کارتریج

تعمیر پرینتر در درکه اوین

تعمیر پرینتر در درکه اوین
5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر پرینتر در درکه اوین یکی از خدماتی میباشد که به تخصص زیادی نیاز دارد. تعمیر پرینتر در محل به وسیله ی مجموعه همیار پرینتر به صورت فوق تخصصی توسط تکنسین های حرفه ای ، جوان و بسیار کاردان برای منطقه درکه اوین انجام میشود. بدوین صورت که ابتدا شما با شماره 74861-021 تماس میگیرید و مشکل خود را در رابطه با دستگاه کپی یا پرینتر خود مطرح نمایید. در واقع وقتی کارتریج جوهر تمام می شود یا نزدیک تمام شدن است اگر دقت لازم را در نگه داری از آن بعمل نیاورید ، سریعا خشک شده و دیگر نمی توان آنرا پر کرد . بدین ترتیب مجبور هستید پول بیشتری برای خرید دو عدد کارتریج نو صرف کنید.

تعمیر پرینتر در محل درکه اوین

در رابطه با این موضوع باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج دستگاه خود را داشته باشید.باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد.زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.

یکی از واضح ترین دلایل برای شارژ مجدد کارتریج، پایین بودن کیفیت چاپ در زمان پرینت گرفتن عکس و متن و همینطور ایجاد خطوط عمودی و افقی بروی کاغذ می باشد. یا اینکه اسناد به صورت نصفه بروی کاغذ چاپ می شود. با بروز این مشکلات اولین قطعه ای که باید مورد بررسی قرار گیرد کارتریج می باشد.

پرینتر های چند کاره همان پرینترهای معمولی در سایز ها و توان های مختلف هستند که مجهز به یک اسکنر شده اند وجود همین اسکنر و نصب آن به پرینتر توانایی گرفتن کپی و با اتصال به مودم تلفن قابلیت ارسال فکس را از طریق پرینتر و سیستم به کاربر میدهند.پس پرینتر های 3 کاره دارای قابلیت پرینت، اسکن و کپی میباشند و در 4 کاره ها فکس نیز به ان اضافه میشود. بدنه اصلی این پرینتر ها مانند همان مدل و سری تک کاره است که به لحاظ ضمیمه شدن صفحه اسکنر مقداری اندازه آن بزرگتر شده است.

قیمت تعمیر پرینتر در درکه اوین

تعمیر پرینتر یک کاره بسیار تخصصی میباشد، که افرادی که در منزل یا محل کار از پرینتر نگهداری میکنند نمیتوانند، به تنهایی این کار را انجام دهند. و حتما به دست یک فرد متخصص که شناخت کافی در رابطه با تعمیر پرینتر دارند باید کمک بگیرند. هزینه تعمیر پرینتر به مراتب بسیار پایین تر از زمانی است که بخواهید یک عدد پرینتر را خریداری نمایید.

درواقع هزینه تعمیر پرینتر به عواملی چون: تعداد قطعاتی که خراب شده است درون کارتریج بستگی دارد. گاهی بیش از 3 الی 4 قطعه از پرینتر آسیب دیده است. در این صورت میتوانید از فروشگاه همیارپرینتر آن قطعات را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن ، بتوانید پرینتری سالم داشته باشید و مانند روزه اول از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *