خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی

تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی توسط تیم تخصصی همیار پرینتر انجام میگیرد و که به صورت کاملا حرفه ای در منطقه شهرک محلاتی تمامی دستگاه کپی های شما را تعمیر میکنند. راه های ارتباط با این شرکت بسیار ساده میباشد به گونه ای کافیست تنها با شماره تلفن 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نموده و مشکل خود را با مشاورین ما در زمینه تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی در میان بگذارید تا آنان با توجه به مشکل به وجود آمده بتوانند نیرو های خود را به محل شما در شهرک محلاتی اعزام نمایند.
از دیگر خدمات مجموعه همیار پرینتر به جز تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی میتوان به تعمیر پرینتر در محل ، شارژ کارتریج و فرش انواع قطعات جانی پرینتر و دستگاه کپی اشاره نموده که آنان را میتوانید به راحتی در وب سایت همیار پرینتر بخش فروشگاه خریداری نمایید. این امکانات به شما اجازه میدهند تا در زمان خرابی همزمان بتوانید قطعه مربوطه را خریداری نمایید.



معرفی قطعات داخلی در دستگاه کپی


رنگ دستگاه کپی را تنظیم کنیم؟ min

تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی با برندهای اچ پی ،کانن،اپسون،زیراکس و … در همیار پرینتر توسط متخصص ترین تعمیرکاران:74861-021

نمایندگی HP در تهران

پرینتر های کمپانی HP یکی از پرطرفدار ترین و شناخته شده ترین پرینترهای بازار میباشند شاید علت رضایت فراوان مشتریان و تقاضای کاربران برای استفاده از پرینترهای HP این است که این کمپانی در ابتدا به صورت حرفه ای و تخصصی روی تولید پرینتر فعالیت نموده است.
و توانسته با ارائه کیفیت بالا چه از نظر چاپ و چه از نظر دوام و قدرت پرینترها روز به روز به رضایت کاربران و طرفداران خود بیفزاید.
کارتریج های پرینتر HP هم جزو رند ترین و پر مصرف ترین کارتریج های بازار ایران میباشند. سهولت شارژ ، موجود بودن قطعات ، کیفیت کاست کارتریج و در دسترس بودن خدمات شار ژکارتریج HP به کاربر برای انتخاب این برند کمک میکند.
مجموعه همیار پرینتر به عنوان نمایندگی فروش و خدمات HP در تهران با کادری زبده و مجرب کلیه خدمات ماشینهای اداری HP را در سر تا سر تهران و ایران به شما کاربرا گرامی ارائه می نماید.

اچ پیییی

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

images 2 min

4 مزیت استفاده از تعمیر دستگاه کپی در شهرک محلاتی

شارژ کارتریج

دستگاه‌های چاپگر یا پرینترها در دو نوع جوهر افشان و لیزری در بازار موجود هستند. از این رو کارتریج‌ها نیز به دو دسته جوهری و لیزری تقسیم بندی می‌شوند. در کارتریج‌های جوهری از جوهر و در کارتریج‌های لیزری از پودری به نام تونر استفاده می‌شود. این مواد پس از مدتی استفاده به اتمام رسیده و نیاز به شارژ مجدد دارند. در این بخش نحوه شارژ کارتریج در محل را بررسی خواهیم کرد. برای این کار بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. نبود دانش، اطلاعات و تجهیزات کافی، موجب آسیب رسیدن به کارتریج و دستگاه می‌شود و تعمیر یا تعویض آن‌ها هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. برای انواع خدمات مربوط به چاپ و دستگاه‌های چاپگر با متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر تماس بگیرید.

کارتریج‌ها در دو نوع لیزری و جوهر افشان تولید می‌شوند. نوع کارتریج رابطه مستقیمی با نوع و مدل پرینتر دارد. اگر در هر پرینتر از کارتریج متناسب با آن استفاده نکنید، در عملکرد دستگاه و کیفیت خروجی دچار مشکل خواهید شد.

1

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید اینتانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.


معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی


کاغذکش (Pickup)


پرینترها یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه می‌کشند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام میگردد که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه هدایت میکند و در نهایت سبب چاپ یک عدد کاغذ میشوند.

چرخ‌دنده‌های پرینتر


داخل هر پرینتر، یک برگه‌ی سفید، از سینی ورودی، دریافت و در سینی خروجی، تحویل داده میشود. بسیاری از این انتقالات، توسط تعدادی از چرخ‌دنده‌ها صورت می‌گیرد که در کنار هم به چرخش درمی‌آیند. در پرینترها، با استفاده از این چرخ‌دنده‌ها، عمل دریافت کاغذ، پرینت صفحه و خارج شدن کاغذ از دستگاه، صورت میگیرد.

هد پرینتر


فرآیند چاپدر پرینتر های جوهری با پرینترهای لیزری کاملاً متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، انتشار میدهد. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر برروی کاغذ، استفاده میگردد.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *