خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در قائم مقام

تعمیر دستگاه کپی در قائم مقام
Rate this post

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و رفت و آمد در بین افراد بسیار معقول میباشد ، که در زمان خرابی دستگاهی در منزل یا محل کار آن را در همان مکان بدون هیچ گونه جا به جایی تعمیر نمایید. مجموعه همیار پرینتر با در نظر گرفتن تمامی مشکلات خدماتی چون تعمیر دستگاه کپی در قائم مقام را در اختیار ساکنین آن منطقه قرار داده است تا افراد بتوانند تنها با شماره گیری 74861-021 و 09361002014 با کارشناسان مربوطه در زمینه تعمیر پرینتر در محل قائم مقام در ارتباط باشند و مشکل خود را به سرعت برطرف نمایند.

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

فروش پرینتر

dtdj ahvC hvjvd

جهت ثبت سفارش و ارائه خدمات تعمیر دستگاه کپی در قائم مقام با شماره 74861-021 و 09361002014 تماس حاصل نمایید.


5 مورد از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر


استفاده از تعمیر پرینتر 2
images 1

مهم ترین قطعه استفاده شده در دستگاه کپی

کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

12222

مزایا استفاده از تعمیر دستگاه کپی در قائم مقام

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج در تهران توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که ایتن عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید اینتانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.


معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی


کاغذکش (Pickup)


پرینترها یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه می‌کشند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام میگردد که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه هدایت میکند و در نهایت سبب چاپ یک عدد کاغذ میشوند.

چرخ‌دنده‌های پرینتر


داخل هر پرینتر، یک برگه‌ی سفید، از سینی ورودی، دریافت و در سینی خروجی، تحویل داده میشود. بسیاری از این انتقالات، توسط تعدادی از چرخ‌دنده‌ها صورت می‌گیرد که در کنار هم به چرخش درمی‌آیند. در پرینترها، با استفاده از این چرخ‌دنده‌ها، عمل دریافت کاغذ، پرینت صفحه و خارج شدن کاغذ از دستگاه، صورت میگیرد.

هد پرینتر


فرآیند چاپدر پرینتر های جوهری با پرینترهای لیزری کاملاً متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، انتشار میدهد. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر برروی کاغذ، استفاده میگردد.

printer hp

تعمیر دستگاه کپی در قائم مقام

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته ت اتعمیر دستگاه کپی در قائم مقام ، تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *