خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در دروس

تعمیر دستگاه کپی در دروس
Rate this post

خدمات تعمیر دستگاه کپی در دروس ، منطقه 3 تهران انجام میشود. این منطقه یکی از محله های پر تردد میباشد. به دلیل این که تعداد زیادی شرکت، اداره، مدارس و سازمان در این محدوده واقع شده است. مجموعه همیار پرینتر با توجه به این موضوع که امروزه بسیاری از افراد در محیط های مختلف کاری دارای حداقل یک دستگاه کپی میباشد، خدمات تعمیر دستگاه کپی در دروس را برای افراد ساکن در آن منطقه فراهم نموده تا به راحتی و با خیالی آسوده بدون درنظر گرفتن موقعیت مکانی خود و پرداخت هزینه بتوانند از خدمات برجسته این شرکت بهرهمند گردند. از جمله این خدمات تعمیر دستگاه کپی در دروس، شارژ کارتریج در محل ، تعمیر انواع پرینتر و … با بکار گیری از بهترین قطعات و مواد مصرفی میباشد.

copier repair service

تعمیرات انواع دستگاه کپی

توسط متخصص ترین تکنسین ها در همیار پرینتر

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

تعمیر دستگاه کپی در کدام محدوده ها انجام میشود؟

تعمیر دستگاه کپی در خیابان دولت
تعمیر دستگاه کپی در خیابان یار محمدی
تعمیر دستگاه کپی در خیابان راستوان
تعمیر دستگاه کپی در خیابان وارسته
تعمیر دستگاه کپی در خیابان بلوار کاوه
تعمیر دستگاه کپی در خیابان اخلاقی
تعمیر دستگاه کپی در بلوار صبا
تعمیر دستگاه کپی در بلوار احتشامیه
تعمیر دستگاه کپی در بلوار محسنیان
تعمیر دستگاه کپی در گلشهر

سوالات متداول در رابطه با دستگاه کپی

دستگاه فتوکپی دستگاهی است که به سرعت و با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی فعلی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. این فرایند خشک از بارهای الکترواستاتیک بر روی یک نورگیر حساس به نور استفاده می کند تا ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ به شکل تصویر ایجاد کند. 
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک شود. (دستگاه فتوکپی می تواند از فناوری های دیگر مانند جت جوهر استفاده کند، اما Xerography برای کپی در ادارات استاندارد است)، نسخه های پیشین شامل دستگاه نسخه برداری Gestetner، در سال 1881 توسط دیوید جستتنر اختراع شد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، جوهرافشان، سوزنی و حرارتی اشاره کرد که در هنگام خرید آن از نمایندگی فتوکپی مربوطه می توانید با مقایسه ای که بر روی آنها انجام می دهید دستگاه فتوکپی مناسب کارتان را خریداری نمایید؛ مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشد و شما نیاز داشته باشید که آن دستگاه را خریداری نمایید. 
در صورتی که مکانی برای جایگذاری دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید ، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی نمایید می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت هایی مانند پرینت و فکس را علاوه بر کپی گرفتن از برگه ها دارا می باشد.

هوشمند چندمنظوره چاپ کپی و ذخیره اسناد شارپ

بعضی اوقات بعد از چاپ یک برگه وقتی دستتان را بر روی صفحه چاپ شده می کشید، می توانید به راحتی آن را پاک نمایید.
در این مواقع باید بدانیم مشکل از فیوز دستگاه پرینتر می باشد و باید آن را تعویض و یا تعمیر کنیم. مشکل پاک شدن صفحه چاپ شده در واقع به این دلیل است که هات رل به در ستی عمل نمیکند و تونری که بر روی کاغذ قرار داده شده است باید در حالت فشار حرارت غیر مستقیم قرار بگیرید تا به کاغذ بچسبد و زمانیکه که این عمل به خوبیانجام نشود تونری که توسط درام بر روی کاغذ قرار داده شده به کاغذ نمیچسبد و پس از بیرون آمدن کاغذ از پرینتر با یک دست کشیدن مطالب به سادگی پاک میگردد.

یکی از کارهای اشتباه و غلطی ک توسط برخی کاربران انجام می شود و موجب بروز مشکلات متعدد در پرینتر می شود اقدام برای چاپ بر روی پاکت نامه و یا هر گونه کاغذ ضخیم می باشد.
ضخامت کاغذی که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود برای پرینتر تعریف شده است و چنانچه کاغذ ضخیم تری نسبت به کاغذی که برای پرینتر تعریف شده است در دستگاه قرار گیرد می تواند سبب خرابی در قطعات مختلف پرینتر شود علاوه بر این پاکت نامه ها دارای چسبی در حاشیه های خود هستند که این خود عامل بروش مشکل در حین انجام پرینت گرفتن هستند. پرینترهای لیزری از حرارت در فرایند چاپ استفاده میکنند و زمانیکه پاکت نامه در پرینتر برای چاپ قرار داده شده است در هنگام عبور از پرینتر حرارت دیده و چسب آن نیز حرارت می بینید و احتمالا دارد خسارت جدی به قطعات مختلف پرینتر از جمله درام وارد نماید.
مجموعه همیار پرینتر پیشنهاد میکند که از چاپ جوهر افشان برای چاپ بر روی پاکت نامه ها استفاده شود. زیرا پرینترهای جوهر افشان علاوه بر اینکه از حرارت برای چاپ استفاده نمیکنند توانایی چاپ بر روی کاغذهای ضخیمتر نسبت به پرینتر های لیزری را دارا هستند.

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر کاربر

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌ بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های همیار پرینتر در تهران مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی خود را به تکنسین‌های مجموعه همیار پرینتر بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی اچ پی،تعمیر فتوکپی زیراکس،تعمیر فتوکپی کانن و دیگر موارد ، در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

1202

تعمیر دستگاه کپی در جردن چگونه انجام می‌شود؟

تعمیر دستگاه کپی در جردن بدین صورت است که در زمان تماس مشتری با متخصص و نمایندگی پرینتر مربوطه، کارشناس با جویا شدن مدل پرینتر و ایراد پیش آماده حدالامکان هزینه تقریبی تعمیر و سرویس پرینتر را اعلام کرده و پس از تائید مشتری، قطعات لازم برای تعمیرات را به همراه خود به محل مشتری آورده، و با بررسی کلی پرینتر، عیب دقیق پرینتر را پیدا کرده و در انتها با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعویض می‌نماید.

دستگاه کپی در دروس 2

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *