خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در گاندی

دستگاه کپی در گاندی
Rate this post

امروزه در اکثر شرکت ها و محیط های مختلف کاری از دستگاه کپی جهت کپی گرفتن تعداد زیادی کاغذ استفاده مینمایند. حال با در نظر گرفتن این موضوع که اگر ممکن است هر لحظه در حین انجام کار دستگاه دچار ایراد شود و از کار بیافتد مجموعه همیار پرینتر با قرار دادن خدماتی چون تعمیر ماشین های اداری در گاندی توانسته مشکل دستگاه کپی های زیادی را در خیابان های گاندی حل نماید.
راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر از طریق وب سایت همیار پرینتر و شماره تماس های 74861-021 و 09361002014 صورت میگیرد که مستقیماً شما را به مشاورین ما متصل کرده تا مشکل تعمیر دستگاه کپی در گاندی را در میان بگذارید. تا تکنسین ها در کوتاه ترین زمان به محل شما مراجعه نموده و دستگاه کپی را تعمیر نمایند.

abstract polygonal banner background

نمایندگی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

تعمیر دستگاه کپی در گاندی در همیار پرینتر

HD wallpaper half half colour black blue white thumbnail

دستگاه کپی


دستگاه کپی چیست؟

تاریخچه دستگاه فتوکپی :

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.
new york city copier repair 1

جهت ثبت سفارش و درخواست تعمیر دستگاه کپی در گاندی به شماره 74861-021 و 09361002014 تماس حاصل نمایید.

همیار پرینتر 1
desktop wallpaper professional powerpoint background professionalism

سوالات متداول

کارتریج لیزری


در قدم اول کارتریج جوهری ، به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند، این تقسیم بندی به دلیل نوع جوهری که درون آن‌ها به کار رفته است.نامگذاری گردیده، کارتریج پیگمنت دارای رنگدانه و کارتریج دای نیز حاوی مایع رنگی است.
این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص دهند. اسناد و مدارکی که، با این کارتریج چاپ و پرینت می‌شوند در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند.

کارتریج جوهر افشان


کارتریج لیزری در واقع نوعی پودر ریز بوده که از پلی استر مرغوب ساخته شده است. پلی استر، الکتریسته را در خود نگه داشته و هر چیزی که دارای بار منفی باشد را به خود جذب مینماید.
کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. کارتریج لیزری برای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارند.

مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر

صرفه جویی در زمان و هزینه

بیش از 20 سال سابقه درخشان

ضمانت مطمئن از خدمات

دستگاه کپی در محل

برای تعمیر دستگاه کپی در گاندی به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

مراحل تعمیر دستگاه کپی در گاندی

در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی در گاندی، شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر، تعمیر قطعات چاپگر، فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما

نمایندگی اچ پی در عظیمیه

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *