خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در سهروردی

تعمیر دستگاه کپی در سهروردی
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در سهروردی از نمونه های برجسته خدمات مجموعه همیار پرینتر میباشد. که با توجه به موقعیت جعرافیایی این شرکت بسیار به منطقه سهروردی نزدیک بوده و با سرعت هر چه تمام تکنسین های ما قادر خواهند بود به منطقه شما جهت تعمیر دستگاه کپی در سهروردی مراجعه کرده و مشکل شما را در کثری از ثانیه حل نمایند. از دیگر ویژگی و خدمات دیگر این مجموعه میتوان به فروش قطعات جانبی دستگاه کپی و پرینتر اشاره نمود، همچنین شارژ کارتریج که یکی دیگر از تخصص تکنسین های این مجموعه میباشد. از نمونه خدمات پر طرفدار این شرکت میباشد که با تجربه بیش از 15 ساله خود توانسته محبوبیت بسیاری کسب نماید.

شارژ کارتریج لیزری رنگی فوری

به فرایند پرکردن مخزن کارتریج جهت استفاده مجدد از آن شارژ کارتریج در فرشته گفته می شود.این عمل برخلاف تصور عموم کاربران صرفاً به پر کردن مخزن تونر کارتریج ختم نمی شود.وجزئیات مهم و فراوانی دارد و به همین علت باید توسط افراد زٌبده و کاردان انجام شود.
بعنوان مثال ابتدا باید باقی مانده تونر قبلی موجود در مخزن تورن کاملاًتخلیه شود که متاسفانه اکثرا عزیزان شارژ کار به این روند اهمین نمی دهندتا از تونر کمتری در زمان شارژ استفاده نمایند.

اینکار درصورتی که دانستیه (چگالی) تونر قبلی موجود در کارتریج با تونر جدید تفاوت داشته باشد.باعث ایجاد اختلاف بار و سیاه شدن برگه پرینت در هنگام چاپ عکس واسناد و… می شود. و همینطور به شدت می تواند به دستگاه پرینتر شما آسیب برساند.

جزئیات فراوان دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که کارشناسان و تکنسین های همیار پرینتر در هنگام ارائه خدمات به آن توجه کامل دارند.

rm222batch5 kul 36 1

مهم ترین قطعه استفاده شده در دستگاه کپی و سوالات مرتبط با آن

12222

کارتریج لیزری


در قدم اول کارتریج جوهری ، به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند، این تقسیم بندی به دلیل نوع جوهری که درون آن‌ها به کار رفته است.نامگذاری گردیده، کارتریج پیگمنت دارای رنگدانه و کارتریج دای نیز حاوی مایع رنگی است.
این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص دهند. اسناد و مدارکی که، با این کارتریج چاپ و پرینت می‌شوند در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند.

کارتریج جوهر افشان


کارتریج لیزری در واقع نوعی پودر ریز بوده که از پلی استر مرغوب ساخته شده است. پلی استر، الکتریسته را در خود نگه داشته و هر چیزی که دارای بار منفی باشد را به خود جذب مینماید.
کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. کارتریج لیزری برای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارند.

برخی از کاربران می خواهند بدانند که چرا کارتریج پس از شارژ صدا می دهد. معمولا یا مواد مصرفی تمام شده و یا مگنت کارتریج با بلید در تماس است. اگر مگنت را تعویض کنید، احتمالا صدا برطرف خواهد شد. برای رفع ایراد دستگاه خود تنها کافیست با کارشناسان تخصصی همیار پرینتر به شماره74861-021 تماس بگیرید.

خدمات ارائه شده توسط امداد چاپگر بسیار با کیفیت انجام میشه و بعد از اتمام کار از پرینتر چندبار تست گرفته میشه تا صحت کار مشخص بشه، ولی خب کاره دیگه پیش میاد! اگر مشکلی بود میتونید تماس بگیرید چون خدمات همیار پرینتر دارای گارانتی 6 ماهه می باشد.

هر پرینتر لیزری مجهز به یک تونر کارتریج است که در چاپ کردن اسناد یا تصاویر شما قابل استفاده می باشد. از آنجا که شما می توانید با دنبال کردن مراحل شارژ مجدد , به آسانی تونر پرینتر لیزری را خودتان شارژ کنید , خرید یک تونر کارتریج جدید ضروری نمی باشد. و شما با کمی تحقیق و پیگیری میتوانید آموزش های خوبی از شارژ کارتریج لیزری را توسط خود کاربر را پیداکنید و با مشاهده آن و انجام قدم به قدم مراحل شارژ کارتریج لیزری با توجه به توضیحات فیلم و یا مقاله آموزش تعویض و شارژ مجدد کارتریج لیزری خود را انجام دهید. اگر هم با مشاهده آموزش ها به نتیجه دخواه نرسیدید مبتوانید با مجموعه همیار پرینتر تماس بگیرید و با دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان ما در صورت امکان تعویض کارتریج خود را انجام دهید ولی اگر از سمت کارشناسان ما اینکار تخصصی بیاید درخواست شما را ثبت می کنند و در کمترین زمان ممکن برای شارژ کارتریج لیزری به محل شما اعزلام می شوند و مشکل دستگاه شما را حل می کنند.پس در این موقعیت تنها کافیست با مجموعه همیار پرینتر به شماره 74861-021 تماس بگیرید.

قیمت و هزینه شارژ کارتریج برندهای مختلف در همیار پرینتر متفاوت است. این هزینه بر اساس میزان و حجم کار از 70،500 تومان شروع می‌شود. این مبلغ احتمال دارد فقط هزینه مربوط به شارژ و اجرت باشد یا علاوه بر این موارد قطعه هم نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در نتیجه باید خدمات بیشتری برای کارتریج انجام شود. اغلب خرابی قطعات مگنت، بلید، داکتر بلید، درام، فوم رول، چیپست و وایبر بلید بسیار رایج است.
هزینه شارژ کارتریج پرینتر برای هرکدام از انواع پرینتر ها متفاوت میباشد. برای مثال هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان با لیزری متفاوت است. به دلیل آن که در این میان قیمت پودر شارژ کارتریج و جوهر را باید از عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج در نظر گرفت. و باید به این مورد هم توجه نمود برای مثال قیمت کارتریج پرینتر پودری با قیمت کارتریج پرینتر رنگی کاملاً متفاوت است.
تعداد پرینت در واقع تعیین کننده جوهر مصرفی پرینتر است. هر چه زودتر جوهر پرینتر تمام شود، شارژ کارتریج هم آن باید زودتر به اتمام برسد. همچنین لازم است با در نظر گرفتن قیمت جوهر پرینترهای لیزری، می توان این موضوع را از عوامل موثر بر قیمت شارژ کارتریج در نظر گرفت.

laser cartridge type

6 مورد از خدمات همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.
یابی
1

جهت ثبت سفارش و ارائه خدمات تعمیر دستگاه کپی در سهروردی با شماره های زیر تماس بگیرید.

مزایا استفاده از تعمیر دستگاه کپی در سهروردی

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که ایتن عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.

صرفه جویی در وقت


پیشنهاد میشود به جای خرید تونرهای جدید از خدمات شارژ کارتریج hp استفاده کنید. در صورت انجام این کار، می توانید در خرید محصولات جدید صرفه جویی کنید. به خصوص فرآیند پر کردن مجدد بسیار سریعتر انجام میشود و می توانید بدون آنکه نیاز باشد دوره های آموزشی آن را مشاهده کنید و یا بخواهید کلاسی را بگذرانید آن را به تنهایی انجام دهید.

سازگار با محیط زیست


کارتریج های شارژ شده کاملاً با در نظر گرفتن سلامت محیط زیست انجام میشوند. دلیل این امر این است که پس از فرایند انجام کار ، کارتریج های تونر به محل های دفن زباله ریخته می شوند و در آنجا باقی می مانند تا هدر بروند. همراه با مواد زاید جمع شده در محل های دفن زباله، کارتریج های تونر، دودهای مضر را به هوا می فرستند که می تواند به سیاره ما آسیب برساند.

مقرون به صرفه بودن


شارژ کارتریج hp مقرون به صرفه است، یعنی ارزان تر از خرید کارتریجی میباشد که تازه خریداری شده استو هنوز استفاده نشده است که هزینه آن برای مدیریت در سراسر جهان بسیار زیاد است ، به خصوص هنگامی که جهان امروز در یک بحران مالی قرار داردبا پر کردن مجدد کارتریج hp ، برای مدت زمانی معادل 80٪ از هزینه خرید را به حداقل برسانید.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *