خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در پیروزی

دستگاه کپی در پیروزی
Rate this post

تعمیرات دستگاه کپی در پیروزی راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی است که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل انجام گیرد. با بهره‌مندی از این سرویس، کارشناسان تعمیر کپی پس از تماس کاربر، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند. در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیر دستگاه کپی در پیروزی نخواهند داشت. کارشناس اعزامی جهت تعمیر دستگاه کپی در پیروزی یکی از باتجربه ‌ترین و متخصص ‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه کپی حتی‌الامکان پیشگیری شود.

copier repair service

تعمیر دستگاه کپی در مجموعه همیار پرینتر

مجموعه همیار پرینتر علاوه بر تعمیر دستگاه کپی،شارژ کارتریج در محل، تعمیر پرینتر،فروش قطعات و مواد مصرفی مرغوب و باکیفیت اعزام تکنسین به محل موردنظر شما

آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟


کارتریج

تعمیر دستگاه کپی در پیروزی در چه محدوده هایی انجام می شود؟


Vanak square

  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان جهان کودک
  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان گاندی
  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان خدامی
  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان پردیس
  • تعمیر دستگاه کپی در خیابان نگار
  • تعمیر دستگاه کپی در میدان عطار

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، کلیه خدمات سرویس ماشین های اداری از قبیل:تعمیر پرینتر در تهران، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

تفاوت دستگاه کپی و پرینتر چندکاره


حتماً برای شما کاربر گرامی این سوال مطرح شده است که پرینتر های چند کاره چه تفاوتی با دستگاه کپی دارند؟ کما اینکه امروزه پرینتر های چند کاره ی بزرگ و پر توانی هستند که از دستگاه های کپی بزرگتر میباشد. برای مقایسه بهتر است ابتدا بدانیم تعریف پرینتر های چند کاره و دستگاه های کپی چیست!

تاریخچه دستگاه کپی


در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

دستگاه کی 1024x347 1

تعمیر دستگاه کپی در ونک

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان ونک قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

cartridge large

مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر


معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی

home betheme sectionbg1 1 1

راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *