خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در ضرابخانه

تعمیر دستگاه کپی در ضرابخانه
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در ضرابخانه یکی از مهم ترین خدماتی که مجموعه همیار پرینتر برای راحتی مشتریان محترم خود فراهم نموده است.از آنجا که دغدغه اصلی همه ی ادارات،شرکت ها و .. امروزه تعمیر ماشین های اداری به شکل آنلاین و خدمات پس از فروش تجهیزات اداری خود در محل می باشد.از همین جهت مجموعه همیار پرینتر برای اولین بار به عنوان بهترین مرکز تعمیر فعالیت خود را شروع کرد.و با بکارگیری حرفه ای ترین تکنسین ها یک تیم تخصصی در جهت تعمیر دستگاه کپی در شریعتی تشکیل داده و بهترین خدمات را با بیشترین رضایت مندی به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد.

copier repair service 1

کارتریج hp چیست؟

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.

چرا برای تعمیر دستگاه کپی خود همیار پرینتر را انتخاب کنیم؟

ضمانت مطمئن از خدمات
جویی در زمان
صرفه جویی در زمان و هزینه
کاری
بیش از 20 سال سابقه درخشان
home betheme sectionbg1 1 1

خدمات دیگر مجموعه همیار پرینتر


نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی شارژ کارتریج

معرفی قطعات داخلی پرینتر



123

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ، ارائه خدمات سرویس و تعمیر این نونه از ماشین های اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است. کارشناسان همیار پرینتر با بهرهمندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی میباشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چند نکته اشاره نمود:
تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و هماهنگی خودتان اقدام به تعمیر پرینتر در محل خواهند نمود.
در صوریتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما تا امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد ، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناس تکنسین های همیار پرینتر و اعلام برآورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد انتقال آن هم بعهده ما بوده و برای شما رایگان میباشد. پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطئن شوید.

راهنمای خرید انواع پرینتر در همیار پرینتر

پرینتر ها جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.
پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد.
مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود.
تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

مشکلات رایج دستگاه کپی و چگونگی رفع آنها

در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات دستگاه های کپی و راه حل های ساده برای حل آنها ارائه شده است:


تعمیر لیزر پرینتر
تعمیر برد پاور (منبع تغذیه) پرینتر
تعمیر برد فرمتر (مین برد) پرینتر
تعمیر روشن نشدن پرینت
تعمیر فیوزینگ پرینتر
تعمیر کاغذ کش پرینتر
تعمیر کارتریج پرینتر
تعمیر موتور پرینتر
تعمیر پنل پرینتر
جنرال سرویس پرینتر
رفع ایراد گیر کردن کاغذ در پرینتر
تعویض فیلم فیوزینگ و پرس
رفع ایرادات چاپ و پرینت
رفع ایراد نشناختن پرینتر

چرا جوهر کارتریج پرینتر اچ پی خشک می شود؟

مطمئناً این پرسش برای شما پیش می‌آید که چه چیزی باعث می‌شود جوهر کارتریج پرینتر خشک شود؟ همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم استفاده نکردن از پرینتر جوهرافشان در مدت طولانی موجب می‌شود که جوهر موجود در کارتریج این دستگاه خشک شود. البته این تمام ماجرا نیست چراکه عوامل دیگری هم هستند که موجب خشک شدن جوهر کارتریج می‌شوند. یکی از این عوامل رسیدن تاریخ انقضاء کارتریج است. خیلی از کاربران پرینتر نمی‌دانند که مخزن کارتریج تاریخ انقضاء دارد و زمانی که به بازه زمانی مشخصی برسد، خاصیت خود را از دست می‌دهد. وارد شدن هوا به داخل کارتریج و قرار دادن پرینتر جوهرافشان در کنار وسایل گرمایشی یا زیر آفتاب نیز از دیگر عواملی هستند که موجب خشک شدن جوهر کارتریج این دستگاه می‌شوند. درواقع اگر شارژ کارتریج پرینتر اچ پی به درستی انجام نشود، هوا وارد کارتریج این دستگاه شده و جوهر آن خشک می‌شود.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *