خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در پونک

تعمیر دستگاه کپی در پونک
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در پونک با اعزام تکنسین به محل مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد. از آنجا که شرکت همیار پرینتر همواره به فکر بالا بردن سطح کیفیت در انجام کار میباشد. تکنسین های فوق العاده حرفه ای در زمینه خدمات تعمیر دستگاه کپی در پونک را فراهم برای شما عزیزان فراهم نموده است. این مجموعه با داشتن تیم متخصص که از فروشندگان و مشاورین بسیار با تجربه و کاردان تشکلیل شده که در ساعات کاری پاسخگوی شما کاربران گرامی هسنند.
شما میتوانید از طریق شماره تلفن های 02174861 و 09361002014 با مجموعه همیار پرینتر در زمینه تعمیر دستگاه کپی در پونک با مشاورین ما در ارتباط بوده و به صورت تلفنی مشکل خود را مطرح نمایید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن مسئله شما را حل نماییم و دستگاهی سالم به شما تحویل دهیم.


4 نمونه از خدمات همیار پرینتر

abstract dark red texture background red concrete backgrounds with rough texture dark wallpaper space text use decorative design web page banner frames wallpaper

سوالات متداول

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی است که به سرعت و با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی فعلی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. این فرایند خشک از بارهای الکترواستاتیک بر روی یک نورگیر حساس به نور استفاده می کند تا ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ به شکل تصویر ایجاد کند. 
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک شود. (دستگاه فتوکپی می تواند از فناوری های دیگر مانند جت جوهر استفاده کند، اما Xerography برای کپی در ادارات استاندارد است)، نسخه های پیشین شامل دستگاه نسخه برداری Gestetner، در سال 1881 توسط دیوید جستتنر اختراع شد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، جوهرافشان، سوزنی و حرارتی اشاره کرد که در هنگام خرید آن از نمایندگی فتوکپی مربوطه می توانید با مقایسه ای که بر روی آنها انجام می دهید دستگاه فتوکپی مناسب کارتان را خریداری نمایید؛ مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشد و شما نیاز داشته باشید که آن دستگاه را خریداری نمایید. 
در صورتی که مکانی برای جایگذاری دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید ، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی نمایید می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت هایی مانند پرینت و فکس را علاوه بر کپی گرفتن از برگه ها دارا می باشد.

کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن

کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.

چرا کارتریج صدا می دهد؟

برخی از کاربران می خواهند بدانند که چرا کارتریج پس از شارژ صدا می دهد. معمولا یا مواد مصرفی تمام شده و یا مگنت کارتریج با بلید در تماس است. اگر مگنت را تعویض کنید، احتمالا صدا برطرف خواهد شد. برای رفع ایراد دستگاه خود تنها کافیست با کارشناسان تخصصی همیار پرینتر به شماره74861-021 تماس بگیرید.

اگر مشکلی پیش اومد بعد از شارژ، چیکار کنیم؟

خدمات ارائه شده توسط امداد چاپگر بسیار با کیفیت انجام میشه و بعد از اتمام کار از پرینتر چندبار تست گرفته میشه تا صحت کار مشخص بشه، ولی خب کاره دیگه پیش میاد! اگر مشکلی بود میتونید تماس بگیرید چون خدمات همیار پرینتر دارای گارانتی 6 ماهه می باشد.

مزایا استفاده از تعمیر دستگاه کپی در پونک

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که ایتن عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.

و نگهداری دستگاه کپی و پرینتر min

جهت ثبت سفارش و ارائه خدمات تعیمیر دستگاه کپی در پونک تماس حاصل نمایید: 74861-021

شارژ کارتریج در محل

مهم ترین مسئله ای که هر کاربر پرینتر با آن متوجه است اتمام کارتریج می باشد. وقتی شارژ کارتریج شما تمام می شود و دیگر نمی توانید از پرینتر خود استفاده کنید و در واقع پرینتر بدون کارتریج هیچ کارایی ندارد.برای حل این مسئله 2 راه حل وجود دارد: 1)تعویض کارتریج و جایگزینی کارتریج نو 2)شارژ کارتریج و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی و مستهلک آن . در حال حاضر به لحاظ هینه و قیمت ، برای کاربران پرینتر تعویض کارتریج اغلب به صرفه نمی باشدو مبادرت به شارژ آن می نمایند.
شارژ کارتریج چیست؟ شارژ یعنی پرکردن کارتریج پرینتر از جوهر و تونر و آماده سازی کارتریج برای استفاده مجدد از آن
باتوجه به افزایش روز افزون مشغله هعا و مخصوصاً ترافیک کلان شهرها امروز اکثر خدمات و حتی خرید کالا ها در محل و با سفارش اینترنتی یا تلفنی انجام می شود.خدمات پرینتر و کارتریج نیز ا این چرخه بیرون نیستندو به بهترین نحو ممکن در محل کار و یا منزل شما ارائه می شوند. علی رغم راحتی شارژ کارتریج در محل برای کاربران پرینتر و استفاده کنندگان از کارتریج این کار،مشکلات و مسائل خاص خود را نیز به همراه دارد. گاهی ممکن است که کارتریج به جز شارژ نیازمند تعویض یک قطعه مصرفی باشد ولی به دلیل نداشتن اطلاع کافی این قطعه همراه تکنسین نباشد و باز کار با تعویق یا هزینه مضاعف همراه شود. از طرفی تونر یا جوهر می تواند باعث آلودگی منزل یا محل کار شما شودکه بهتر است با دانستن این مسائل اقدام به دریافت خدمات شارژ در محل یا ممانعت از آن بنمایید.

دستگاه کپی در دروس 3

فروش دستگاه کپی تمام برندها در همیار پرینتر

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.


نمایندگی پرینتر اچ پی

متقاضیان خرید پرینترهای اچ پی و یا دریافت سرویس‌های مرتبط با تعمیر پرینترهای اچ پی می‌توانند به نمایندگی پرینتر اچ پی مراجعه نمایند. در نمایندگی پرینتر Hp تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و متخصصان دو حوزه تعمیر و فروش حضور دارند تا سرویس‌های مذکور را در بالاترین سطح کیفی ممکن به متقاضیان ارائه دهند.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی پرینتر اچ پی به دلیل اطمینان از سطح خُبرگی و تخصص کارشناسان و مهندسان، به همراه ضمانت و گارانتی انجام می پذیرد. سال هاست که نام چاپگرهای اچ پی با تخصصی ترین نمایندگی چاپگر اچ پی گره‌ خورده و کاربرانِ این محصول در صورت نیاز به هر یک از خدمات مرتبط با این دستگاه، نخستین انتخابشان، نمایندگی رسمی اچ پی بوده است.

نمایندگی پرینتر اچ پی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی تعمیر و فروش تخصصی پرینتر اچ پی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ تجهیزات چاپ عرضه می‌دارد.

نمایندگی اچ پی در عظیمیه 1

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *