کارتریج

تعمیر دستگاه کپی در نامجو

دستگاه کپی در نامجو
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در نامجو یکی از مناطق پر رفت و آمد که تقریباً شرکت و مراکز بسیاری در این ناحیه قرار دارند. که با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های بالا تعمیر دستگاه کپی شما در محل کار یا منزل تنها با پرداخت هزینه کمی بابت تعمیر دستگاه کپی انجام میگیرد. راه های ارتباط با مجموعه بسیار ساده میباشد به گونه ای که شما در ابتدا با شماره 021-74861 و 09361002014 تماس میگیرید و مشکل خود را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در نامجو با کارشناسان همیار پرینتر در میان میگذارید. راه دوم پر نمودن فرم تماس در قسمت تعمیرات وب سایت همیار پرینتر میباشد. در این قسمت کارشناسان این بخش به درخواست شما با سرعت پاسخ میدهند و در صورت لزوم تکنسین های خود را به محل شما اعزام مینمایند.

تعمیر دستگاه کپی در محل

دستگاههای کپی از جمله ماشین های اداری هستند که مدتهاست جهت چاپ و تکثیر از آنها استفاده میشود و مرتباً در حال بروزرسانی و ارتقاء هستند. امروزه از این دستگاه ها نه فقط برای انجام امور اداری در یک مجموعه بلکه به عنوان یک منبع درآمد استفاده میشود. از آنجا که دستگاه های کپی نسبت به پرینتر حجم و وزن بسیار بیشتری دارند، حمل آنها بسیار دشوار و خطرناک میباشد. از این رو تکنسین های ما در مجموعه همیار پرینتر جهت رفع نیاز و برطرف کردن کلیه دستگاه های کپی به محل شما اعزام میشوند.
لازم به ذکی است که شما کاربر گرامی میتوانید برای بهرهمندی از سرویس و تعمیر فوری دستگاه کپی در محل هنگام درخواست سرویس مشکل دستگاه خود را به کارشناسان ما توضیح دهید تا تکنسین های همیار پرینتر با تجهیزات لازم نزد شما جهت تعمیر دستگاه کپی در کریمخان حاظر شوند و کار تعمیر و سرویس دستگاه کپی شما هر چه سریعتر و بهتر انجام گردد. تکنسین های همیار پرینتر خدمات کلیه برند های دستگاه کپی sharp، tooshiba، canon، ricoh،konica minolta و … را در محل شما انجام میدهند.

pngtree fresh wind blue geometric illustration background image 280166 min

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

مهم ترین قطعه دستگاه کپی


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

کارتریج لیزری


در قدم اول کارتریج جوهری ، به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند، این تقسیم بندی به دلیل نوع جوهری که درون آن‌ها به کار رفته است.نامگذاری گردیده، کارتریج پیگمنت دارای رنگدانه و کارتریج دای نیز حاوی مایع رنگی است.
این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص دهند. اسناد و مدارکی که، با این کارتریج چاپ و پرینت می‌شوند در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند

کارتریج جوهر افشان


کارتریج لیزری در واقع نوعی پودر ریز بوده که از پلی استر مرغوب ساخته شده است. پلی استر، الکتریسته را در خود نگه داشته و هر چیزی که دارای بار منفی باشد را به خود جذب مینماید.
کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. کارتریج لیزری برای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارند.

6 مورد از مزیت های استفاده از تعمیر دستگاه کپی در نامجو


سوالات متداول در مورد تعمیر دستگاه کپی در نامجو

pngtree fresh wind blue geometric illustration background image 280166 min

چرا پس از شارژ کارتریج، خطوطی در برگه چاپ شده وجود دارد؟


اگر کیفیت پرینتر بعد از شارژ کارتریج توسط همیار پرینتر کاهش پیدا می کند؟


چرا کارتریج صدا می دهد؟


اگر مشکلی پیش اومد بعد از شارژ، چیکار کنیم؟


111 min

تعمیر دستگاه کپی در پارک وی در همیار پرینتر توسط متخصص ترین تکنسین ها : 09361002014 و 74861-021

خدمات تعمیر دستاه کپی در نامجو

از دیگر خدماتی که مجموعه همیار پرینتر به مشتریان عزیز خود ارائه داده است که شامل، تعمیرات تخصصی دستگاه کپی، تعمیر پرینتر،شارژ کارتریج و فروش انواع قطعات و مواد مصرفی می باشد.تعمیر دستگاه کپی با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛

ارائه ضمانت و گارانتی تمامی سرویس‌های فروش و تعمیر کپی، ارائه خدمات بر اساس قیمت‌های مصوب، تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کپی و قطعات یدکی اصلی، سرویس و تعمیر دستگاه های کپی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، ارایه خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تمامی دستگاه های کپی و … .

شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به سایت همیار پرینتر و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه کپی مورد نظرتان را دریافت دارید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در تهران در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.


2851719104

شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل


از آنجا که میدونیند پرینترها در حالت کلی به دو دسته ی لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند.
پرینتر های لیزری معمولا در شرکت ها و ارگان های اداری با حجم کاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد .این پرینترها برای چاپ اسناد و تصاویر به تونر کارتریج نیازمند می باشد.
البته شایان ذکر است که این کارتریج ها پس از مدتی استفاده به شارژ مجدد نیاز پیدا می کند.
اگر از مصرف کنندگان پرینترهای لیزری می باشید پس حتما در این موقعیت قرار گرفته اید که درست زمانی که در حال چاپ مهم ترین اسناد خود و یا حتی عکس های خود در خانه یا محل کارتان باشید متوجه شوید که کارتریجتان شارژ تمام کرده است.از این رو بسیار مهم است که بدانید نحوی انجام شارژ کارتریج به چه صورت است.
در واقع دانستن نحوه ی شارژ کارتریج بسیار در کاهش مخارج شما کاربران موثر است. انجام شارژ کارتریج لیزری نیازمند یک سری لوازم می باشد که برای تهیه آن تنها کافیست به فروشگاه همیار پرینتر مراجعه نمایید و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
لازم به ذکر است که شارژ کارتریج علاوه بر لوازم مخصوص نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد. از همین رو کارشناسان و تکنسین های فوق تخصصی ما در مراکز تعمیر پرینتر لیزری خدمات شارژ کارتریج لیزری را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا برای مشتریان عزیز خود انجام دهد.

1

درخواست سریع تعمیر دستگاه کپی در نامجو

فقط کافیست وارد بخش تعمیر دستگاه کپی در سایت www.hamyarprinter.com شده و فرم درخواست را تکمیل نمایید.

?در ابتدا بر روی عکس زیر کلیک نمایید تا وارد بخش تعمیر دستگاه کپی شوید.?

ثبت نام 2 1

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما min 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *