خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در محمودیه

تعمیر دستگاه کپی در محمودیه
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در محمودیه از خدمات مهمی می باشد که مجموعه همیار پینتر برای کاربران و مشتریان عزییز خود در نظر گرفته است.لازم به ذکر است که مجموعه همیار پرینتر یکی از مراکز معتبر در زمینه عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی در محمودیه، خدمات گارانتی تعمیرات دستگاه کپی را به کاربران خود ارائه می دهد. بنابراین اگر تعمیر دستگاه کپی خود را به متخصصان ما بسپارید و پس از مدتی پرینتر شما با همچنان با همان خرابی قبلی رو به رو شود، تعمیرکاران مرکز همیار پرینتر بدون دریافت هزینه مجدد، پرینتر شما را دوباره سرویس می کنند.بنابر این در صورت بروز هرگونه خرابی برای دستگاه کپی تنها کافیست با کارشناسان همیار پرینتر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیر دستگاه کپی در محمودیه

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان محمودیه قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

شارژ کارتریج چیست؟

کارتریج یکی از اصلی ترین و کار آمدترین قطعات پرینتر می باشد. به عبارت دیگر اگر این قطعه نباشد و یا به هر دلیلی برای آن مشکلی پیش بیاید دستگاه شما قادر به چاپ و پرینت نمی باشد.
کار اصلی کارتریج تامین جوهر مورد نیاز برای انجام فرایند پرینت می باشد و جوهر بر روی کاغذ می پاشد.کارتریج در اصل، منبع یا انبار تامین رنگ پرینتر است. به عبارت دیگر عامل موثر یعنی جوهر یا تونر مورد نیاز برای چاپ اسناد، درون کارتریج قرار می‌گیرد. از چه پرینتری استفاده می‌کنید؟ جوهری یا لیزری؟ بسته به نوع پرینتری که برای خود انتخاب می‌کنید، کارتریج‌ها نیز به دو گروه کارتریج تونر و کارتریج جوهر تقسیم می‌شوند.


پس از اینکه جوهر یا تونر در کارتریج پرینتر شما تمام می شود، می توانید دوباره کارتریج را با تونر پرینتر خود پر کنید. به این کار اصطلاحا شارژ کارتریج گفته می شود. با این کار شما از یک کارتریج چند بار استفاده می‌کنید و با صرف هزینه ای کمتر از خرید و تعویض کارتریج می توانید دوباره از پرینترتان استفاده کنید. شارژ کارتریج یک فرایند تخصصی است و بهتر است خودتان اقدام به انجام آن نکنید.

شرکت همیار پرینتر به عنوان یکی پرمخاطب ترین مراکز فروش محصولات اداری و تعمیر از جمله پرینتر ،اسکنر،دستگاه کپی،قطعات مصرفی و شارژ کارتریج می باشد.شرکت همیار پرینتر با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر پرینتر،تعمیر تجهیزات اداری و شارژ کارتریج در محل سعی دارد همواره قطعات و لوازمات اداری را با بهترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.همیار پرینتر با بهره گیری از متخصصین مجرب و پاسخدهی به موقع سعی بر رضایت مشتریان عزیز خود دارد و در کمترین زمان ممکن متخصصین خود را برای رفع مشکلات کاربران خود اعزام میکند.


تخصصی پرینتر 1

خدمات اچ پی hp سرویس

فروش و شارژ کارتریج

تمامی خدمات دارای گارانتی می باشد

تعمیرات تخصصی و فروش انواع ماشین های اداری

شارژ کارتریج در محل و تمام نقاط تهران

ارائه خدمات تعمیر و سرویس به تمام شرکت ها،ارگان ها و مراکز اداری

تعمیر و فروش دستگاه کپی در تهران

فروش قطعات مصرفی ماشین های اداری

اعزام متخصص ترین تکنسین به محل مورد نظر شما

خدمات برندهای معروف اعم از؛ canon,hp,ricoh,samsungmlexmarkو..

قطعات پرینتر

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا


کپی تعمیر 1

نمایندگی فروش دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی کانن در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.

چرا برای خرید دستگاه کپی خود را انتخاب کنیم؟

ضمانت مطمئن از خدمات
جویی در زمان
صرفه جویی در زمان و هزینه
کاری
بیش از 20 سال سابقه درخشان
home betheme sectionbg1 1 1

خدمات دیگر مجموعه همیار پرینتر


نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی شارژ کارتریج

فروش دستگاه کپی تمام برندها در همیار پرینتر

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر کاربر

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌ بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های همیار پرینتر در تهران مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی خود را به تکنسین‌های مجموعه همیار پرینتر بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی اچ پی،تعمیر فتوکپی زیراکس،تعمیر فتوکپی کانن و دیگر موارد ، در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

کارتریج
کپی
انواع پرینتر

هزینه تعمیر دستگاه کپی

برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی ، باید تا عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین صبر کنید. درواقع تا وقتی که میزان آسیب دیدگی قطعات مشخص نشود، نمی توان در مورد قیمت تعمیرات فتوکپی نظر قطعی داد. تعمیرکار پس از بررسی قطعات، اقدامات لازم برای رفع مشکلات دستگاه را مشخص کرده و بر این اساس، هزینه نهایی تعمیرات را برآورد می کند. گاهی در طول روند تعمیر فتوکپی، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است و قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

قیمت
کارتریج لیزری 1

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ، ارائه خدمات سرویس و تعمیر این نونه از ماشین های اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است. کارشناسان همیار پرینتر با بهرهمندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی میباشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چند نکته اشاره نمود:
تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و هماهنگی خودتان اقدام به تعمیر پرینتر در محل خواهند نمود.
در صوریتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما تا امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد ، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناس تکنسین های همیار پرینتر و اعلام برآورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد انتقال آن هم بعهده ما بوده و برای شما رایگان میباشد. پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطئن شوید.


سوالات متداول


ما به سوالات متداولی که در قبل، حین و بعد از سفارش، برای کاربران عزیزمان پیش می آید را پاسخ داده ایم.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *