خدمات در محل

تعمیر پرینتر در اقدسیه

تعمیر پرینتر در اقدسیه
5/5 - (2 امتیاز)

اقدسیه یکی از مناطق اعیان نشین میباشد که در شمال تهران واقع شده است و دارای ادارات ، مدارس و منازل بسیاری میباشد. امروزه افراد برای ایجاد سهولت در کار خود و جلوگیری از ترافیک و آلودگی هوا در محیط کار یا منزل خود پرینتر نگهداری میکنند. یک مشکلی که ممکن است بعد از مدتی استفاده از دستگاه بوجود بیاید خرابی و ایجاد یک سری ارورهایی میباشد که پرینتر یا دستگاه کپی به شما نشان میدهد. مجموعه همیار پرینتر این مشکل را برای شما ساکنین محترم منطقه اقدسیه برطرف نموده تا شما عزیزان بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب بتوانید مشکل تعمیر پرینتر در محل را در هر خیابان از اقدسیه که هستید دستگاه خود را تعمیر نمایید.

قیمت تعمیر پرینتر در اقدسیه

تعمیر پرینتر یکی از تخصصی ترین کارهایی میباشد هجهت انجام آن به یک فرد با تجربه و کماردان نیاز است. مجموعه همیارپرینتر افرادی را در این زمینه استخدام نموده است که همگی بیش از 15 سال سابقه کار در این زمنیه را داشته اند.پس با خسالی آسوده میتوانید تمامی پرینتر هایتان را به دست آنان بسپارید تا ببنید که با چه دقت و ظرافتی پرینترتان را تعمیر میکنند و مانند روز اول به شما تحویل میدهند.

ما در این بلاگ به شما تمامی مراحلی که طی میشود تا یک پرینتر کالاً سالم تحویل شما داده شود را خدمتتان شرح خواهیم داد. در ابتدا شما با شماره تلفن 02174861 تماس میگیرید تا مستقیماً بتوانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. در مرحله بعدی آنان مشکل شما را بررسی میکنند، گاهی کارشناسان میتوانند مشکل شما را به صورت تلفنی برطرف مینمایند. اما در اکثر مواقع نیاز است تا یک تکنسین را به محل شما بفرستند تا مشکل پرینترتان را برطرف کنند.

پس از مراجعه تکنسین به محل آنان تمامی قطعات پرینتر را چک میکنند تا در صورت خرابی قطعه را عوض کنند. در بیشتر مواقع قطعه مورد نظر همراه متخصصینی که به محل مراجعه میکنند است. در غیر این صورت شما عزیزان میتوانید با قیمت بسیار مناسب آن قطعه را از فروشگاه همیارپرینتر وارد کننده انواع لوازم جانبی پرینتر و کارتریج خریداری نمایید تا در کوتاهترین زمان مشکل پرینترتان حل شود. و مجدد قابل استفاده گردد.

تک به تک مبالغ مراحل نام برده شده. توسط کارشناس و تکنسین از همان شروع فعالیت تعمیرکاران به شما اعلام خواهد شد تا پس از تأیید نهایی قیمت پروسه فعالیت آنان آغاز شود و تمامی مراحل انجام شود.

تعمیر پرینتر در اقدسیه

تعمیر پرینتر در محل اقدسیه

در زمان استفاده از پرینتر ممکن است ایراداتی در سیستم داخلی پرینتر ایجاد شود که شما آن را میتوانید به وضوح مشاهده نمایید. از جمله مشکلات میتوان به شارژ کارتریج اشاره نمود، که شما تونر را تعویض کرده اید و دوباره به شما اخطار کمبود تونر نشان داده می شود. در این هنگام تنها کاری که در زمینه تعمیر و سرویس چاپگر باید انجام شود، ریست کردن پرینتر است. امروزه پرینتر ها به گونه ای هستند، که ممکن است ریست کردن آن برای شما کاره ساده ای نباشد. از این رو میتوانید با کارشناسان همیارپرینتر این مشکل را درمیان بگذارید. تا به طور دقیق تنظیمات نرم افزاری را به شما آموزش دهند یا تکنسین های حرفه خود را به محل شما بفرستند.

رولر پرینتر قطعه ای است که وظیفه جابجا کردن کاغذ را برعهده دارد. این وسیله چون متحرک است در طی مرور زمان زودتر استهلاک پیدا میکند.یکی از نشانه های خرابی رولر پرینتر ، چاب ناقص، نشان دادن خطا و دیر خارج شدن کاغذ همه نشانه هایی از خرابی این قطعه میباشد. نقش اصلی این قطعه انتقال حرارت لازم برای تثبیت رنگ تونر برروی کاغذ است. که در صورت خرابی باید آن را تعویض نمود. اگر کاغذ در پرینتر گیر میکند، در این حالت شما نیاز به تعمیر کاغذ کش پرینتر دارید. در تعمیرات پرینتر این قطعه اهمیت بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *