خدمات در محل

شارژ تونر دستگاه کپی لکس مارک

شارژ تونر دستگاه کپی لکس مارک
Rate this post

شارژ تونر دستگاه کپی لکس مارک یکی دیگر از خدماتی که شرکت همیار پرینتر انجام میدهد ، شارژ تونر دستگاه کپی لکس مارک میباشد.این خدمات که در شرکت ایران چاپگر به نحو احسنت انجام میگیرد با استفاده از تکنسینهای مجرب و کار بلد در زمینه شارژ کارتریج و همچنین شارژ کارتریج در محل انجام میگیرد.شارژ تونر دستگاه کپی لکس مارک همچنین با تونرهای مخصوص به خود بصورت فول شارژ انجام میگیرد.لازم به ذکر است که تمامی تونرهای قابل استفاده شده در این مجموعه جهت شارژ کارتریج از نوع با کیفیت و گریدAمیباشد.که این موضوع علاوه بر کاهش صدمه به دستگاه باعث افزایش کیفیت نهایی چاپ میشود.

1

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در آرژانتین شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

هر کارتریج چند بار شارژ می شود؟

کارتریج‌ها به دو دسته طرح و اصل تقسیم می‌شوند. کارتریج‌های اصل ساخته کمپانی‌های سازنده پرینتر بوده و آن‌ها از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.
به دلیل قیمت بسیار بالای آن‌ها، کاربران کارتریج‌های طرح را به اصل ترجیح می‌دهند. این کارتریج‌ها از بسیاری از جهات، شبیه به کارتریج‌های اصل هستند، اما از نظر تعداد دفعات شارژ با هم متفاوت هستند.
اینکه هر کارتریج چند بار شارژ می شود، بستگی به انتخاب کارتریج اصل و طرح و میزان انتظار شما از کیفیت چاپ دارد.
اگر کارتریج‌های اصل را انتخاب کنید، می‌توانید پانزده الی سی بار، شارژ کارتریج را انجام دهید.
این رقم با در نظر گرفتن بیشترین تعداد دفعات شارژ و با گرفتن پایین‌ترین کیفیت گفته شده است. اما اگر می‌خواهید کارتریج اصل همان کیفیت همیشگی را داشته باشد، بهتر است نهایتا ده بار شارژ کارتریج را انجام دهید. این عدد در کارتریج های طرح به 5 بار می‌رسد.

چگونه از کیفیت شارژ کارتریج پرینتر لکس مارک خود مطمئن شویم؟


همانطور که میدانید استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب هنگام شارژ کارتریج می تواند به پرینتر و یا کارتریج شما آسیب وارد کند.
این موضوع سبب شده تا انجام صحیح و استاندارد سرویس هایی نظیر شارژ کارتریج اهمیت بسزایی پیدا کند. متاسفانه بسیاری از مراکز موجود در سطح شهر از تخصص و مهارت کافی برای شارژ کارتریج برخوردار نیستند و گاهاً سبب وارد شدن آسیب‌های مختلف به سایر بخش‌های دستگاه می‌گردند.
از همین رو به کاربران توصیه می‌شود در مراجعه به مراکز تعمیر پرینتر حساسیت ویژه‌ای داشته و صرفاً به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.
 نمایندگی شارژ کارتریج برادر همیار پرینتر، سال های متمادی است که خدمات مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر برادر را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد و مرکزی امن برای دریافت خدمات این دستگاه به شمار می‌رود

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

22

نمایندگی hp اچ پی

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

آیا شارژ کارتریج برای سلامتی انسان ضرر دارد؟

درواقع تونر ها موادی پلیمری هستند که در صورت ورود به بدن می توانند مشکل ساز شوند از این رو ، برای شارژ کردن کارتریج ها باید به نکاتی حاص و حساس توجه کرد . پس بهتر است این امر را به متخصصین آن بسپارید ، با این خال اگر میخواهید تونر کارتریج هایتان را خودتان شارز کنید ، می توانید پودر و قطعات و چیست ها را با بهترین قیمت و امکان ارائه پیشنهاد قیمت از اداریم بخرید.

طریقه تنظیم کیفیت پرینتر و عوامل دخیل در کیفیت چاپ

کیفیت چاپ در پرینتر های لیزری به سلامت قسمت های مختلفی ارتباط دارد. در پرینترهای لیزری با توجه به بهرهمندی از تکنولوژی Laserjet کیفیت چاپ بسیار بالاست و به این مطلب توجه بسیاری شده است.

امروز کیفیت چاپ پرینترها یکی از مسائل مورد رقابت کمپانی های مطرح سازنده پرینتر شده است به طور کلی کیفیت چاپ به سه عامل کلی بستگی دارد:

قطعات پرینتر و تاثیر آن ها در کیفیت چاپ

در بین قطعات بسیار ریز و درشت پرینتر یک سری از آن ها به لحاظ دخالت مستقیم در چاپ و تماس با تونر و کاغذ به سرعت روی کیفیت چاپ تاثیر می گذارد.اصلی ترین قسمت در کیفیت چاپ کارتریج پرینتر می باشد.

کارتریج به واسطه داشتن قطعات متعدد که مستقیما با تونر و کاغذ درگیر هستندو عمل ریزش و پردازش تونر روی کاغذ را به عهده دارند بسیار در کیفیت چاپ دخیل است.

قطعاتی مانند درام ، مگنت بلید، فوم رول حتی بوش های مگنت روی چاپ تاثیر مستقیم دارند همین مسئله انتخاب کارتریج را به یک امر اساسی در چاپ تبدیل می کند.

از قطعات دیگری که در پرینتر بروی کیفیت چاپ موثر هستند هم می توان از لیزر پرینتر،فیلم فیوزینگ ،رول پرس، فیوزینگ، هیتر و… نام برد که به طور کامل در مقاله های دیگر به توضیح آن ها پرداخته ایم.

تنضیمات مربوط به کیفیت چاپ در پرینتر

اگر شما از سلامت کامل کارتریج و سایر قطعات دخیل در پرینتر خود اطمینان دارید .ولی هنوز نیاز به کیفیت بالاتری در پرینت دارید باید به سراغ تنظیمات خود پرینتر بروید. اینکار را می توناید از طریق منوی خود دستگاه پرینتر انجام دهید. منو در دستگاه های مختلف متفاوت می باشد به همین علت به صورت کلی شما را راهنمایی می کنیم .

1)شما باید با استفاده از کلید های منو روی دستگاه پرینتر به دنبال گزینه print quality یا print resolution بگردید که در قسمت setting قرار دارند.

2)پس از پیدا کردن گزینه مورد نظر کیفیت پرینت را از بین گزینه های احتمالی high-normal-low روی آیتم high قرار دهید تا از بالاترین سطح کیفی آن دستگاه بهره مند شوید.

در برخی دستگاه ها مانند سامسونگ و اغلب پرینترهای چندکاره برای افزایش و یا تنظیم کیفیت کپی نیز این منو و دسترسی وجود دارد.شما با ورود به قسمت copy setting به گزینه موردنظرتان دست خواهید یافت و تنظیم دلخواه خود را انجام خواهید داد.

تنظیمات سیستم رایانه و نرم افزار

یکی دیگر از راه کارهای تنظیم و افزایش کیفیت پرینت کنترل از طریق کامپیوتری است که دستور پرینت را به دستگاه پرینتر می دهد.هنگام پرینت گرفتن با ورود به قسمت optiont در صفحه print و باز کردن پنجره print quality میتوانید گزینه high را انتخاب کرده و دستور پرینت با بالاترین کیفیت را به دستگاه بدهید.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *