خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در قلهک

دستگاه کپی در قلهک 1
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در قلهک که توسط مجموعه همیار پرینتر برای ساکنین و صاحبان مشاغل منطقه قلهک به دلیل نزدیکی این بودن این ناحیه به شرکت همیار پرینتر توانسته مشتریان بسیاری به خود جذب نماید. راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر به دو روش بسیار ساده قابل انجام است به گونه که به آسانی میتوانید درخواست خود را ثبت تا در اسرع وقت به مشکل آنان رسیدگی گردد.
اولین روش تماس با شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. دومین راه حل وارد شدن به بخش تعمیرات وب سایت همیار پرینتر و تکمیل نمودن فرم درخواست تعمیر دستگاه کپی در قلهک است.مجموعه همیار پرینتر با تجربه بسیار خود در زمینه تعمیر دستگاه کپی در قلهک 0آن را در اختیار ساکنین آن منطقه قرار داده است. خدماتی که توسط این شرکت صورت میگیرد: شارژ کارتریج و تعمیر انواع پرینتر در تهران نیز میباشد.

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در آرژانتین شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

فروش پرینتر

فروش پرینتر در انواع برندهای hp ، canon، samsung و… از دیگر زمینه های فعالیت همیار پرینتر می باشد . انتخاب صحیح پرینتر مناسب با کاربرد شما مشتری عزیز مهمترین قسمت از تجهیز محل کار شماست.شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان همیار پرینتر و با توجه به مقدار پریننتی که در روز از پرینتر می خواهید بگیرید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید و مدتها از خرید خود در کمال رضایت استفاده کنید.

پس در واقع معیار اصلی انتخاب پرینتر نوع کاربرد شماست که تعیین می کند که چه پرینتری ،از چه برندی و با چه توانی خریداری نمایید . همکاران ما در بخش فروش پرینتر لیزری آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت فروش پرینتر جوهرافشان در سایت همیار پرینتر از قیمت ،مشخصات و جزئیات انواع پرینترهای hp ،canon و …با تنوع قیمتی براساس پرینترهای نو -ری فر (reefer) و استوک مطلع شوید .لازم به ذکر است کلیه پرینترهای ری فر و استوک همیار پرینتر دارای گارانتی می باشند.ودستگاه های استوک ،کارکرده اروپا می باشد.


آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟


در رابطه با این موضوع باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج دستگاه خود را داشته باشید.باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج در محل خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد.زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

شارژ کارتریج لیزری رنگی
978x1024 1 1

برای شارژ کارتریج لیزری رنگی چه ابزاری استفاده میشود؟

1- خریداری نمودن پودر شارژ (تونر) را از فروشگاه همیار پرینتر
2- پیچ گوشتی چهارسو در اندازه متوسط برای باز کردن پیچ های کارتریج
3- ماسک فیلتر دار و دستکش یکبار مصرف
4- دستمال کاغذی، پنبه و دستمال پارچه ای برای شارژ کارتریج لیزری رنگی
5- استفاده از دستگاه دمنده هوا برای بادگیری محیط قطعات کارتریج
6- چراغ قوه جهت دیدن میزان پودر پر شده داخل مخزن کارتریج
7- استفاده از محلول های پاک کننده، گریس، الکل و تینر
8- سیم چین و انبر دست برای بیرون کشیدن پین های کارتریج
9- وجود هواکش در محیط جهت گردش هوا به دلیل وجود ذرات
10- سطل زباله درب دار برای ریختن پودر تونر هنگام شارژ کارتریج لیزری رنگی

در رابطه با موضوع اینکه آیا شارژ کارتریج لیزری رنگی را میتوانیم خودمان انجام بدیم؟خیر، باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج لیزری رنگی دستگاه خود را داشته باشید. باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج لیزری رنگی را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد. زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج لیزری رنگی به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

خدمات تعمیر دستگاه کپی در مجیدیه

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

مصارف 1
پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

معرفی برند های برتر

شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل


خدمات همیارپرینتر

کارتریج min
انواع پرینتر1 min
کپیظ min

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *