خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در فلکه دوم صادقیه

تعمیر دستگاه کپی در فلکه دوم صادقیه
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در فلکه دوم صادقیه توسط نمایندگی تخصصی سرویس دستگاه کپی در همیار پرینتر انجام می پذیرد. نمایندگی رسمی پرینتر های hp و epson با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در این زمینه اقدام به تولید داخلی کارتریج هعای با کیفیت بسیار بالا کرده است تا شما با خیال راحت محصول را از وب سایت hamyarprinter.com خریداری نمایید و توسط تکنسین های شرکت همیار پرینتر همچنین یکی دیگر از اهداف همیار پرینتر در این زمینه آگاه ی کاربران و مشتریان بوده و برای بیشتر شدن آن این فعالیت را ادامه میدهد.

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل

برای شارژ کارتریج در محل در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.
در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.
به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.
در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.
پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.
چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

کارتریج در محل کرج با قیمت مناسب و سریع min
Aesthetic Wallpaper Pink Wallpaper Sky Cloud min

معرفی قطعات داخلی پرینتر

128 1284964 always need pink watercolour backgrounds pink peach watercolor min

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

هد پرینتر


فرآیند چاپ به‌طور کامل با پرینترهای لیزری متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، منتشر می‌کند. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر روی کاغذ، بهره میبرند.

کارتریج


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ میدارد. جالب است بدانید که در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده میشود، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع و جوهر است.

کاغذکش (Pickup)


تاکنون دیده‌اید که پرینترها چطور یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه هدایت میکنند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام می‌شود که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک حرکت چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه میکشند.

6 تا از مزیت های استفاده از خدمات همیار پرینتر

فروش پرینتر

فروش پرینتر در انواع برندهای hp ، canon، samsung و… از دیگر زمینه های فعالیت همیار پرینتر می باشد . انتخاب صحیح پرینتر مناسب با کاربرد شما مشتری عزیز مهمترین قسمت از تجهیز محل کار شماست.شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان همیار پرینتر و با توجه به مقدار پریننتی که در روز از پرینتر می خواهید بگیرید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید و مدتها از خرید خود در کمال رضایت استفاده کنید.

پس در واقع معیار اصلی انتخاب پرینتر نوع کاربرد شماست که تعیین می کند که چه پرینتری ،از چه برندی و با چه توانی خریداری نمایید . همکاران ما در بخش فروش پرینتر لیزری آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت فروش پرینتر جوهرافشان در سایت همیار پرینتر از قیمت ،مشخصات و جزئیات انواع پرینترهای hp،canonو …با تنوع قیمتی براساس پرینترهای نو -ری فر (reefer) و استوک مطلع شوید .لازم به ذکر است کلیه پرینترهای ری فر و استوک همیار پرینتر دارای گارانتی می باشند.ودستگاه های استوک ،کارکرده اروپا می باشد.

آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟


در رابطه با این موضوع باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج دستگاه خود را داشته باشید.باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد.زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

تاریخچه دستگاه فتوکپی :

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

978x1024 1 1

برای شارژ کارتریج لیزری رنگی چه ابزاری استفاده میشود؟

1- خریداری نمودن پودر شارژ (تونر) را از فروشگاه همیار پرینتر
2- پیچ گوشتی چهارسو در اندازه متوسط برای باز کردن پیچ های کارتریج
3- ماسک فیلتر دار و دستکش یکبار مصرف
4- دستمال کاغذی، پنبه و دستمال پارچه ای برای شارژ کارتریج لیزری رنگی
5- استفاده از دستگاه دمنده هوا برای بادگیری محیط قطعات کارتریج
6- چراغ قوه جهت دیدن میزان پودر پر شده داخل مخزن کارتریج
7- استفاده از محلول های پاک کننده، گریس، الکل و تینر
8- سیم چین و انبر دست برای بیرون کشیدن پین های کارتریج
9- وجود هواکش در محیط جهت گردش هوا به دلیل وجود ذرات
10- سطل زباله درب دار برای ریختن پودر تونر هنگام شارژ کارتریج لیزری رنگی

در رابطه با موضوع اینکه آیا شارژ کارتریج لیزری رنگی را میتوانیم خودمان انجام بدیم؟خیر، باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج لیزری رنگی دستگاه خود را داشته باشید. باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج لیزری رنگی را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد. زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج لیزری رنگی به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *