خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس

تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس یکی از مناطق پر تریدد که امروزه بسیاری از مکان های تفریحی و مشاغل بسیاری در این محیط واقع شده اند، مجموعه همیار پرینتر با در نظر گرفتن این وضوع یک پیشنهاد ویژه برای افرادی که در این ناحیه از دستگاه کپی استفاده میکنند قرار داده است.و آن تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس میباشد. از دیگر خدمات این مجموعه میتوان به شارژ کارتریج، تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس و تعمیر پرینتر اشاره نمود که تکنسین های حرفه ای ما این خدمات را با بکارگیری از فناوری های مدرن انجام داده اند.
از این رو توانسته اند در بین مخاطبین، مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده و محبوبیت زیادی کسب نماید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شرکت همیار پرینتر که این شرکت را از سایرین متمایز نموده. فروش قطعات پرینتر ، دستگاه کپی و تعمیر ماشین های اداری مانند: پرینتر ، کارتریج ، دستگاه کپی و کاغذ خردکن از برندهای معروف روز دنیا میباشد که در فروشگاه همیار پرینتر با قیمت مناسب به فروش میرسند.

تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس

برای تعمیر دستگاه کپی در شهرک پاس به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

159753 2

معرفی دستگاه کپی

دستگاه کپی چیست؟


تاریخچه دستگاه فتوکپی :


در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل

از آنجا که میدونیند پرینترها در حالت کلی به دو دسته ی لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند.
پرینتر های لیزری معمولا در شرکت ها و ارگان های اداری با حجم کاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد .این پرینترها برای چاپ اسناد و تصاویر به تونر کارتریج نیازمند می باشد.
البته شایان ذکر است که این کارتریج ها پس از مدتی استفاده به شارژ مجدد نیاز پیدا می کند.
اگر از مصرف کنندگان پرینترهای لیزری می باشید پس حتما در این موقعیت قرار گرفته اید که درست زمانی که در حال چاپ مهم ترین اسناد خود و یا حتی عکس های خود در خانه یا محل کارتان باشید متوجه شوید که کارتریجتان شارژ تمام کرده است.از این رو بسیار مهم است که بدانید نحوی انجام شارژ کارتریج به چه صورت است.
در واقع دانستن نحوه ی شارژ کارتریج بسیار در کاهش مخارج شما کاربران موثر است. انجام شارژ کارتریج لیزری نیازمند یک سری لوازم می باشد که برای تهیه آن تنها کافیست به فروشگاه همیار پرینتر مراجعه نمایید و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
لازم به ذکر است که شارژ کارتریج علاوه بر لوازم مخصوص نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد. از همین رو کارشناسان و تکنسین های فوق تخصصی ما در مراکز تعمیر پرینتر لیزری خدمات شارژ کارتریج لیزری را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا برای مشتریان عزیز خود انجام دهد.




تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس


قیمت شارژ کارتریج لیزری رنگی

printer 2 2

جهت ارتباط با مجموعه همیار پرینتر در رابطه با تعمیر دستگاه کپی در بلوار فردوس بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *