کارتریج

تعمیر دستگاه کپی در لویزان

تعمیر دستگاه کپی در لویزان
Rate this post

تعمیرات دستگاه کپی در لویزان راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی میباشد که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل زندگیشان یا محیط کار انجام گیرد. با بهره‌مندی از این سرویس، کارشناسان تعمیر کپی پس از تماس کاربر به شماره 021-74861 ، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند.
از نمونه های خدمات مجموعه همیار پرینتر میتوان به تعمیر دستگاه کپی در لویزان ، تعمیر پرینتر در محل و شارژ کارتریج اشاره نموده همچنین فروش قطعات داخلی پرینتر را نیز هم زمان در هنگام درخواست تعمیر به صورت آنلاین میتوانید سفارش دهید. تا زمان کوتاه تری را صرف تعمیر دستگاه کپی خود نمایید.

270156 min

تعمیر دستگاه کپی در لویزان

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در شهرک گلستان شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل

برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.
در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.
به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.
در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.
پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.
چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.


6 مورد از مزایای استفاده از خدمات تعمیر دستگاه کپی در لویزان


Ubm7PF min 1

تعمیر دستگاه کپی در محل

تعمیر دستگاه کپی شما در نمایندگی های مرکز تعمیرات تخصصی همیار پرینتر انجام می شود. هر مشکلی که برای دستگاه کپی به وجود آمد، تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی کپی شما بپردازند.
البته می‌توانید به صورت حضوری هم به یکی از شعبه‌های مرکز تعمرات همیار پرینتر در کلان‌ شهر تهران مراجعه کنید. منتهی استفاده از سرویس تعمیر دستگاه کپی در محل مزایای زیادی از جمله صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای شما به دنبال دارد.
دستگاه های کپی، بعد از مدتی استفاده قدیمی می شوند یا برای اجرای خواسته های شما کوچک هستند. برخی مواقع نیز اشتباه کاربر دلیل بروز مشکل در دستگاه کپی است، در زمان تمام خرابی های دستگاه کپی می توانید به ما  اعتماد کنید.
در این مقاله نکاتی برای تعمیر و نگهداری دستگاه کپی از سوی تکنسین‌های تعمیرات دستگاه کپی نوشته شده است تا از کپی های ضعیف، گیر کردن کپی در دستگاه یا چاپ ضعیف جلوگیری کنند.  
مرکز تعمیرات به عنوان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی دارای شعبه‌های متعددی در تهران است که کار مراجعه حضوری کاربران به این مرکز را خیلی برای آن‌ها راحت‌تر کرده است.
نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در شمال، شمال شرق، غرب و شرق تهران شعبه دارد که به ترتیب در مناطق فرجام، ستارخان، ولیعصر، امیرآباد و پیروزی قرار گرفته‌اند.
البته نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در تهران، تمام مناطق نیز شعبه دارد. اعم از زعفرانیه، تجریش، قیطریه، شهرک غرب،سعادت آباد،تهرانپارس، یوسف آباد.عباس آباد،مفتح و….می باشد.

تعمیر دستگاه کپی در تهران

آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟

1
wp10030738 min

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر کاربر

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌ بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های همیار پرینتر در تهران مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی خود را به تکنسین‌های مجموعه همیار پرینتر بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی اچ پی،تعمیر فتوکپی زیراکس،تعمیر فتوکپی کانن و دیگر موارد ، در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

12222

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

اچ پیییی
456987 min

?جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با تعمیر دستگاه کپی در لویزان با شماره 74861-021 تماس بگیرید و یا در اینجا کلیک کنید?

شارژ کارتریج در محل

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *