خدمات در محل

شارژ کارتریج در امام حسین

شارژ کارتریج در امام حسین
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج در امام حسین در برندهای مختلفی از جمله: SAMSUNG، HP، CANON، BROTHER و … در بازار یافت شده و به صورت مستقیم به مشتریان با قیمت فوق العاده مناسب تقدیم گردد. مجموعه همیار پرینتر با دراختیار داشتن کالا های پر کاربرد مانند شارژ کارتریج در امام حسین و همچنین داشتن خدمات پس از فروش مثل: شارژ کارتریج و تعمیر و تنظیم انواع پرینتر در محل بتواند امتیاز بسیار بالایی در بین کاربران و به نسبت دیگر رقیبان دریافت کند.

درخواست شارژ کارتریج در محل به دو روش بسیار ساده انجام میپذیرد. اولین روش تماس با شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. دومین روش وارد شدن به وب سایت همیار پرینتر بوده که در این قسمت کافیست وارد بخش تعمیرات شده و فرم درخواست تعیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان همیار پرینتر در کمترین زمان ممکن مشکل شما را در زمینه شارژ کارتریج در امام حسین حل نمایند.

شارژ کارتریج در محل امام حسین

بهتر است بدانید که قاعده و استاندارد جهانی در مورد استفاده از کارتریج این است که بعد از خالی شدن آن را تعویض نمایید تا همیشه پرینت عالی و درجه یک داشته باشید و هم سلامت دستگاهتان تضمین شود. در ایران به دلیل صرفه اقتصادی شارژ کارتریج بسیار مرسوم و متداول شده است. در حال حاضر هزینه شارژ کارتریج حدود 25% قیمت کارتریج نو میباشد و حتی با تعویض 2 قطعه از آن بهمراه شارژ باز هم این کار توجیه دارد و شما میتوانید مادامی که کاست کارتریج قابلیت خود را حفظ نموده از آن استفاده کنید. اما کاربرانی که به کیفیت و سلامت دستگاه خود اهمیت میدهند بهتر است اقدام به جایگزین کارتریج نمایند.

این مسئله تا حدود زیادی به نوع تونر و کیفیت کارتریج مصرفی بستگی دارد. اگر برای شارژ کارتریج که به عنوان مثال در اولین استفاده 2000 برگ پرینت داده همان نوع تونر قبلی که در ابتدا داخل کارتریج بود استفاده کنید طبیعتاً به لحاظ استهلاک قطعات بعد از 2000 بار پرینت گرفتن فرسوده تر میشوند. یعنی در حالت عادی بعد از هر بار شارژ از کیفیت و ظرفیت کارتریج مقداری کاسته میشود. ولی اگر شما با شارژ مجدد کارتریج قطعات مصرفی آن را نیز تعویض نمایید و همان مقدار تونر با همان کیفیت را داخل کارتریج بریزید تقریباً به همان مقدار اول پرینت خواهد داد حال اگر از تونر با کیفیت تری استفاده کنید و قطعات کارتریج تان سالم باشد چه بسا از همان وزن تونر تعداد پرینت بیشتری هم بتوانید بگیرید.

قیمت شارژ کارتریج در امام حسین

یکی از مهمترین و موثر ترین قطعات تشکیل دهنده یک پرینتر لیزری کارتریج است. قیمت این قطعه با توجه به مدل پرینتر و همچنین کارکرد آنها متفاوت هستند. هر اندازه که پرینتر بزرگتر باشد متقابلا اندازه کارتریج نیز بزرگتر است و قیمت شارژ کارتریج در محل آن نیز بالاتر است. به موادی که در داخل کارتریج میریزند و رنگ چاپ را تامین میکند تونر میگویند.

فرایند چاپ در پرینتر به این صورت میباشد، که پودر و ذرات تونر در چاپگر به وسیله شارژ الکترو استاتیک درام و چسبیدن تونرها به مگنت آهن ربایی و دستور اصلی که توسط برد دستگاه داده میشود، آغاز میگردد و پس از تابش لیزر و همچنین ذوب تونر توسط هیتر و در نهایت چاپ به پایان میرسد. با توجه به اینکه اندازه پرینتر مستقیماً در قیمت شارژ کارتریج آن تاثیر دارد.قیمت شارژ کارتریج نیز به تناسب مواد استفاده شده در آن متغیر است.اما در نظر داشته باشید که قیمت اعلام شده به مشتزیان عزیز همگی بر اساس مبالغی است که اتحادیه در اختیار مجموعه همیارپرینتر قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *