خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در نواب

تعمیر دستگاه کپی در نواب
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در نواب یکی از کاربردی ترین خدماتی است که مجموعه همیار پرینتر آن را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است. تا بدون درنظر گرفتن مشکلاتی چون حمل و نقل که برای بسیاری از افراد کار دشواری میباشد. بتوانند در کوتاه ترین زمان قطعات داخلی دستگاه کپی خود را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض نمایند.
یکی از ویژگی های منحصر به فردی که این مجموعه موجود کردن محصولاتی چون پرینتر، کارتریج و دستگاه کپی میباشد. همچنین این فروشگاه قطهات جانبی این دستگاه های نام برده شده را به فروش میرساند. راه های ارتباط با این مجموعه در زمینه تعمیر ماشین های اداری در محل در نواب به دو طریق انجام میپذیرد. اولین روش تماس با شماره تلفن های 021-74861و 09361002014 بوده و دومین راه ارتباطی تکمیل فرم تعمیر دستگاه کپی در نواب میباشد.

Cong Ty™】Dich Vu Sua May In Tai Nha Go Vap Gia Re

برای تعمیر دستگاه کپی به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

کارتریج لیزری چیست؟

چگونه تونر کارتریج پرینتر لیزری را تعویض کنیم؟


هر پرینتر لیزری مجهز به یک تونر کارتریج است که در چاپ کردن اسناد یا تصاویر شما قابل استفاده می باشد. از آنجا که شما می توانید با دنبال کردن مراحل شارژ مجدد , به آسانی تونر پرینتر لیزری را خودتان شارژ کنید , خرید یک تونر کارتریج جدید ضروری نمی باشد. و شما با کمی تحقیق و پیگیری میتوانید آموزش های خوبی از شارژ کارتریج لیزری را توسط خود کاربر را پیداکنید و با مشاهده آن و انجام قدم به قدم مراحل شارژ کارتریج لیزری با توجه به توضیحات فیلم و یا مقاله آموزش تعویض و شارژ مجدد کارتریج لیزری خود را انجام دهید. اگر هم با مشاهده آموزش ها به نتیجه دخواه نرسیدید مبتوانید با مجموعه همیار پرینتر تماس بگیرید و با دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان ما در صورت امکان تعویض کارتریج خود را انجام دهید ولی اگر از سمت کارشناسان ما اینکار تخصصی بیاید درخواست شما را ثبت می کنند و در کمترین زمان ممکن برای شارژ کارتریج لیزری به محل شما اعزلام می شوند و مشکل دستگاه شما را حل می کنند.پس در این موقعیت تنها کافیست با مجموعه همیار پرینتر به شماره 74861-021 تماس بگیرید.



نمایندگی تعمیر دستگاه کپی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج لیزری رنگی گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج لیزری رنگی ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

برای شارژ کارتریج لیزری رنگی چه ابزاری استفاده میشود؟

1- خریداری نمودن پودر شارژ (تونر) را از فروشگاه همیار پرینتر
2- پیچ گوشتی چهارسو در اندازه متوسط برای باز کردن پیچ های کارتریج
3- ماسک فیلتر دار و دستکش یکبار مصرف
4- دستمال کاغذی، پنبه و دستمال پارچه ای برای شارژ کارتریج لیزری رنگی
5- استفاده از دستگاه دمنده هوا برای بادگیری محیط قطعات کارتریج
6- چراغ قوه جهت دیدن میزان پودر پر شده داخل مخزن کارتریج
7- استفاده از محلول های پاک کننده، گریس، الکل و تینر
8- سیم چین و انبر دست برای بیرون کشیدن پین های کارتریج
9- وجود هواکش در محیط جهت گردش هوا به دلیل وجود ذرات
10- سطل زباله درب دار برای ریختن پودر تونر هنگام شارژ کارتریج لیزری رنگی

در رابطه با موضوع اینکه آیا شارژ کارتریج لیزری رنگی را میتوانیم خودمان انجام بدیم؟خیر، باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج لیزری رنگی دستگاه خود را داشته باشید. باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج لیزری رنگی را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد. زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج لیزری رنگی به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.


خدمات همیار پرینتر در رابطه با فروش کارتریج لیزری رنگی


کپی تعمیر 1

تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر

تعمیر دستگاه کپی با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛ همچنین این مرکز مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی، کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه بر طرف می کند و حتی‌الامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کند و در صورت تعویض نیز قطعاتی را با کیفیتی برابر قطعات اصل جایگزین می کند. نمایندگی تعمیرات فتوکپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در تهران در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.

قیمت شارژ کارتریج لیزری رنگی


هر کارتریج چند بار شارژ می شود؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *