خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در پارک وی

دستگاه کپی در پارک وی
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در پارک وی دغدغه های زیادی برای کاربران به همراه دارد؛ از هزینه تعمیرات دستگاه کپی گرفته تا لزوم استفاده از قطعه اورجینال و تنظیمات درست و … . همیار پرینتر کنار شماست تا هرگونه ایراد موجود در دستگاه کپی تان را در اولین فرصت و با بهترین کیفیت برطرف کند. تمامی مشکلات دستگاه فتوکپی در مجموعه تخصصی زودکمک رفع شده و تعمیرات کپی در این مرکز، توسط تیمی متعهد و مجرب و با استفاده از جدیدترین ابزار و تجهیزات روز دنیا انجام می شود. تعمیرکاران دستگاه کپی در ضمن عیب یابی دقیق و اصولی، منشأ مشکل را پیدا کرده و با ترمیم یا تعویض قطعه آسیب دیده، آن را برطرف می کنند. برای اطلاع از دیگر خدمات تعمیر دستگاه کپی در زودکمک و نحوه دریافت آنها ادامه مطلب را دنبال کنید.

printer 2
الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در پارک وی شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

چگونه درخواست تعمیر دستگاه کپی خود را درهمیار پرینتر ثبت کنیم؟

عیب یابی دستگاه کپی در پارک وی

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

در محل

لوازم موردنیاز برای شارژ کارتریج لیزری

برای انجام شارژ کارتریج لیزری ، وسایلی که برای انجام شارژ کارتریج در محل نیاز است خریداری شوند. اولین قطعه کیت پر کردن یا شارژ جوهر (Ink Refill Kit) است که در فروشگاه ماشین های اداری همیار پرینتر آنلاین قابل دسترس و تهیه می باشد.

همچنین لازم است که رول دستمال کاغذی، چسب نواری و یک سطح مسطح و صاف مانند یک میز نیز برای ادامه کار در اختیار داشته باشید. استفاده از دستکش نیز برای جلوگیری از آلودگی لازم است.

کارتریج

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل


برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنیدو

در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.

برای ثبت درخواست تعمیر دستگاه کپی در محل از طریق دکمه درخواست سفارش در همین صفحه، درخواست خود را ثبت کنید. نزدیکترین تعمیرکار پرینتر همیار پرینتر در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد.

به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.

در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.

پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.

چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

راهنمای فروش پرینتر در انواع همیار پرینتر

پرینتر ها جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد.
مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود.
تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

اولین و مهم ترین مسئله این است که شارژ کارتریج به صرفه تر است یا تعویض آن؟
برای پاسخ به این سوال اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید نوع دستگاه خود می باشد یعنی پرینتر شما میباشد که از نوع لیزری میباشد یا جوهرافشان. به این صورت که اگر کارتریج پرینتر شما از نوع جوهر افشان است شارژ کارتریج آن به شما توصیه نمی شود. به این علت که اگر کارتریج جوهری خود را شارژ نمایید باعث آسیب زدن به دستگاه خود می شوید.
چرا که در زمان جوهر ریزی ممکن است روی قطعات بریزد و باعث آسیب رساندن به قطعات پرینتر جوهرافشان شود. و از آنجایی که برای شارژ کارتریج جوهری باید یک قسمت از پرینتر جوهری سوراخ شود، به همین دلیل موجب کاهش کیفیت کارتریج می‌شود. البته شایان ذکر است که برای انجام این کار باید از تعمیرکار حرفه‌ای نیز کمک بخواهید. برای انجاکم اینکار می توانید از مرکز معتبر همیار پرینتر کمک بخواهید، و از آنجا که از همان ابتدا تعمیرکاران حرفه ای همیار پرینتر کارتریج شما را بررسی کرده و در صورت به صرفه نبودن اینکار شما را مطلع می‌سازد. از این رو به این موضوع و اطلاع رسانی همکاران ما توجه لازم را داشته باشید.
در صورتی که برای کارتریج های لیزری فرآیند شارژ مجدد را می توانید با خیال راحت انجام دهید. کارتریج‌ های لیزری توانایی شارژ کردن را تا چندین نوبت دارند. از این رو کارتریج های لیزری را می‌توانیدبه دفعات شارژ نمایید. برای شارژ کارتریج لیزری نیز می‌بایست به این نکته توجه داشته باشید که از مراکزی مطمئن کمک بخواهید.
چرا که نحوه باز و بسته کردن قطعات و همچنین پودری که برای شارژ استفاده می‌شود بسیار مهم بوده و ممکن است بهره مندی از تعمیرگاه‌های متفرقه سبب استفاده از محصولات بی کیفیت و آسیب به پرینتر شما شود. شارژ کارتریج لیزری تا زمانی که کاست درام، مخزن پودر، درب‌های کارتریج، فوم رول، درام و مگنت آسیب ندیده باشد امکان پذیر است.


خدمات همیار پرینتر


قیمت و هزینه شارژ کردن کارتریج چقدر است؟

قیمت

قیمت و هزینه شارژ کارتریج در همیار پرینتر متغیر است. این هزینه بر اساس میزان و حجم کار از 70،500 تومان شروع می‌شود. ممکن است هزینه فقط مربوط به شارژ و اجرت باشد یا علاوه بر این موارد قطعه هم نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در نتیجه باید خدمات بیشتری برای کارتریج انجام شود. اغلب خرابی قطعات مگنت، بلید، داکتر بلید، درام، فوم رول، چیپست و وایبر بلید بسیار رایج است.

از دیگر خدماتی که مجموعه همیار پرینتر به مشتریان عزیز خود ارائه داده است که شامل، تعمیرات تخصصی دستگاه کپی، تعمیر پرینتردر محل ،شارژ کارتریج و فروش انواع قطعات و مواد مصرفی می باشد.تعمیر دستگاه کپی با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛

ارائه ضمانت و گارانتی تمامی سرویس‌های فروش و تعمیر کپی، ارائه خدمات بر اساس قیمت‌های مصوب، تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کپی و قطعات یدکی اصلی، سرویس و تعمیر دستگاه های کپی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، ارایه خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تمامی دستگاه های کپی و … .

شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به سایت همیار پرینتر و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه کپی مورد نظرتان را دریافت دارید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در تهران در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.

ماا

سوالات متداول در مورد تعمیر دستگاه کپی در پارک وی


ما به سوالات متداولی که در قبل، حین و بعد از سفارش، برای کاربران عزیزمان پیش می آید را پاسخ داده ایم.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *