کارتریج

تعمیر دستگاه کپی در کوی فراز

دستگاه کپی در کوی فرازز
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در کوی فراز دغدغه های زیادی برای کاربران به همراه دارد؛ از هزینه تعمیرات دستگاه کپی گرفته تا لزوم استفاده از قطعه اورجینال و تنظیمات درست و … . همیار پرینتر در کنار شماست تا هرگونه ایراد موجود در دستگاه کپی تان را در اولین فرصت و با بهترین کیفیت برطرف کند. تمامی مشکلات دستگاه فتوکپی در مجموعه تخصصی همیار پرینتر رفع شده و تعمیرات کپی در این مرکز، توسط تیمی متعهد و مجرب و با استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات روز دنیا انجام می شود. تعمیرکاران دستگاه کپی در همیار پرینتر ضمن عیب یابی دقیق و اصولی، منشأ مشکل را پیدا کرده و با ترمیم یا تعویض قطعه آسیب دیده، آن را برطرف می کنند. برای اطلاع از دیگر خدمات تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر و نحوه دریافت آنها ادامه مطلب را دنبال کنید.

نمایندگی مجاز تعمیر دستگاه کپی hp اچ پی

کاربران آگاه می دانند که بهترین مکان جهت دریافت خدمات فروش و تعمیر -و البته سایر دستگاه های مورد استفاده- نمایندگی‌های مجاز است. دلیل این سخن آن است که خدمات ارائه شده در نمایندگی‌های مجاز از نظر سطح کیفی و میزان رضایت مراجعان، مرتباً در حال بررسی است.

بعلاوه در صورتی که در حین خدمات تعمیر و یا فروش، مشکلی ایجاد شود، به سبب گارانتی‌های موجود، تمامی آنها جبران می شود و مراجعان دل‌نگرانی‌ای بابت رفع اشکالات پیش آمده نخواهند داشت. در این میان، نمایندگی مجاز اچ پی نیز از قواعد نمایندگی های مجاز مستثنی نبوده و در آن تمامی پارامترهای مرتبط با کیفیت، گارانتی خدمات و موارد اینچنینی رعایت می گردد. اگر از کاربران دستگاه های اچ پی هستید، توصیه ما به شما آن است که جهت دریافت خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات این برند به نمایندگی مجاز اچ پی مراجعه نمایید.

نمایندگی پرینتر اچ پی

متقاضیان خرید پرینترهای اچ پی و یا دریافت سرویس‌های مرتبط با تعمیر پرینتر در محل می‌توانند به نمایندگی پرینتر اچ پی مراجعه نمایند. در نمایندگی پرینتر Hp تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و متخصصان دو حوزه تعمیر و فروش حضور دارند تا سرویس‌های مذکور را در بالاترین سطح کیفی ممکن به متقاضیان ارائه دهند.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی پرینتر اچ پی به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. سال هاست که نام چاپگرهای اچ پی با تخصصی ترین نمایندگی چاپگر اچ پی گره‌ خورده و کاربرانِ این محصول در صورت نیاز به هر یک از خدمات مرتبط با این دستگاه، نخستین انتخابشان، نمایندگی رسمی اچ پی بوده است.

نمایندگی پرینتر اچ پی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی تعمیر و فروش تخصصی پرینتر اچ پی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ تجهیزات چاپ عرضه می‌دارد.

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر hp در محل و سایر برندهای پرینتر مانند canon ،samsung، brother و … از تخصص های اصلی کارشناسان همیار پرینتر می باشدوپس از تعمیر شامل گارانتی تعمیر می گردد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات تعمیر پرینتر فوری در محل بهرمند شوید بهتر است هنگام تماس توضیحاتی راجع به مدل دستگاه و اشکال پیش اومده به کارشناسان و مشاوران ما ارائه دهید تا تکنسین متخصص در زمینه مشکل دستگاهتان را رای تعمیر اعزام نمایند.

در صورتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما امکان پذیر نباشدو یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد،با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ،دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناسی تکنسین های همیار پرینتر و اعلام بر آورد هزینه رایگان می باشد.در صورتی که نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشدهزینه انتقال آن هم به عهده ما بوده و برای شما رایگان می باشد.
پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده می شود .
چندین برگ تست جهت تایید شما برایتان گرفته می شود.تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملا مطمئن شوید.

خدمات نمایندگی دستگاه کپی اچ پی


خدمات نمایندگی اچ پی خدماتی که توسط نمایندگی اچ پی ارائه می گردد متنوع بوده و تمامی افراد قادر به بهره مندی از این خدمات می باشند.

در صورتی که نیاز به وسیله ای مانند لپ تاپ، پرینتر، مانیتور و غیره در منزل خود دارید و یا این که برای اداره و سازمان خود نیازمند ماشین های اداری مختلف می باشید می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات مد نظر خود به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید. انواع دستگاه فتوکپی، کارتریج، پرینترهای جوهرافشان، لپ تاپ، پی سی، اسکنر و … در این نمایندگی ها به فروش می رسد.

لازم به ذکر است که همه محصولات تهیه شده از نمایندگی hp دارای گارانتی معتبر بوده و کاملا اصل می باشند، بنابراین می توان با خیال راحت و با حس اطمینان کامل خرید خود را از این نمایندگی انجام داد. علاوه بر فروش، نمایندگی hp با استخدام تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای، خدمات عیب یابی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

با توجه به فوق تخصصی بودن این تعمیرات، در صورت بروز هرگونه مشکلی در دستگاه های اچ پی، بهترین و معتبرترین راه، مراجعه به نمایندگی اچ پی است که با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات را به بهترین نحو ارائه می دهد. تعمیر محصولات hp دارای مراحل مختلفی است که هر مرحله در واحد ویژه ای از نمایندگی صورت می گیرد.

در متخصصین حاضر در واحد عیب یابی اقدام به مشاوره و یافتن ایراد دستگاه مورد نظر نموده و تخمینی از هزینه را به مشتری اعلام می نمایند. در ادامه دستگاه به واحد تعمیرات ارسال گشته و در آنجا تحت نظارت تعمیرکاران و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و استاندارد تعمیر می گردد.

در صورتی که قطعه خاصی در هر یک از محصولات اچ پی ایراد داشته باشد، تعمیرکاران در ابتدا تلاش می کنند تا آن را ترمیم نموده تا هزینه کمتری به مشتری تحمیل شود اما در صورتی که راهی برای تعمیر وجود نداشته باشد، تعویض قطعه معیوب با قطعه اورجینال و اصل صورت گرفته و در نهایت گواهی اصالت قطعه نیز در اختیار مراجعه کننده قرار داده می شود.

slid52

نمایندگی مرکز تعمیرات محصولات HP


نمایندگی اچ پی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصی مرتبط با محصولات کمپانی اچ پی به هموطنان گرامی در ایران است. کمپانی HP منتج از رویاهای دو دانش‌آموخته دانشگاه آستنفورد یعنی دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت بود.تلاش‌های هیولت و پاکارد سبب گشت ظرف مدت هفت‌سال، سرمایه اولیه آن‌ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر بدل گردد.

هم اکنون شرکت اچ پی صدها زیرمجموعه در نقاط مختلف دنیا دارد و گام‌های درخور توجه‌ای در مسیر تحولات فن‌آوری در صنعت الکترونیک برداشته است.این شرکت توانسته است پس از ادغام با شرکت بزرگ کمپک اچ پی، جایگاه برتر را در بسیاری از حوزه‌های تولیدی و خدماتی به خود اختصاص دهد و به رقابت با «ای بی ام» بپردازد. نمایندگی اچ پی در ایران در تلاش است تا با همکاری نیروهای زبده و مجرب، بالاترین سطح کیفی خدمات را در دو حوزه فروش و تعمیرات محصولات اچ پی در ایران به هموطنان گرامی ارائه نماید.

مراحل تعمیر دستگاه خود را بدانید:


یابی دستگاه
1-عیب یابی دستگاه
هزینه
2-تخمین هزینه تعمیر
دستگاه
3-تعمیر دستگاه پرینتر
دستگاه
4-تحویل دستگاه در کمترین زمان

فروش کارتریج hp

مجموعه همیار پرینتر با تجربه بیش از 20 سال در زمینه ماشین های اداری به عنوان یکی از تولید کنندگان داخلی کارتریج با نام تجاری آتریداد می باشد. ما در این مجموعه علاوه به کارتریج های باکیفیت ایرانی آتریداد، هر آنچه مد نظر و مورد نیاز شما در این زمینه باشد را تقدیمان می کنیم.
شما می توانید از همیار پرینتر به عنوان مرجع اطلاعات و قیمت فروش انواع کارتریج طرح(فیک) ،اصلی(اورجینال) و تولید داخلی (آتریداد)استفاده نموده و از مشاوره رایگان همیار پرینتر بهره مند شوید.
فروش کارتریج لیزری از مهم ترین حوزه های کاری همیار پرینتر می باشد که به لحاظ کیفیت برای کاربران حائز اهمیت است.انتخاب کارتریج با کیفیت به سهولت کارکرد و سلامت پرینتر شما بسیار کمک می کند.شما می توانید با یک تماس از طریق تلفن 74861-021 با قسمت فروش کارتریج لیزری همیار پرینتر ،مناسب ترین کارتریج را برای پرینتر خود تهیه نمایید.

1

قیمت و هزینه شارژ کردن کارتریج چقدر است؟

قیمت و هزینه شارژ کارتریج در تهران متغیر است. این هزینه بر اساس میزان و حجم کار از 70،500 تومان شروع می‌شود. ممکن است هزینه فقط مربوط به شارژ و اجرت باشد یا علاوه بر این موارد قطعه هم نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در نتیجه باید خدمات بیشتری برای کارتریج انجام شود. اغلب خرابی قطعات مگنت، بلید، داکتر بلید، درام، فوم رول، چیپست و وایبر بلید بسیار رایج است.

علت های احتمالی جستجوی ایرادهای تعمیر پرینتر

  • چرا پرینترم پرینت نمیگیره؟
  • چرا پرینترم سفید پرینت میگیره؟
  • چرا پرنترم کمرنگ چاپ میکنه؟
  • چرا پرینترم سایه میندازه؟
  • چرا پرینترم روشن نمیشه؟
  • چرا پرینترم آفلاین؟
  • چرا پرینترم وصل نمیشه؟
  • چرا پرینترم نصب نمیشه؟
  • چرا پرینترم کج پرینت میگیره؟
  • چرا پرینترم سیاه چاپ میکنه؟
  • چرا صفحات چاپ شده با چاپگر کم رنگ شده؟
  • چرا پرینترم خاموش نمیشه؟

مزایا استفاده از خدمات همیار پرینتر

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که ایتن عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *