خدمات در محل

تعمیر پرینتر در نواب

تعمیر پرینتر در نواب
5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر پرینتر در نواب، به دست مجموعه‌ای از بهترین کارشناسان و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات در مرکز همیار پرینتر انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل طی دوره‌های تخصصی و دارا بودن دانش فنی مورد نیاز قادر به تعمیر و رفع تمامی اختلالاتی می‌باشند که ممکن است در پرینترهای اچ پی ایجاد شوند. به همین خاطر خدمات تعمیر پرینتر در نواب ، با اعزام کارشناس به محل مورد نظر شما انجام می شود. همچنین برای تعمیرات پرینتر در تهران می توانید به شعبه ی مرکزی تهران مراجعه نمایید و از خدمات حضوری تعمیر پرینتر در استان تهران بهره مند شوید. کاربران پرینتر در اقصی نقاط تهران ؛ پیروزی ،یوسف آباد،سوهانک،لویزان،رسالت و فرجام و نواب تعمیر پرینتر در و …. همچنین ساکنین حومه ی تهران می توانند از خدمات تعمیرات پرینتر در تهران بهره مند گردد.

مجموعه همیار پرینتر قادر است در تمام زمینه های خدمات اعم از ؛ تعمیر پرینتر در محل ، فروش کارتریج و تعمیر پرینتر در نواب ،تعمیر کارتریج در نواب و… رضایت مشتریان محترم خود را به طور 100% با انجام خدمات و تعمیر در محل به طور کاملا تضمینی جلب نماید.بهترین قیمت تعمیر پرینتر را با بهترین کیفیت از مجموعه همیار پرینتر بخواهید، برای مشاوره با کارشناسان ما و دریافت سرویس تعمیر پرینتر در میدان توحید با 74861-021 تماس بگیرید.

تعمیر پرینتر در محل نواب

در صورتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد. هزینه کارشناسی تکنسین های همیار پرینتر و اعلام بر آورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد هزینه انتقال آن هم بر عهده ما بوده و برای شما هیچ مبلغی در پی نخواهد داشت.
پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد، تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطمئن شوید. تعمیر پرینتر HP در محل و سایر برندهای پرینتر مانن CANON ، SAMSUNG ، BROTHER و … از تخصص های اصلی کارشناسان همیار پرینتر میباشد و پس از تعمیر شامل گارانتی تعمیر میگردد، در صورتیکه تمایل به استفاده ار خدمات تعمیرات پرینتر فوری در محل بهرهمند شوید بهتر است، هنگام تماس توضیحاتی راجع به مدل دستگاه و اشکال پیش آمده برای پرینترتان را مطرح نمایید تا تکنسین ها با تجهیزات کامل تری به محل شما مراجعه نمایند.

گفتنی است که پرینتر ها در انواع مختلف در بازار به فروش میرسد که به دلیل ابعاد ، وزن و کارایی آنان به 3 دسته اداری ، خانگی و تجاری تقسیم میشوند. که در اداکمه مطالب به طور خلاصه در رابطه با آنان توضیح خواهیم داد. درواقع به پرینتر هایی که برای منزل یا شرکت های بسیارکوچوک که معمولا از 1 یا حداکثر 2 پرینتر نگهداری میکنند، اصطلاحاً پرینتر های مصارف خانگی میگویند. به پرینترهایی که به راحتی و بدون فشار در طی روز به طور متوسط بین 20 تا 50 پرینت را انجام میدهند. پرینتر های خانگی گفته میشود. این دستگاه ها از کارتریج های کوچکتر ی هم برخوردار هستند و هر کارتریج حدود 120 برگ پرینت استاندارد میگیرد.

نمونه دیگر از پرینترها که برای بعضی از شرکت ها و فروشگاه ها که معمولاً از تعداد کپی پرینتر استفاده میکنند، دستگاه پرینتر برای مصارف تجاری گویند. توان کاربری این دستگاه ها به طور معمول روزانه 20 تا 50 برگ در در بعضی از مواقع بیشتر از تعادا گفته شده پرینت میگیرد. شما با انتخاب دستگاه مناسب سال ها با رعایت اصول نگهداری از آنها قادر به استفاده در دراز مدت هستید. کارتریج این نمونه از پرینتر ها نیز 100 تا 150 گرم تونر دارد و حدود 200 الی 300 برگ به چاپ نهایی میرساند.

از پر مصرف ترین و کاربردی ترین پرینترهای مصارف اداری و فنی هستند، که بیشترین توان استفاده را دارند. دستگاه های پرینتری که برای مصارف زیاد استفاده میشوند. از جمله سری سوم و چهارم پرینتر ها میباشند. اندازه این دستگاه ها بزرگتر از سایرین بوده و کارتریج آنها نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است. این کارتریج بین 5000 تا 12000 برگ پرینت در طول دوران استفاده از این قطعه به شما خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *