده نمود، تا سبب افزایش کیفیت در چاپ داده بر روی کاغذ گردد، همچنین از خرابی و صدمه دیدن دستگاه پرینتر مخصوصاً کارتریج جلوگیری گردد.

شرایط شارژ کارتریج در دروس

اگر دقیقاً محل کار یا منزل شما واقع در منطقه دروس باشد. شرایط شارژ کارتریج در محل به این گونه است ، که اگر شما تنها یک کارتریج داشته باشید هزینه حمل آن با خود شما عزیزان میباشد. در غیر این صورت یعنی زمانیکه بیش از 3 کارتریج داشته باشید هزینه حمل آن به عهده مجموعه است. حال با در نظر گرفتن این که یکی از قطعات کارتریج شما دچار ایراد شده باشد. آن را در همان زمان برای شما عوض میکنند اما اکر تعداد قطعات خراب در کارتریج بیش از 2 عدد باشد، تکنسین های همیار پرینتر آن را از رده خارج اعلام میدارند. و در این هنگام به شما توصیه میشود که یک عدد کارتریجی که با پرینتر شما کاملا سازگار است، از فروشگاه همیارپرینتر خریداری نمیایید. جهت ارتباط با بخش کارشناسان فروش و خدمات کافیست با شماره تلفن 02174861 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *