خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در سوهانک

تعمیر دستگاه کپی در سوهانک
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در سوهانک یکی از پر طرفدار ترین خدماتی است که امروزه جهت سهولت در انجام کار های چاپی و جلوگیری از ترافیک های شهری از دیدگاه سازمان محیط زیست بسیار کار پسندیده ای میباشد. مجموعه همیار پرینتر با توجه بسیار به این موضوع و حمل دستگاه که کار دشواری میباشد. خدماتی از جمله تعمیر دستگاه کپی در سوهانک ، شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر ار نیز در اولویت های خود قرار داده است.
از مزیت های استفاده از خدمات همیار پرینتر این است که شما تنها کافیست با شماره های 021-74861 و 09361002014 تماس گرفته و مشکل خود را با مشاورین ما در میان بگذارید. کارشناسان ما درخواست شما را در سریع ترین زمان ممکن بررسی نموده تا در صورت نیاز به صورت کاملاً رایگان متخصصین حرفه ای خود را به محل شما در سوهانک اعزام مینمایند.

6299975 min

تعمیر دستگاه کپی در سوهانک

برای تعمیر دستگاه کپی در سوهانک به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی در قائم مقام را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

جهت ثبت سفارش و خدمات تعمیر دستگاه کپی در سوهانک با شماره های 02174861 و 09361002014 تماس حاصل فرمایید.

کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن

کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.

HD wallpaper neon 3d frame 3d amoled border edge frame glow neon oled red star thumbnail min

تعمیر دستگاه کپی چیست ؟

تاریخچه دستگاه فتوکپی :

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر مرکز تعمیر ماشین های اداری با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.


معرفی قطعات داخلی پرینتر


عیب یابی دستگاه کپی در سوهانک


الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

یابی 1
red background wallpaper hd s24 min

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

مزایا استفاده از تعمیر دستگاه کپی در سوهانک

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که ایتن عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.

services repairs

جهت ثبت سفارش و خدمات تعمیر دستگاه کپی در سوهانک بر وی دکمه زیر کلیک نمایید.

4 مورد از مزیت های استفاده از خدمات تعمیر دستگاه کپی در سوهانک


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *