خدمات در محل

تعمیر پرینتر در شهرک فکوری

تعمیر پرینتر در شهرک فکوری
5/5 - (1 امتیاز)

مجموعه همیار پرینتر برای ساکنان شهرک فکوری خدماتی از جمله شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل در شهرک فکوری را فراهم نموده. این مجموعه با دارا بودن کلیه مجوز های لازم در زمینه تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج در محل توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به دست بیاورد. و مشتریان با اطمینان خاطر کامل شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر خود را در شهرک فکوری به متخصصین همیار پرینتر بسپارند.

مجموعه همیار پرینتر با دارا بودن کلیه مجوز ها و پروانه های لازم در زمینه ماشین های اداری اعم از تولید کارتریج، شارژ و تعمیر پرینتر در شهرک فکوری ، شارژ و تعمیر کارتریج در جاده قدیم کرج ،فروش پرینتر و تعمیر دستگاه های کپی، قطعات و ملزومات رایانه ای و به طور کلی تجهیزات اداری و با بهره گیری از کادر متخصص و پرسنل مجرب آماده است تا کلیه خدمات تعمیرات و شارژ در محل را به شما ارائه دهند.

در صورت تمایل برای انجام هرنوع خدماتی توسط مجموعه همیار پرینتر می توانید به طور کاملا رایگان از تیم پشتیبانی ما مشاوره رایگان دریافت کنید و یا فرم ثبت درخواست تعمیر پرینتر در دولت را با فشردن دکمه زیر تکمیل و ارسال نمایید تا مجموعه ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی و تکنسین های خود را به محل مورد نظرتان اعزام نماید.

تعمیر پرینتر در محل شهرک فکوری

تعمیر پرینتر شهرک فکوری از مهم ترین حوزه های کاری همیار پرینتر می باشد که به لحاظ کیفیت برای کاربران حائز اهمیت است. انتخاب کارتریج با کیفیت به سهولت کارکردو سلامت پرینتر شما بستگی بسیار کمک می کند.شما می توانید با یک تماس از طریق تلفن 74861-021 با قسمت فروش کارتریج جوهری همیار پرینتر،مناسب ترین کارتریج را برای پرینتر خود تهیه نمایید.

پرینترهای لیزری داده‌های الکترونیکی را از رایانه شما می‌خوانند و این اطلاعات را به درام در داخل پرینتر می‌فرستند، که با این عمل روی صفحه الکتریسیته ساکن تولید می‌شود. سپس این الکتریسیته‌های ساکن تونر را روی کاغذ جذب می‌کنند. اکثر پرینترهای لیزری وضوح چاپ حداکثر dpi 2400*600 اینچ دارند، اما مدل‌های جدید تر می‌توانند وضوح چاپ 400*600 dpi نقطه در اینچ بهینه کنند.

پرینترهای لیزری به نسبت پرینتر های جوهر افشان می‌توانند تعداد بیشتری از صفحات را به چاپ نهایی برساند. به همین دلیل قیمت آن در طولانی مدت مناسب‌ تر است.

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP ، CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعداد رنگ و کارتریج آنها است. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد، در بعضی از مدل ها این 4 رنگ از هم جدا میشوند. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.

قیمت تعمیر پرینتر در شهرک فکوری

فیمت تعمیر پرینتر در اکثر مراکز تعمیر بر اساس نرخ نامه ای است که خودشان تعیین میکنند تا بتوانند سود زیادی را به مشتریان تحمیل کنند. اما مجموعه همیار پرینتر با در نظر گرفتن تمامی این موارد و سوء استفاده های مالی که رقبا در این صنف انجام میدهند. تمامی قیمت های خود را بر اساس نرخ نامه ای که اتحادیه در اختیار شما عزیزان قرار داده است. تا بدون پرداخت هزینه های مجزا بتوانید از این خدمات نهایت استفاده را داشته باشید.

امروزه به علت آلودگی هوا و هزینه های گزاف بابت حمل و نقل کاربران ترجیح میدهند که از خدمات آنلاین استفاده نمایند تا بتوانند در منزل یا محل کار خود به راحتی با کمترین هزینه پرینترشان را تعمیر نمایند. مجموعه همیار پرینتر تعمیر پرینتر در شهرک فکوری قرار داده است. تا در همان مکان بتوانند به صورت ماهیانه پرینترشان را سرویس کنند یا در صورت بوجود آمدن هرگونه خرابی آن را تعمیر نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *