خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در میدان توحید

دستگاه کپی در میدان توحید
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در میدان توحید و دیگر مناطق تهران توسط متخصصین همیار پرینتر انجام می گیرد. خدمات مرکز تعمیر دستگاه کپی در میدان توحید بسیار گسترده است و طیف وسیعی از نیاز های کاربران این محصول را پوشش می دهد. این خدمات بسیار جامع است و شامل حال تمام دستگاه های کپی در مدل ها و برند های مختلف می شود. اگر بخواهیم خدمات مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی همیار پرینتر را به بخش های مختلفی تقسیم کنیم، باید به خدمات پس از فروش دستگاه کپی، مشاوره و پشتیبانی، سرویس در محل دستگاه کپی و تعمیرات تخصصی دستگاه کپی اشاره کنیم. در هر یک از این بخش ها سرویس های ویژه ای به کاربران متقاضی ارائه می شود. تنها کافیست در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه خود با مجموعه همیار پرینتر تماس حاصل بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن درخواست شما بررسی و برای تعمیر دستگاه کپی در میدان توحید تکنسین به محل شما اعرام شوند.

الان که شما وارد مقاله تعمیر دستگاه کپی در فاطمی شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه سرویس و تعمیر ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: تعمیر پرینترد ر محل، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.
اچ پیییی

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

5d7b5ae49cf72d83d20ac7c3 job description 1

مزایا استفاده از تعمیر دستگاه کپی در میدان توحید

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که ایتن عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج در تهران را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر دستگاه کپی

برای تعمیر دستگاه کپی به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

شارژ کارتریج

دستگاه‌های چاپگر یا پرینترها در دو نوع جوهر افشان و لیزری در بازار موجود هستند. از این رو کارتریج‌ها نیز به دو دسته جوهری و لیزری تقسیم بندی می‌شوند. در کارتریج‌های جوهری از جوهر و در کارتریج‌های لیزری از پودری به نام تونر استفاده می‌شود. این مواد پس از مدتی استفاده به اتمام رسیده و نیاز به شارژ مجدد دارند. در این بخش نحوه شارژ کارتریج را بررسی خواهیم کرد. برای این کار بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. نبود دانش، اطلاعات و تجهیزات کافی، موجب آسیب رسیدن به کارتریج و دستگاه می‌شود و تعمیر یا تعویض آن‌ها هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. برای انواع خدمات مربوط به چاپ و دستگاه‌های چاپگر با متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر تماس بگیرید.

کارتریج‌ها در دو نوع لیزری و جوهر افشان تولید می‌شوند. نوع کارتریج رابطه مستقیمی با نوع و مدل پرینتر دارد. اگر در هر پرینتر از کارتریج متناسب با آن استفاده نکنید، در عملکرد دستگاه و کیفیت خروجی دچار مشکل خواهید شد.

1
B3B1A19DB5B4ADB0C0C2ABAD

سوالات متداول

نمایندگی فوری تعمیر پرینتر HP


نمایندگی فوری تعمیر پرینتر HP در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.

راهنمای خرید دستگاه کپی و کارتریج

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید اینتانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.
افشان

راه های انتخاب کارتریج

در قدم اول کارتریج جوهری ، به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند، این تقسیم بندی به دلیل نوع جوهری که درون آن‌ها به کار رفته است.نامگذاری گردیده، کارتریج پیگمنت دارای رنگدانه و کارتریج دای نیز حاوی مایع رنگی است.
این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص دهند. اسناد و مدارکی که، با این کارتریج چاپ و پرینت می‌شوند در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند.

لیزری و جوهر افشان 1

کارتریج لیزری در واقع نوعی پودر ریز بوده که از پلی استر مرغوب ساخته شده است. پلی استر، الکتریسته را در خود نگه داشته و هر چیزی که دارای بار منفی باشد را به خود جذب مینماید.
کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. کارتریج لیزری برای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارند.

پرینترها یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه می‌کشند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام میگردد که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه هدایت میکند و در نهایت سبب چاپ یک عدد کاغذ میشوند.

داخل هر پرینتر، یک برگه‌ی سفید، از سینی ورودی، دریافت و در سینی خروجی، تحویل داده میشود. بسیاری از این انتقالات، توسط تعدادی از چرخ‌دنده‌ها صورت می‌گیرد که در کنار هم به چرخش درمی‌آیند. در پرینترها، با استفاده از این چرخ‌دنده‌ها، عمل دریافت کاغذ، پرینت صفحه و خارج شدن کاغذ از دستگاه، صورت میگیرد.

فرآیند چاپدر پرینتر های جوهری با پرینترهای لیزری کاملاً متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، انتشار میدهد. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر برروی کاغذ، استفاده میگردد.

کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.


شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل

از آنجا که میدونیند پرینترها در حالت کلی به دو دسته ی لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند.
پرینتر های لیزری معمولا در شرکت ها و ارگان های اداری با حجم کاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد .این پرینترها برای چاپ اسناد و تصاویر به تونر کارتریج نیازمند می باشد.
البته شایان ذکر است که این کارتریج ها پس از مدتی استفاده به شارژ مجدد نیاز پیدا می کند.
اگر از مصرف کنندگان پرینترهای لیزری می باشید پس حتما در این موقعیت قرار گرفته اید که درست زمانی که در حال چاپ مهم ترین اسناد خود و یا حتی عکس های خود در خانه یا محل کارتان باشید متوجه شوید که کارتریجتان شارژ تمام کرده است.از این رو بسیار مهم است که بدانید نحوی انجام شارژ کارتریج به چه صورت است.
در واقع دانستن نحوه ی شارژ کارتریج بسیار در کاهش مخارج شما کاربران موثر است. انجام شارژ کارتریج لیزری نیازمند یک سری لوازم می باشد که برای تهیه آن تنها کافیست به فروشگاه همیار پرینتر مراجعه نمایید و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
لازم به ذکر است که شارژ کارتریج علاوه بر لوازم مخصوص نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد. از همین رو کارشناسان و تکنسین های فوق تخصصی ما در مراکز تعمیر پرینتر در تهران، خدمات شارژ کارتریج لیزری را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا برای مشتریان عزیز خود انجام دهد.

درباره مجموعه همیار پرینتر

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر شما

تعمیر دستگاه کپی در میدان توحید

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان فاطمی قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما min 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *