خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در فرجام

تعمیر دستگاه کپی در فرجام
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در فرجام در نمونه خدمات منحصر به فردی که امروزه مورد نیاز بسیاری از کاربران میباشد. که در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیرات دستگاه کپی نخواهند داشت. کارشناس اعزامی جهت  تعمیر تخصصی دستگاه کپی  در محل یکی از باتجربه ‌ترین و متخصص ‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه کپی حتی‌الامکان پیشگیری شود.

تعمیر دستگاه کپی در محل

دستگاههای کپی از جمله ماشین های اداری هستند که مدتهاست جهت چاپ و تکثیر از آنها استفاده میشود و مرتباً در حال بروزرسانی و ارتقاء هستند. امروزه از این دستگاه ها نه فقط برای انجام امور اداری در یک مجموعه بلکه به عنوان یک منبع درآمد استفاده میشود. از آنجا که دستگاه های کپی نسبت به پرینتر حجم و وزن بسیار بیشتری دارند، حمل آنها بسیار دشوار و خطرناک میباشد. از این رو تکنسین های ما در مجموعه همیار پرینتر جهت رفع نیاز و برطرف کردن کلیه دستگاه های کپی به محل شما اعزام میشوند.
لازم به ذکی است که شما کاربر گرامی میتوانید برای بهرهمندی از سرویس و تعمیر فوری دستگاه کپی در محل هنگام درخواست سرویس مشکل دستگاه خود را به کارشناسان ما توضیح دهید تا تکنسین های همیار پرینتر با تجهیزات لازم نزد شما جهت تعمیر دستگاه کپی در ظفر حاظر شوند و کار تعمیر و سرویس دستگاه کپی شما هر چه سریعتر و بهتر انجام گردد. تکنسین های همیار پرینتر خدمات کلیه برند های دستگاه کپی sharp، tooshiba، canon، ricoh،konica minolta و … را در محل شما انجام میدهند.

هوشمند چندمنظوره چاپ کپی و ذخیره اسناد شارپ

جهت درخواست تعمیر پرینتر در ظفر با شماره های 02174861 و 09361002014 تماس حاصل نمایید.


دستگاه کپی چیست؟


چرا همیار پرینتر را انتخاب میکنیم ؟

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر hp در محل و سایر برندهای پرینتر مانند canon ،samsung، brother و … از تخصص های اصلی کارشناسان همیار پرینتر می باشد و پس از تعمیر شامل گارانتی تعمیر می گردد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات تعمیر پرینتر فوری در محل بهرمند شوید بهتر است هنگام تماس توضیحاتی راجع به مدل دستگاه و اشکال پیش اومده به کارشناسان و مشاوران ما ارائه دهید تا تکنسین متخصص در زمینه مشکل دستگاهتان را رای تعمیر اعزام نمایند.
در صورتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما امکان پذیر نباشدو یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد،با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ،دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناسی تکنسین های همیار پرینتر و اعلام بر آورد هزینه رایگان می باشد.در صورتی که نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشدهزینه انتقال آن هم به عهده ما بوده و برای شما رایگان می باشد.
پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده می شود.
چندین برگ تست جهت تایید شما برایتان گرفته می شود.تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملا مطمئن شوید.


159

تعمیر دستگاه کپی در شریعتی

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

مراحل تعمیر دستگاه کپی در فرجام را بدانید :

پرینتر

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده ظفر- میرداماد قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر دستگاه کپی در ظفر و تعمیر پرینترهایشما میباشد.
اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ فوری کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند.وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسد.این موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک در کنار دستگاه کپی بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با دستگاه کپی نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.


راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *