خدمات در محل

شارژ کارتریج در خدامی

کارتریج در خدامی
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج در خدامی ، منطقه 3 کلان شهر تهران انجام میشود، خدمات این شرکت علاوه بر شارژ کارتریج در خدامی ، تعمیر پرینتر و دستگاه کپی نیز میگردد، کاربرلان میتوانند به وسیله شماره تلفن های 02174861 و 09361002014 به طور کاملاً رایگان با مشاوران ما در زمینه شارژ کارتریج در محل صحبت کنند و مشکلات کارتریج ، پرینتر یا دستگاه کپی خود را با ما درمیان بگذارند.

باتوجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده میرداماد قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج در محل و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.

توصیه متخصصین مجموعه همیارپرینتر به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد، که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسد، این موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج جدید تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید. تا در مواقع اضطراری بتوانید آن را جایگزین کرده و تمامی داده های باقیمانده خود را برروی کاغذ پرینت بگیرید.

قیمت شارژ کارتریج در خدامی

کارتریج یکی از قطعات بسیار مهم پرینتر های مختلف محسوب می شوند. که معمولاً اگر نیاز به کارتریجچ جدید داشتید باید هزینه گزافی را برای آن پرداخت نمایید. به همین خاطر هر کاربر تا حد امکان ترجیح می دهد تا به جای تعویض کارتریج، آن را مجدداً شارژ نماید. اما موضوع اصلی این است که هر کارتریج بر اساس نوع و کارکردی که در طول دوران استفاده از پرینتر دارد، دفعات محدودیمیتوان آن را شارژ نمود. در نتیجه بعد ازآن دیگر شارژ کردن کارتریج فایده ای ندارد و باید آن را با یک نمونه جدید البته همان مدل قبلی که با پرینترتان سازگار است، تعویض کرد.

گفتنی است که اگر از کارتریج های اصلی برای پرینترهای خود استفاده کنید، می توان دفعات بیش تری آن را شارژ نمایید. این در حالی است که نمونه های مشابه اما غیر اورجینال شرکتی، زودتر نیاز به تعویض دارند و دفعات کم تری قابل شارژ هستند.به طور متوسط کارتریج های اصلی حدود 5 الی 6 بار و کارتریج های غیر اورجینال کمتر از 3 بار باید شارژ شوند تا با حفظ همان کیفیت اولیه بتوانند تمامی نوشته های شما را برروی کاغذ چاپ کنند.

یکی از اتفاقاتی که ممکن است سبب خرابی کامل کارتریج و در امتداد آن دستگاه پرینتر شود، زمانی است که از تونر یا جوهر اصلی و با کیفیت برای دستگاه استفاده نگردد یا این که فرایند شارژ به درستی انجام نشود، ممکن است خطا ها یا مشکلاتی در کارکرد دستگاه شما بوجود آورد. یکی از این خطا ها، مربوط به زمانی است که روکش پلاستیکی روی کارتریج برداشته نشده یا این که اتصالات فلزی کارتریج دچار آسیب دیدگی شده باشد. گاهی اوقات نیز به دلیل به روز نبودن نرم افزارهای دستگاه، بعد از شارژ کارتریج ارور هایی در پرینتر داده می شود. که در چنین مواقعی هزینه های بسیاری را متحمل میشوید.

توجه داشته باشید که تمام هزینه های محاسبه شده توسط متخصصین و کارشناسان مجموعه همیارپرینتر همگی بر اساس مبالغی است، که اتحادیه اصناف برای مجموعه همیارپرینتر در نظر گرفته، پس با خیال راحت میتوانید تمامی کارتریج های خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *