خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در گیشا

تعمیر دستگاه کپی در گیشا
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در گیشا از نمونه خدماتی است که مجموعه همیار پرینتر برای ساکنین منطقه پر تریدد گیشا قرار داده است تا آنان بتوانند با خیال راحت و بدون پرداخت هزینه های گزاف بابت حمل دستگاه کپی از خدمات بینظیر همیار پرینتر بهرهمند گردند. راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر به دو روش بسیار ساده قابل انجام است به گونه ای که کافیست شما با شماره 74761-021 و 09361002014 تماس حاصل نموده و موضوع خود را در رابطه با تعمیر دستگاه کپی در گیشا مطرح نمایید.

از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه که این شرکت را از سایرن متمایز نموده است، فروش انواع قطعات داخلی دستگاه کپی و پرینتر و کارتریج میباشد و در بین مشتریان عزیز امتیاز بالایی کسب نموده. مجموعه همیار پرینتر با هدف و در نظر گرفتن دستگاه ها که امروزه به نسبت گذشته پیچیده تر و از قطعاتی حساس تر ساخته شده اند. از تکنسین های فوق العاده حرفه ای خود در زمینه تعمیر دستگاه کپی در گیشا استفاده نموده است.

چگونه درخواست تعمیر دستگاه کپی خود را درهمیار پرینتر ثبت کنیم؟

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل


برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.

در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.

laser toner refill rey

برای ثبت درخواست شارژ کارتریج در محل از طریق دکمه درخواست سفارش در همین صفحه، درخواست خود را ثبت کنید. نزدیکترین تعمیرکار پرینتر همیار پرینتر در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد.

به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.

در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.

پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.

چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

معرفی قطعات داخلی پرینتر

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

کارتریج لیزری

خدمات همیار پرینتر

اولین و مهم ترین مسئله این است که شارژ کارتریج به صرفه تر است یا تعویض آن؟
برای پاسخ به این سوال اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید نوع دستگاه خود می باشد یعنی پرینتر شما میباشد که از نوع لیزری میباشد یا جوهرافشان. به این صورت که اگر کارتریج پرینتر شما از نوع جوهر افشان است شارژ کارتریج آن به شما توصیه نمی شود. به این علت که اگر کارتریج جوهری خود را شارژ نمایید باعث آسیب زدن به دستگاه خود می شوید.
چرا که در زمان جوهر ریزی ممکن است روی قطعات بریزد و باعث آسیب رساندن به قطعات پرینتر جوهرافشان شود. و از آنجایی که برای شارژ کارتریج جوهری باید یک قسمت از پرینتر جوهری سوراخ شود، به همین دلیل موجب کاهش کیفیت کارتریج می‌شود. البته شایان ذکر است که برای انجام این کار باید از تعمیرکار حرفه‌ای نیز کمک بخواهید. برای انجاکم اینکار می توانید از مرکز معتبر همیار پرینتر کمک بخواهید، و از آنجا که از همان ابتدا تعمیرکاران حرفه ای همیار پرینتر کارتریج شما را بررسی کرده و در صورت به صرفه نبودن اینکار شما را مطلع می‌سازد. از این رو به این موضوع و اطلاع رسانی همکاران ما توجه لازم را داشته باشید.
در صورتی که برای کارتریج های لیزری فرآیند شارژ مجدد را می توانید با خیال راحت انجام دهید. کارتریج‌ های لیزری توانایی شارژ کردن را تا چندین نوبت دارند. از این رو کارتریج های لیزری را می‌توانیدبه دفعات شارژ نمایید. برای شارژ کارتریج لیزری نیز می‌بایست به این نکته توجه داشته باشید که از مراکزی مطمئن کمک بخواهید.
چرا که نحوه باز و بسته کردن قطعات و همچنین پودری که برای شارژ استفاده می‌شود بسیار مهم بوده و ممکن است بهره مندی از تعمیرگاه‌های متفرقه سبب استفاده از محصولات بی کیفیت و آسیب به پرینتر شما شود. شارژ کارتریج لیزری تا زمانی که کاست درام، مخزن پودر، درب‌های کارتریج، فوم رول، درام و مگنت آسیب ندیده باشد امکان پذیر است.

نمایندگی شارژ کارتریج

نمایندگی شارژ کارتریج در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.

شارژ کارتریج در محل کار شما

یکی از مسائلی که از اختلاف درخواست در مورد آن زیاد است مسئله شارژ کارتریج در محل شماست که اکنون به معایب و محاسن این امر را می پردازیم؛

هنگامی که شما درخواست شارژ کارتریج در محل خود را داشته باشید تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت می توانند این خدمات را به شما ارائه می دهد. شارژ در محل در صورتی ضرورت چپیدا می کند که شما کارتریج یدک نداشته باشید یا کارتریج یدک شما هم خراب و یا خالی باشد .
در این صورت شارژ در محل برای شما مناسب خواهد بود و بهترین نحو در محل کار شما توسط شارژ کارهای با تجربه همیار پرینتر انجام خواهد شد .
اما شارژ در محل در این مورد مانند یک مسکن به صورت مقطعی برایتان مفید خواهد بود.
شما دقیقا در زمانی متوجه می شوید کارتریجتان خراب یا خالی است که نیاز به استفاده از آن دارید اگر کار چاپ و پرینت شما برایتان ضروری و فوری باشد قطعا شما بایدیک کارتریج یدک سالم همیشه داشته باشید و به محض لاستفتاده از آن با تماس با مجموعه همیار پرینتر اقدام به سفارش شارژ نمایید تا در موقعیت های بعدی مجددا به مشکل نخورید.

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *