خدمات در محل

تعمیر پرینتر در شهرک مخابرات

تعمی پرینتر در شهرک مخابرات
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر در شهرک مخابرات یکی دیگر از خدمات برجسته مجموعه پر طرفدار همیار پرینتر میباشد.که با توجه به موقعیت اقتصادی و وضعیت ترافیک شهری برای ساکنان شهرک مخابرات فراهم نموده تا بتوانند بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب پرینتر یا دستگاه کپی خود را در محل شهرک مخابرات تعمیر نمایند.همچنین کاربران گرامی میتوانند علاوه بر تعمیر پرینتر در محل شهرک مخابرات از خدماتی چون شارژ کارتریج در محل، فروش قطعات جانبی پرینتر ، کارتریج و مواد مصرفی بهره ببرند.

امروزه کامپیوتر و لپ‌تاپ ابزاری ضروری در تمامی ادارات، موسسات، فروشگاه‌ها و خانه‌ها هستند که اکثر کارها و فعالیت‌ها با استفاده از آن‌ها انجام می‌شود. خرابی یا خرابی رایانه ها و دستگاه های رایانه ای اجتناب ناپذیر و اجتناب ناپذیر است و خرابی سیستم ها می تواند منجر به وقفه در تکمیل پروژه ها و کارهای مهم روزانه شود.

قیمت تعمیر پرینتر در شهرک مخابرات

تعمیر چاپگرهای حرارتی برای صاحبان مشاغلی که از این نوع چاپگرها برای چاپ لیبل و رسید استفاده می کنند بسیار مهم است. چاپگرهای رسید حرارتی و چاپگرهای لیبل معمولاً به عنوان چاپگرهای حرارتی طبقه بندی می شوند که امروزه محبوبیت قابل توجهی به دست آورده اند. هزینه سرویس و تعمیر پرینترهای حرارتی از 80000 تا 200000 تومان می باشد. رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در چاپگرهای حرارتی رخ دهد، آسیب به صفحه غلتکی یا فشار است. غلتک فشار قطعه ای است که به برچسب های روی قسمت چاپ فشار وارد می کند تا با رول جوهر ارتباط برقرار کند.

مهمترین جزء در پرینترهای حرارتی هد چاپ است که هسته اصلی فرآیند چاپ در این پرینترها بوده و گرانترین قطعه محسوب می شود. استفاده از برچسب های متفرقه یا رول جوهر می تواند طول عمر این قطعه را کاهش داده و باعث آسیب به آن شود. به خاطر داشته باشید که همیشه باید سعی کنید از مواد مصرفی باکیفیت مانند کاغذ، جوهر، تونر، لیبل و رول جوهر مناسب برای انواع چاپگرها از جمله چاپگرهای لیزری، جوهر افشان و حرارتی استفاده کنید.

تعمیر پرینتر در محل شهرک مخابرات

شما کاربران محترم مقیم تهران می توانید جهت دریافت خدمات تعمیر پرینتر در محل با ما تماس بگیرید. می توانید درخواست حضور تکنسین تعمیر چاپگر به تهران را ثبت کنید. بلافاصله پس از این تماس هماهنگی های لازم انجام می شود و کارشناس ما برای تعمیر دستگاه کپی در محل حاضر می شود. خدمات ارائه شده توسط متخصصین تعمیرات در محل ما محدود به یک مورد خاص نیست و کلیه تعمیرات مربوط به تعویض و نوسازی قطعات دستگاه کپی را شامل می شود.

کارشناسان دپارتمان «تعمیر دستگاه کپی در تهران» از مجرب ترین و با تجربه ترین متخصصین تعمیر انتخاب شده اند تا در بازدید از دستگاه کپی به تمامی مشکلات پیش آمده رسیدگی کنند. شایان ذکر است جهت اطمینان خاطر کاربران و مشتریان گرامی در خصوص کیفیت خدمات، کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات ما – به جز موارد معدودی مانند شارژ کارتریج و …تحت پوشش قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *