خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در مطهری

دستگاه کپی در مطهری
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در مطهری یکی از محدوده های پر رفت آمد که تعداد زیادی شرکت های بزرگ در این منطقه واقع شده است و متقابلا هر کدام دارای چندین دستگاه کپی در محیط کار هستند، یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین خدماتی میباشد که مجموعه همیار پرینتر با تجربه بسیار خود در زمینه تعمیر دستگاه کپی در مطهری آن را در اختیار ساکنین آن منطقه قرار داده است. خدماتی که توسط این شرکت صورت میگیرد: شارژ کارتریج در محل و تعمیر انواع پرینتر نیز میباشد.
راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر به دو روش بسیار ساده قابل انجام استا به گونه که افراد شرایط سنی متفاوتی قادر خواهند بود به آسانی درخواست خود را ثبت تا در اسرع وقت به مشکل آنان پاسخ به عمل آید. اولین روش تماس با شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد . دومین راه حل وارد شدن به بخش تعمیرات وب سایت همیار پرینتر و تکمیل نمودن فرم درخواست تعمیر دستگاه کپی در آزادی است.

هر کارتریج چند بار شارژ می شود؟

کارتریج‌ها به دو دسته طرح و اصل تقسیم می‌شوند. کارتریج‌های اصل ساخته کمپانی‌های سازنده پرینتر بوده و آن‌ها از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.
به دلیل قیمت بسیار بالای آن‌ها، کاربران کارتریج‌های طرح را به اصل ترجیح می‌دهند. این کارتریج‌ها از بسیاری از جهات، شبیه به کارتریج‌های اصل هستند، اما از نظر تعداد دفعات شارژ با هم متفاوت هستند.
اینکه هر کارتریج چند بار شارژ می شود، بستگی به انتخاب کارتریج اصل و طرح و میزان انتظار شما از کیفیت چاپ دارد.
اگر کارتریج‌های اصل را انتخاب کنید، می‌توانید پانزده الی سی بار، شارژ کارتریج را انجام دهید.
این رقم با در نظر گرفتن بیشترین تعداد دفعات شارژ و با گرفتن پایین‌ترین کیفیت گفته شده است. اما اگر می‌خواهید کارتریج اصل همان کیفیت همیشگی را داشته باشد، بهتر است نهایتا ده بار شارژ کارتریج را انجام دهید. این عدد در کارتریج های طرح به 5 بار می‌رسد.

چگونه از کیفیت شارژ کارتریج پرینتر برادر خود مطمئن شویم؟


همانطور که میدانید استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب هنگام شارژ کارتریج می تواند به پرینتر و یا کارتریج شما آسیب وارد کند.
این موضوع سبب شده تا انجام صحیح و استاندارد سرویس هایی نظیر شارژ کارتریج اهمیت بسزایی پیدا کند. متاسفانه بسیاری از مراکز موجود در سطح شهر از تخصص و مهارت کافی برای شارژ کارتریج برخوردار نیستند و گاهاً سبب وارد شدن آسیب‌های مختلف به سایر بخش‌های دستگاه می‌گردند.
از همین رو به کاربران توصیه می‌شود در مراجعه به مراکز تعمیر پرینتر حساسیت ویژه‌ای داشته و صرفاً به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.
 نمایندگی شارژ کارتریج برادر همیار پرینتر، سال های متمادی است که خدمات مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر برادر را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد و مرکزی امن برای دریافت خدمات این دستگاه به شمار می‌رود

نمایندگی hp اچ پی

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: تعمیر پرینتر در محل، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

هزینه تعمیر دستگاه کپی

برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی، باید تا عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین صبر کنید. درواقع تا وقتی که میزان آسیب دیدگی قطعات مشخص نشود، نمی توان در مورد قیمت تعمیرات فتوکپی نظر قطعی داد. تعمیرکار پس از بررسی قطعات، اقدامات لازم برای رفع مشکلات دستگاه را مشخص کرده و بر این اساس، هزینه نهایی تعمیرات را برآورد می کند. گاهی در طول روند تعمیر فتوکپی، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است و قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

edge borde 548264 462 min

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن

کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.

رنگ دستگاه کپی را تنظیم کنیم؟ min

معرفی قطعات داخلی پرینتر

چرا کارتریج صدا می دهد؟

برخی از کاربران می خواهند بدانند که چرا کارتریج پس از شارژ صدا می دهد. معمولا یا مواد مصرفی تمام شده و یا مگنت کارتریج با بلید در تماس است. اگر مگنت را تعویض کنید، احتمالا صدا برطرف خواهد شد. برای رفع ایراد دستگاه خود تنها کافیست با کارشناسان تخصصی همیار پرینتر به شماره74861-021 تماس بگیرید.

اگر مشکلی پیش اومد بعد از شارژ، چیکار کنیم؟

خدمات ارائه شده توسط امداد چاپگر بسیار با کیفیت انجام میشه و بعد از اتمام کار از پرینتر چندبار تست گرفته میشه تا صحت کار مشخص بشه، ولی خب کاره دیگه پیش میاد! اگر مشکلی بود میتونید تماس بگیرید چون خدمات همیار پرینتر دارای گارانتی 6 ماهه می باشد.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *