خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در قیطریه

دستگاه کپی در قیطریه
Rate this post

گاهی اوقات در حین انجام کار مشکلاتی برای دستگاه کپی شما بوجود میآید که در آن لحظه شما را نیازمند فرد متخصصی هستید که به سرعت خودش را به محل شما اعزام و مشکل تان را در کمترین زمان ممکن حل مینماید. پیشنهاد ویژه همیار پرینتر تعمیر دستگاه کپی در قیطریه میباشد. که با توجه به نزدیک بودن محل شما به شرکت که در محدوده شریعتی-ظفر قرار دارد. این کار با سرعت فوق العاده بیشتری صورت میگیرد. درواقع یک مزیت خوبی که تعمیر دستگاه کپی در قیطریه دارد این است که شما را از پرداخت هزینه های گزاف بابت خرید مجدد دستگاه کپی بی نیاز میگرداند. دغدغه بسیاری از افراد پیدا نمودن تعمیر کار حرفه ای در زمینه تعمیر دستگاه کپی در قیطریه میباشد. ما این مشکل را برای شما عزیزتان حل نموده ایم. به گونه ای که تنها کافیست با شماره 02174861 و 09361002014 تماس حاصل نموده و درخواست خود را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در قیطریه از برند های مختلف مطرح نمایید.


تعمیر دستگاه کپی در قیطریه در کدام محدوده ها انجام میشود؟

gheytarie min
تعمیر دستگاه کپی در چیذر
تعمیر دستگاه کپی در موسیوند
تعمیر دستگاه کپی در پل رومی
تعمیر دستگاه کپی در بلوار صبا
تعمیر دستگاه کپی در خیابان سهیل
تعمیر دستگاه کپی در خیابان قلندری

نمایندگی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه تعمیر ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی HP در تهران را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

copier repair service 1

جهت ارتباط با نمایندگی HP در تهران بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.


معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی


سوالات متداول در رابطه با دستگاه کپی


28 285943 wallpaper linear white gradient blue highlight light blue 1024x576 1

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند. 
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید. 
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

تعمیرات دستگاه فتوکپی و پرینتر

مشکل چاپ روی پاکت نامه و یا کاغذ ضخیم

یکی از کارهای اشتباه و غلطی ک توسط برخی کاربران انجام می شود و موجب بروز مشکلات متعدد در پرینتر می شود اقدام برای چاپ بر روی پاکت نامه و یا هر گونه کاغذ ضخیم می باشد.
ضخامت کاغذی که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود برای پرینتر تعریف شده است و چنانچه کاغذ ضخیم تری نسبت به کاغذی که برای پرینتر تعریف شده است در دستگاه قرار گیرد می تواند سبب خرابی در قطعات مختلف پرینتر شود علاوه بر این پاکت نامه ها دارای چسبی در حاشیه های خود هستند که این خود عامل بروش مشکل در حین انجام پرینت گرفتن هستند. پرینترهای لیزری از حرارت در فرایند چاپ استفاده میکنند و زمانیکه پاکت نامه در پرینتر برای چاپ قرار داده شده است در هنگام عبور از پرینتر حرارت دیده و چسب آن نیز حرارت می بینید و احتمالا دارد خسارت جدی به قطعات مختلف پرینتر از جمله درام وارد نماید.
مجموعه همیار پرینتر پیشنهاد میکند که از چاپ جوهر افشان برای چاپ بر روی پاکت نامه ها استفاده شود. زیرا پرینترهای جوهر افشان علاوه بر اینکه از حرارت برای چاپ استفاده نمیکنند توانایی چاپ بر روی کاغذهای ضخیمتر نسبت به پرینتر های لیزری را دارا هستند.

22 1

 چرا بعضی مواقع مطالب چاپ شده بر روی کاغذ پاک میشوند؟

بعضی اوقات بعد از چاپ یک برگه وقتی دستتان را بر روی صفحه چاپ شده می کشید، می توانید به راحتی آن را پاک نمایید.
در این مواقع باید بدانیم مشکل از فیوز دستگاه پرینتر می باشد و باید آن را تعویض و یا تعمیر کنیم. مشکل پاک شدن صفحه چاپ شده در واقع به این دلیل است که هات رل به در ستی عمل نمیکند و تونری که بر روی کاغذ قرار داده شده است باید در حالت فشار حرارت غیر مستقیم قرار بگیرید تا به کاغذ بچسبد و زمانیکه که این عمل به خوبیانجام نشود تونری که توسط درام بر روی کاغذ قرار داده شده به کاغذ نمیچسبد و پس از بیرون آمدن کاغذ از پرینتر با یک دست کشیدن مطالب به سادگی پاک میگردد.

2 1

مهم ترین قطعه درون دستگاه کپی کدام است؟

کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

کارتریج لیزری درواقع نوعی پودر ریز بوده که از پلی استر مرغوب ساخته شده است. پلی استر، الکتریسته را در خود نگه داشته و هر چیزی که دارای بار منفی باشد را به خود جذب مینماید.
کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. کارتریج‌های لیزریبرای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارند، به همین دلیل است که هنگام خروج کاغذ از دستگاه، برگه گرم است.

در قدم اول کارتریج‌های جوهری، به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند، این تقسیم بندی به دلیل نوع جوهری که درون آن‌ها به کار رفته است.نامگذاری گردیده، کارتریج پیگمنت دارای رنگدانه و کارتریج دای نیز حاوی مایع رنگی است.
این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص دهند. اسناد و مدارکی که، با این کارتریج چاپ و پرینت می‌شوند در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند.
اما جوهر پیگمنت، پودری فشرده شده داخل کارتریج است که در آنجا با آب مخلوط می‌شود. اسناد و مدارک چاپ شده با این جوهر، از حد معمول پر رنگ‌تر هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند، همچنین جوهر پیگمنت با تقریباً تمامی مدل پرینتر‌های مختلف سازگاری دارد.

laser printer repai

فروش و تعمیر دستگاه کپی در قیطریه تمام برندها در همیار پرینتر


عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *