خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در شهرک پاس

تعمیر دستگاه کپی در شهرک پاس
Rate this post

امروزه تمامی مراکز درمانی ، شرکت ها ، ادارت و حتی بعضی از خانه ها از دستگاه کپی بینهایت اسنفاده میکنند. ممکن است هر لحظه مشکلی برای در سیستم دستگاه کپی آنان بوجود بیاید و کار افراد را مختل کند. جهت رفع این مشکل و سرعت بشیدن به کار مشتریان عزیز مجموعه همیار پرینتر خدماتی به عنوان تعمیر دستگاه کپی در شهرک پاس را برای کاربران گرامی در نظر گرفته است تا بتوانند با خیال راحت بدون نیاز به حمل دستگاه و پرداخت هزینه بابت ایاب ذهاب از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.
راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر به دو روش صورت میگیرد اولین راه تماس با شماره تلفن های 74861-021 و 09361002014 میباشد. دومین روش وارد شدن به بخش تعمیرات وب سایت همیار پرینتر و تکمیل نمودن فرم درخواست تعمیر دستگاه کپی در شهرک پاس را تکمیل نمایید.

HD wallpaper blue yellow cubes yellow background min
با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده ظفر- میرداماد قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج در شهرک پاس و تعمیر پرینتر در تهران میباشد.
اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند.
وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسد.
این موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

شارژ کارتریج در محل

مهم ترین مسئله ای که هر کاربر پرینتر با آن متوجه است اتمام کارتریج می باشد. وقتی شارژ کارتریج شما تمام می شود و دیگر نمی توانید از پرینتر خود استفاده کنید و در واقع پرینتر بدون کارتریج هیچ کارایی ندارد.برای حل این مسئله 2 راه حل وجود دارد: 1)تعویض کارتریج و جایگزینی کارتریج نو 2) شارژ کارتریج در محل و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی و مستهلک آن . در حال حاضر به لحاظ هینه و قیمت ، برای کاربران پرینتر تعویض کارتریج اغلب به صرفه نمی باشدو مبادرت به شارژ آن می نمایند.
شارژ کارتریج چیست؟ شارژ یعنی پرکردن کارتریج پرینتر از جوهر و تونر و آماده سازی کارتریج برای استفاده مجدد از آن
باتوجه به افزایش روز افزون مشغله هعا و مخصوصاً ترافیک کلان شهرها امروز اکثر خدمات و حتی خرید کالا ها در محل و با سفارش اینترنتی یا تلفنی انجام می شود.خدمات پرینتر و کارتریج نیز ا این چرخه بیرون نیستندو به بهترین نحو ممکن در محل کار و یا منزل شما ارائه می شوند. علی رغم راحتی شارژ کارتریج در محل برای کاربران پرینتر و استفاده کنندگان از کارتریج این کار،مشکلات و مسائل خاص خود را نیز به همراه دارد. گاهی ممکن است که کارتریج به جز شارژ نیازمند تعویض یک قطعه مصرفی باشد ولی به دلیل نداشتن اطلاع کافی این قطعه همراه تکنسین نباشد و باز کار با تعویق یا هزینه مضاعف همراه شود. از طرفی تونر یا جوهر می تواند باعث آلودگی منزل یا محل کار شما شودکه بهتر است با دانستن این مسائل اقدام به دریافت خدمات شارژ در محل یا ممانعت از آن بنمایید.

16072022072244 67425

مراحل تعمیر دستگاه کپی در محل


در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی در سعادت آباد، شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر، تعمیر قطعات چاپگر، فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما

ثبت سفارش آنلاین تعمیر دستگاه کپی در شهرک پاس

1330401 min

آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟

laser toner refill rey 1

چرا بعضی مواقع مطالب چاپ شده بر روی کاغذ پاک میشوند؟

2 1

چرا برای خرید دستگاه کپی خود را انتخاب کنیم؟

کاری 1

بیش از 20 سال سابقه درخشان

1

ضمانت مطمئن از خدمات

جویی در زمان 1

صرفه جویی در زمان و هزینه


معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی


کارتریج


کارتریج را شارژ کنیم یا تعویض


اولین و مهم ترین مسئله این است که شارژ کارتریج به صرفه تر است یا تعویض آن؟
برای پاسخ به این سوال اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید نوع دستگاه خود می باشد یعنی پرینتر شما میباشد که از نوع لیزری میباشد یا جوهرافشان. به این صورت که اگر کارتریج پرینتر شما از نوع جوهر افشان است شارژ کارتریج آن به شما توصیه نمی شود. به این علت که اگر کارتریج جوهری خود را شارژ نمایید باعث آسیب زدن به دستگاه خود می شوید.
چرا که در زمان جوهر ریزی ممکن است روی قطعات بریزد و باعث آسیب رساندن به قطعات پرینتر جوهرافشان شود. و از آنجایی که برای شارژ کارتریج جوهری باید یک قسمت از پرینتر جوهری سوراخ شود، به همین دلیل موجب کاهش کیفیت کارتریج می‌شود. البته شایان ذکر است که برای انجام این کار باید از تعمیرکار حرفه‌ای نیز کمک بخواهید. برای انجاکم اینکار می توانید از مرکز معتبر همیار پرینتر کمک بخواهید، و از آنجا که از همان ابتدا تعمیرکاران حرفه ای همیار پرینتر کارتریج شما را بررسی کرده و در صورت به صرفه نبودن اینکار شما را مطلع می‌سازد. از این رو به این موضوع و اطلاع رسانی همکاران ما توجه لازم را داشته باشید.
در صورتی که برای کارتریج های لیزری فرآیند شارژ مجدد را می توانید با خیال راحت انجام دهید. کارتریج‌ های لیزری توانایی شارژ کردن را تا چندین نوبت دارند. از این رو کارتریج های لیزری را می‌توانیدبه دفعات شارژ نمایید. برای شارژ کارتریج لیزری نیز می‌بایست به این نکته توجه داشته باشید که از مراکزی مطمئن کمک بخواهید.
چرا که نحوه باز و بسته کردن قطعات و همچنین پودری که برای شارژ استفاده می‌شود بسیار مهم بوده و ممکن است بهره مندی از تعمیرگاه‌های متفرقه سبب استفاده از محصولات بی کیفیت و آسیب به پرینتر شما شود. شارژ کارتریج لیزری تا زمانی که کاست درام، مخزن پودر، درب‌های کارتریج، فوم رول، درام و مگنت آسیب ندیده باشد امکان پذیر است.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *