خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در سیدخندان

تعمیر دستگاه کپی در سیدخندان
Rate this post

امروزه با بالا رفتن سطح تکنولوژی و پیچده تر شدن قطعات داخلی دستگاه کپی ها تعمیر آنان بسیار دشوار بوده و تنها توسط یک فرد با تجربه و متخصص قابل انجام میباشد. مجموعه همیار پرینتر با در نظر گرفتن این مشکل تمامی تکنسین های حرفه ای را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در سید خندان استخدام نموده تا به حال شما در سید خندان مراجعه کنند و مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند.
راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر به دو روش بسیار ساده قابل انجام است به گونه ای که کافیست شما با شماره 74761-021 و 09361002014 تماس حاصل نموده و موضوع خود را در رابطه با تعمیر دستگاه کپی در سیدخندان مطرح نمایید. همچنین شما میتوانید به وب سایت همیار پرینتر به نشانی www.hamyarprinter.com مراجعه نموده و وارد بخش تعمیرات شوید. در این قسمت کافیست فرم درخواست تعمیر را پر نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت به مشکل شما بررسی کنند و در صورت نیاز نیرو های خود را به محل سید خندان اعزام نمایند.

در صورت نیاز برای مشاوره و ثبت در خواست شارژ کارتریج در محل ،تعمیر پرینتر،فروش کارتریج،شارژ کارتریج در محل و دیگر خدماتی که در مجموعه همیار همیار پرینتر به شما کاربران عزیز در حال ارائه می باشد تنها کافیست بروی دکمه زیر کلیک کنید و یا با شماره های 09361002014
و 74861-021 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما توسط تکنسین های متخصص همیار پرینتر حل شود.

تعمیر دستگاه کپی در سید خندان در کدام محدوده ها انجام میشود؟

تعمیر دستگاه کپی در دبستان
تعمیر دستگاه کپی در خیابان عراقی
تعمیر دستگاه کپی در پارک کوروش
تعمیر دستگاه کپی در سیدخندان
تعمیر دستگاه کپی در پارک اندیشه
تعمیر دستگاه کپی درجلفا
تعمیر دستگاه کپی در خواجه عبدالله
تعمیر دستگاه کپی در پالیزی
تعمیر دستگاه کپی در پارک رسالت
تعمیر دستگاه کپی در ارسباران

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل


برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.

در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.

laser toner refill rey

برای ثبت درخواست شارژ کارتریج در محل از طریق دکمه درخواست سفارش در همین صفحه، درخواست خود را ثبت کنید. نزدیکترین تعمیرکار پرینتر همیار پرینتر در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد.

به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.

در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.

پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.

چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

لوازم موردنیاز برای شارژ کارتریج لیزری

برای انجام شارژ کارتریج لیزری ، وسایلی که برای انجام شارژ کارتریج نیاز است خریداری شوند. اولین قطعه کیت پر کردن یا شارژ جوهر (Ink Refill Kit) است که در فروشگاه ماشین های اداری همیار پرینتر آنلاین قابل دسترس و تهیه می باشد.

همچنین لازم است که رول دستمال کاغذی، چسب نواری و یک سطح مسطح و صاف مانند یک میز نیز برای ادامه کار در اختیار داشته باشید. استفاده از دستکش نیز برای جلوگیری از آلودگی لازم است.

کارتریج

معرفی قطعات داخلی پرینتر

کپی تعمیر

فروش کارتریج

شما مشتریان عزیز میتوانید بهترین قیمت فروش کارتریج اچ پی وفروش کارتریج کانن ,به همراه  فروش کارتریج سامسونگ با گارانتی های اصلی و تحویل رایگان در تهران را از ایران چاپگر بخواهید. .یعنی فروش کارتریج به همراه گارانتی بی قید و شرط,قویترین مرکز فروش انواع کارتریج پرینتر های لیزری و لیزری رنگی,به همراه گارانتی اصلی و همچنین گارانتی تعویض در صورت خراب بودن. فروش انواع کارتریج های پرینتر های اچ پی HP,کارتریج کانن Canon,کارتریج سامسونگSamsung،کارتریج پاناسونیکPanasonic,کارتریج لکسمارکLexmark,شارژ تمامی کارتریج ها با استفاده از تونرهای اورجینال و گریدA.ارسال انواع کارتریج و تعمیر پرینتر در تهران در کمتر از یک ساعت .

شارژ کارتریج


دستگاه‌های چاپگر یا پرینترها در دو نوع جوهر افشان و لیزری در بازار موجود هستند. از این رو کارتریج‌ها نیز به دو دسته جوهری و لیزری تقسیم بندی می‌شوند. در کارتریج‌های جوهری از جوهر و در کارتریج‌های لیزری از پودری به نام تونر استفاده می‌شود. این مواد پس از مدتی استفاده به اتمام رسیده و نیاز به شارژ مجدد دارند. در این بخش نحوه شارژ کارتریج را بررسی خواهیم کرد. برای این کار بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. نبود دانش، اطلاعات و تجهیزات کافی، موجب آسیب رسیدن به کارتریج و دستگاه می‌شود و تعمیر یا تعویض آن‌ها هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. برای انواع خدمات مربوط به چاپ و دستگاه‌های چاپگر با متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر تماس بگیرید.

کارتریج‌ها در دو نوع لیزری و جوهر افشان تولید می‌شوند. نوع کارتریج رابطه مستقیمی با نوع و مدل پرینتر دارد. اگر در هر پرینتر از کارتریج متناسب با آن استفاده نکنید، در عملکرد دستگاه و کیفیت خروجی دچار مشکل خواهید شد.

چگونه از کیفیت شارژ کارتریج پرینتر خود مطمئن شویم؟


همانطور که میدانید استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب هنگام شارژ کارتریج می تواند به پرینتر و یا کارتریج شما آسیب وارد کند.
این موضوع سبب شده تا انجام صحیح و استاندارد سرویس هایی نظیر شارژ کارتریج اهمیت بسزایی پیدا کند. متاسفانه بسیاری از مراکز موجود در سطح شهر از تخصص و مهارت کافی برای شارژ کارتریج برخوردار نیستند و گاهاً سبب وارد شدن آسیب‌های مختلف به سایر بخش‌های دستگاه می‌گردند.

از همین رو به کاربران توصیه می‌شود در مراجعه به مراکز تعمیر پرینتر حساسیت ویژه‌ای داشته و صرفاً به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.
 نمایندگی شارژ کارتریج برادر همیار پرینتر، سال های متمادی است که خدمات مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر برادر را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد و مرکزی امن برای دریافت خدمات این دستگاه به شمار می‌رود

از دیگر خدماتی که مجموعه همیار پرینتر به مشتریان عزیز خود ارائه داده است که شامل، تعمیرات تخصصی دستگاه کپی، تعمیر پرینتر،شارژ کارتریج و فروش انواع قطعات و مواد مصرفی می باشد.تعمیر دستگاه کپی با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛

ارائه ضمانت و گارانتی تمامی سرویس‌های فروش و تعمیر کپی، ارائه خدمات بر اساس قیمت‌های مصوب، تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کپی و قطعات یدکی اصلی، سرویس و تعمیر دستگاه های کپی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، ارایه خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تمامی دستگاه های کپی و … .

شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به سایت همیار پرینتر و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه کپی مورد نظرتان را دریافت دارید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در تهران در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.

ماا

چرا باید خدمات خود را به مجموعه همیار پرینتر بسپاریم؟


شارژ کارتریج در محل کار شما

یکی از مسائلی که از اختلاف درخواست در مورد آن زیاد است مسئله شارژ کارتریج در محل شماست که اکنون به معایب و محاسن این امر را می پردازیم؛

هنگامی که شما درخواست شارژ کارتریج در محل خود را داشته باشید تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت می توانند این خدمات را به شما ارائه می دهد. شارژ در محل در صورتی ضرورت چپیدا می کند که شما کارتریج یدک نداشته باشید یا کارتریج یدک شما هم خراب و یا خالی باشد .
در این صورت شارژ در محل برای شما مناسب خواهد بود و بهترین نحو در محل کار شما توسط شارژ کارهای با تجربه همیار پرینتر انجام خواهد شد .
اما شارژ در محل در این مورد مانند یک مسکن به صورت مقطعی برایتان مفید خواهد بود.
شما دقیقا در زمانی متوجه می شوید کارتریجتان خراب یا خالی است که نیاز به استفاده از آن دارید اگر کار چاپ و پرینت شما برایتان ضروری و فوری باشد قطعا شما بایدیک کارتریج یدک سالم همیشه داشته باشید و به محض لاستفتاده از آن با تماس با مجموعه همیار پرینتر اقدام به سفارش شارژ نمایید تا در موقعیت های بعدی مجددا به مشکل نخورید.

سوالات متداول


ما به سوالات متداولی که در قبل، حین و بعد از سفارش، برای کاربران عزیزمان پیش می آید را پاسخ داده ایم.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *