خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در ملاصدرا

دستگاه کپی ملاصدرا
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در ملاصدرا یکی از خدمات پر طرفدار و برجسته ای میباشد که مجموعه همیار پرینتر با ارئه دادن آن توانسته نظر بسیاری از مخاطبان من به خود جلب نماید. خدمات این مجموعه علاوه بر تعمیر دستگاه کپی در ملاصدرا شامل تعمیر پرینتر در این منطقه نیز میگردد. دستگاه کپی معمولا زمانیکه شما در حین انجام کار هستید و به شدت نیاز به استفاده از دستگاه دارید دچار مشکل می شود و در این لحظه شما نیاز به تعمیر سریع دستگاه کپی خود را خواهید داشت یک پیشنهاد ویژه از طرف مجموعه همیار پرینتر این است که شما به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای میتوانید دستگاه کپی خود را که در برند های مختلف در وب سایت همیار پرینتر برای فروش قرار داده شده را با قیمت فوق العاده مناسب خریداری نمایید.

شارژ کارتریج در محل


کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن


کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.

1

برای کسب مشاوره و درخواست تعمیر فوری دستگاه کپی با ما در ارتباط باشید:74861-021

طریقه تنظیم کیفیت دستگاه کپی و عوامل دخیل در کیفیت چاپ


کیفیت چاپ در پرینتر های لیزری به سلامت قسمت های مختلفی ارتباط دارد. در پرینترهای لیزری با توجه به بهرهمندی از تکنولوژی Laserjet کیفیت چاپ بسیار بالاست و به این مطلب توجه بسیاری شده است.

امروز کیفیت چاپ پرینترها یکی از مسائل مورد رقابت کمپانی های مطرح سازنده پرینتر شده است به طور کلی کیفیت چاپ به سه عامل کلی بستگی دارد:

چه نوع خدماتی در مجموعه همیار پرینتر ارائه می شود؟

نشدن کارتریج در پرینتر

نحوه تمیز کردن پرینتر لیزری

ابزار لازم برای نظافت پرینتر

فروش پرینتر

فروش پرینتر در انواع برندهای hp ، canon، samsung و… از دیگر زمینه های فعالیت همیار پرینتر می باشد . انتخاب صحیح پرینتر مناسب با کاربرد شما مشتری عزیز مهمترین قسمت از تجهیز محل کار شماست.شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان همیار پرینتر و با توجه به مقدار پریننتی که در روز از پرینتر می خواهید بگیرید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید و مدتها از خرید خود در کمال رضایت استفاده کنید.

پس در واقع معیار اصلی انتخاب پرینتر نوع کاربرد شماست که تعیین می کند که چه پرینتری ،از چه برندی و با چه توانی خریداری نمایید . همکاران ما در بخش فروش پرینتر لیزری آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت فروش پرینتر جوهرافشان در سایت همیار پرینتر از قیمت ،مشخصات و جزئیات انواع پرینترهای hp،canonو …با تنوع قیمتی براساس پرینترهای نو -ری فر (reefer) و استوک مطلع شوید .لازم به ذکر است کلیه پرینترهای ری فر و استوک همیار پرینتر دارای گارانتی می باشند.ودستگاه های استوک ،کارکرده اروپا می باشد.

Toner Service

جهت ثبت سفارش و درخواست مشاوره رایگان در ملاصدرا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

نمایندگی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

علت های احتمالی جستجوی ایرادهای تعمیر دستگاه کپی

  • چرا پرینترم پرینت نمیگیره؟
  • چرا پرینترم سفید پرینت میگیره؟
  • چرا پرنترم کمرنگ چاپ میکنه؟
  • چرا پرینترم سایه میندازه؟
  • چرا پرینترم روشن نمیشه؟
  • چرا پرینترم آفلاین؟
  • چرا پرینترم وصل نمیشه؟
  • چرا پرینترم نصب نمیشه؟
  • چرا پرینترم کج پرینت میگیره؟
  • چرا پرینترم سیاه چاپ میکنه؟
  • چرا صفحات چاپ شده با چاپگر کم رنگ شده است؟

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ،ارائه خدمات سرویس و تعمیر این دست ماشینهای اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است.
کارشناسان همیار پرینتر با بهره مندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی می باشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چندنکته اشاره نمود.
تکنسینهای همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و همانگی خودتان اقدام به تعمیر فوری پرینتر در محل خواهند نمود.

شارژ کارتریج چه مدل پرینترهایی در همیار پرینتر انجام می شود؟

  • شارژ کارتریج HP 35A
  • شارژ کارتریج HP 106A
  • شارژ کارتریج HP 79A
  • شارژ کارتریج HP 80A
  • شارژ کارتریج HP 59A
  • شارژ کارتریج HP 44A
  • شارژ کارتریج HP05A
  • شارژ کارتریج HP83A
  • شارژ کارتریج HP12A
  • شارژ کارتریج HP85A
  • شارژ کارتریج Canon 728
  • شارژ کارتریج Canon 737
  • شارژ کارتریج Canon 712
  • شارژ کارتریج Canon 725
  • شارژ کارتریج Canon FX10

تفاوت کارتریج لیزری و کارتریج جوهری در چیست؟

کمپانی های سازنده دستگاه های کپی و چاپگرهای مدرن دو نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان تولید می کنند که قطعات داخلی و یدکی آنها با هم متفاوت است. بنابراین از لحاظ سخت افزاری نمی توانید این قطعات را جابجا کرده و تغییر دهید قبل از رسیدن به اصل مطلب بهتر است بدانید که هر دو نوع کارتریج پس از اتمام رنگ و پودر نیاز به شارژ دارند. در واقع مقدار رنگ موجود در هر کارتریج محدود است و برای استفاده باید کارتریج را شارژ کرد. هر دو کارتریج از قطعات مصرفی هستند و پس از مدتی باید تعویض شوند.کارتریج های لیزری و جوهر افشان در زمینه های مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند که عبارتند از : کیفیت چاپ،ظرفیت،سرعت چاپ و هزینه شارژ می باشد.

کیفیت چاپ از مهم ترین عوامل در انتخاب پرینتر می باشد.اگر قصد چاپ عکس های رنگی با رزولوشن بالا را داریدبهترین پیشنهاد کارتریج های جوهر افشان می باشدولی برای چاپ اسناد سیاه و سفید در تعداد بالا بهترین گزینه کارتریج های لیزری می باشد.

از لحاظ ظرفیت باید گفت که کارتریج های لیزری نسبت به کارتریج های جوهر افشان ظرفیت بیشتری برای چاپ دارد.و همینطور از نظر سرعت چاپ پرینتر های لیزری سرعت بیشتری نسبت به جوهر افشان دارد.

هزینه شارژ کارتریج در پرینتر های لیزری مناسب تر از پرینترهای جوهر افشان می باشد و همینطور پرینترهای جوهر افشان هنگام شارژ مجدد از دردسر های بیشتری برخوردار می باشد.


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *