خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در ستارخان

تعمیر دستگاه کپی در ستارخان
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در ستارخان از جمله خدمات بیشمار مجموعه همیار پرینتر میباشد که از نمونه خدمات این شرکت میتوان به شارژ کارتریج در تهران ، تعمیر پرینتر و همچنین فروش انواع قطعات داخلی دستگاه کپی و پرینتر و کارتریج های اصل و طرح نیز اشاره نمود. که این ویژگی ها سبب شده اند که این شرکت را ، از سایرین متمایز گرداند و در بین مشتریان عزیز امتیاز بسیاری بالایی کسب کند.

مجموعه همیار پرینتر با در نظر گرفتن آسایش و راحتی مشتریان و همکاری با متخصص ترین تکنسین های تعمیر دستگاه کپی در ستارخان تلاش نموده تا خدماتی اعم از سرویس و تعمیر دستگاه کپی در ستارخان ،سرویس و تعمیر اسکنر در تهران ،تعمیرات انواع پرینتر لیزری، تعمیر پرینتر حرارتی،تعمیر پرینتر سوزنی،تعمیرات پرینتر جوهر افشان ، تعمیرات پرینتر در ستارخان ،تعمیر پرینتر خانگی،اداری،مخصوص چاپ عکس و…را در کلیه ی مناطق تهران ارائه می دهد.

شارژ کارتریج در محل


کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن


کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.

1

برای کسب مشاوره و درخواست تعمیر فوری دستگاه کپی با ما در ارتباط باشید:74861-021

طریقه تنظیم کیفیت دستگاه کپی و عوامل دخیل در کیفیت چاپ


کیفیت چاپ در پرینتر های لیزری به سلامت قسمت های مختلفی ارتباط دارد. در پرینترهای لیزری با توجه به بهرهمندی از تکنولوژی Laserjet کیفیت چاپ بسیار بالاست و به این مطلب توجه بسیاری شده است.

امروز کیفیت چاپ پرینترها یکی از مسائل مورد رقابت کمپانی های مطرح سازنده پرینتر شده است به طور کلی کیفیت چاپ به سه عامل کلی بستگی دارد:

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر hp در محل و سایر برندهای پرینتر مانند canon ،samsung، brother و … از تخصص های اصلی کارشناسان همیار پرینتر می باشدوپس از تعمیر شامل گارانتی تعمیر می گردد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات تعمیر پرینتر فوری در محل بهرمند شوید بهتر است هنگام تماس توضیحاتی راجع به مدل دستگاه و اشکال پیش اومده به کارشناسان و مشاوران ما ارائه دهید تا تکنسین متخصص در زمینه مشکل دستگاهتان را رای تعمیر اعزام نمایند.
در صورتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما امکان پذیر نباشدو یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد،با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ،دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناسی تکنسین های همیار پرینتر و اعلام بر آورد هزینه رایگان می باشد.در صورتی که نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشدهزینه انتقال آن هم به عهده ما بوده و برای شما رایگان می باشد.
پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده می شود.
چندین برگ تست جهت تایید شما برایتان گرفته می شود.تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملا مطمئن شوید.

چه نوع خدماتی در مجموعه همیار پرینتر ارائه می شود؟

159

تعمیر دستگاه کپی

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

نشدن کارتریج در پرینتر

نحوه تمیز کردن پرینتر لیزری

ابزار لازم برای نظافت پرینتر

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ،ارائه خدمات سرویس و تعمیر این دست ماشینهای اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است.
کارشناسان همیار پرینتر با بهره مندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی می باشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چندنکته اشاره نمود.
تکنسینهای همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و همانگی خودتان اقدام به تعمیر فوری پرینتر در محل خواهند نمود.

شارژ کارتریج چه مدل پرینترهایی در همیار پرینتر انجام می شود؟

  • شارژ کارتریج HP 35A
  • شارژ کارتریج HP 106A
  • شارژ کارتریج HP 79A
  • شارژ کارتریج HP 80A
  • شارژ کارتریج HP 59A
  • شارژ کارتریج HP 44A
  • شارژ کارتریج HP05A
  • شارژ کارتریج HP83A
  • شارژ کارتریج HP12A
  • شارژ کارتریج HP85A
  • شارژ کارتریج Canon 728
  • شارژ کارتریج Canon 737
  • شارژ کارتریج Canon 712
  • شارژ کارتریج Canon 725
  • شارژ کارتریج Canon FX10

راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *