خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری

تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری یک منطقه پر تردد که تعداد زیادی شرکت و اداره در این ناحیه واقع شده است تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری که توسط مجموعه همیار پرینتر برای ساکنین این منطقه قرار داده شده و از برجسته ترین خدمات این مجموعه میباشد، که توانسته در بازه زمانی کوتاهی مشتریان بسیاری را به خود جذب نماید. راه های ارتباطی با شرکت به دو روش صورت میگیرد اولین راه تماس با شماره تلفن های 74861-021 و 09361002014 میباشد. دومین روش وارد شدن به بخش تعمیرات وب سایت همیار پرینتر به نشانی www.hamyarprinter.com و تکمیل نمودن فرم درخواست تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری است.

456987

تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان شهرک فکوری قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن

کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.


دستگاه کپی چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

درام دستگاه کپی min

برای کسب مشاوره و درخواست تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری با ما در ارتباط باشید:74861-021

طریقه تنظیم کیفیت دستگاه کپی و عوامل دخیل در کیفیت چاپ


کیفیت چاپ در پرینتر های لیزری به سلامت قسمت های مختلفی ارتباط دارد. در پرینترهای لیزری با توجه به بهرهمندی از تکنولوژی Laserjet کیفیت چاپ بسیار بالاست و به این مطلب توجه بسیاری شده است.
امروز کیفیت چاپ پرینترها یکی از مسائل مورد رقابت کمپانی های مطرح سازنده پرینتر شده است به طور کلی کیفیت چاپ به سه عامل کلی بستگی دارد:

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

پرینتر های لیزری

دستگاه های پرینتری که برای مصارف زیاد مناسب هستند. سری سوم و چهارم پرینتر ها میباشند. اندازه این دستگاه ها بزرگتر از سایرین بوده کارتریج آنها نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است. این کارتریج بین 5000 تا 12000 برگ پرینت به شما خواهد داد.

مصارف تجاری ، توان کاربری این دستگاه ها به طور معمول روزانه 50 تا 20 برگ پرینت میباشد. شما با انتخاب دستگاه مناسب سالیان زیادی با رعایت اصول نگهداری از آنها استفاده کنید.کارتریج، این سری از پرینتر ها نیز 100 تا 150 گرم تونر دارد و حدود 200 الی 300 برگ پرینت میگیرد.

اصطلاحاً به پرینتر هایی که به راحتی و بدون فشار در طی روز به طور متوسط بین 20 تا 50 پرینت را انجام میدهند. پرینتر های خانگی گفته میشود. این دستگاه ها از کارتریج های کوچکتر ی هم برخوردار هستند و به طور متوسط هر کارتریج حدود 120 برگ پرینت استاندارد میگیرد.


6 مورد از ویژگی های استفاده از خدمات تعمیر دستگاه کپی در شهرک فکوری


عیب یابی دستگاه کپی در شهرک فکوری

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

یابی 2
1713332

شارژ کارتریج در محل

مهم ترین مسئله ای که هر کاربر پرینتر با آن متوجه است اتمام کارتریج می باشد. وقتی شارژ کارتریج شما تمام می شود و دیگر نمی توانید از پرینتر خود استفاده کنید و در واقع پرینتر بدون کارتریج هیچ کارایی ندارد.برای حل این مسئله 2 راه حل وجود دارد: 1)تعویض کارتریج و جایگزینی کارتریج نو 2)شارژ کارتریج و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی و مستهلک آن . در حال حاضر به لحاظ هینه و قیمت ، برای کاربران پرینتر تعویض کارتریج اغلب به صرفه نمی باشدو مبادرت به شارژ آن می نمایند.
شارژ کارتریج چیست؟ شارژ یعنی پرکردن کارتریج پرینتر از جوهر و تونر و آماده سازی کارتریج برای استفاده مجدد از آن
باتوجه به افزایش روز افزون مشغله هعا و مخصوصاً ترافیک کلان شهرها امروز اکثر خدمات و حتی خرید کالا ها در محل و با سفارش اینترنتی یا تلفنی انجام می شود.خدمات پرینتر و کارتریج نیز ا این چرخه بیرون نیستندو به بهترین نحو ممکن در محل کار و یا منزل شما ارائه می شوند. علی رغم راحتی شارژ کارتریج در محل برای کاربران پرینتر و استفاده کنندگان از کارتریج این کار،مشکلات و مسائل خاص خود را نیز به همراه دارد. گاهی ممکن است که کارتریج به جز شارژ نیازمند تعویض یک قطعه مصرفی باشد ولی به دلیل نداشتن اطلاع کافی این قطعه همراه تکنسین نباشد و باز کار با تعویق یا هزینه مضاعف همراه شود. از طرفی تونر یا جوهر می تواند باعث آلودگی منزل یا محل کار شما شودکه بهتر است با دانستن این مسائل اقدام به دریافت خدمات شارژ در محل یا ممانعت از آن بنمایید.

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

کپی رنگی

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما در هروی min 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *