خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در شهرک فجر

تعمیر دستگاه کپی در شهرک فجر
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در شهرک فجر، شهرک پر رفت و آمد که در آن منطقه خانه های بسیاری و همچنین دستگاه کپی های بسیار زیادی واقع شده است. حال با درنظر گرفتن این موضوع که ممکن است هر لحظه دستگاه دچار ایراداتی شده باشد و شما را در حین انجام کار مستأصل نماید. مجموعه همیار پرینتر خدمات تعمیر دستگاه کپی در شهرک فجر را برای شما عزیزان فراهم نموده است. تا به راحتی تنها با گرفتن شماره تماس 74861-021 و 09361002014 با مشاورین ما در ارتباط بوده تا پس از بررسی های لازم ما تکنسین های حرفه ای تعمیر ماشین های اداری خود را به محل شما در شهرک فجر مراجعه نمایند.

pngtree orange and purple abstract background design for banner business image 632631

جهت ثبت سفارش و انجام کلیه خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی در شهرک فجر تماس حاصل نمایید: 74861-021

6 مورد از مزایای استفاده از خدمات تعمیر دستگاه کپی در شهرک فجر

شرکت همیار پرینتر min
wallpaper 2

دستگاه کپی چیست؟

تاریخچه دستگاه فتوکپی :

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

مشکل چاپ روی پاکت نامه و یا کاغذ ضخیم

یکی از کارهای اشتباه و غلطی ک توسط برخی کاربران انجام می شود و موجب بروز مشکلات متعدد در پرینتر می شود اقدام برای چاپ بر روی پاکت نامه و یا هر گونه کاغذ ضخیم می باشد.
ضخامت کاغذی که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود برای پرینتر تعریف شده است و چنانچه کاغذ ضخیم تری نسبت به کاغذی که برای پرینتر تعریف شده است در دستگاه قرار گیرد می تواند سبب خرابی در قطعات مختلف پرینتر شود علاوه بر این پاکت نامه ها دارای چسبی در حاشیه های خود هستند که این خود عامل بروش مشکل در حین انجام پرینت گرفتن هستند. پرینترهای لیزری از حرارت در فرایند چاپ استفاده میکنند و زمانیکه پاکت نامه در پرینتر برای چاپ قرار داده شده است در هنگام عبور از پرینتر حرارت دیده و چسب آن نیز حرارت می بینید و احتمالا دارد خسارت جدی به قطعات مختلف پرینتر از جمله درام وارد نماید.
مجموعه همیار پرینتر پیشنهاد میکند که از چاپ جوهر افشان برای چاپ بر روی پاکت نامه ها استفاده شود. زیرا پرینترهای جوهر افشان علاوه بر اینکه از حرارت برای چاپ استفاده نمیکنند توانایی چاپ بر روی کاغذهای ضخیمتر نسبت به پرینتر های لیزری را دارا هستند.

کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن

معرفی قطعات داخلی پرینتر


تعمیر دستگاه کپی در شهرک فجر


الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در شهرک آزادی شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

هزینه تعمیر دستگاه کپی در مخابرات

برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی، باید تا عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین صبر کنید. درواقع تا وقتی که میزان آسیب دیدگی قطعات مشخص نشود، نمی توان در مورد قیمت تعمیرات فتوکپی نظر قطعی داد. تعمیرکار پس از بررسی قطعات، اقدامات لازم برای رفع مشکلات دستگاه را مشخص کرده و بر این اساس، هزینه نهایی تعمیرات را برآورد می کند. گاهی در طول روند تعمیر فتوکپی، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است و قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

شارژ کارتریج در محل

مهم ترین مسئله ای که هر کاربر پرینتر با آن متوجه است اتمام کارتریج می باشد. وقتی شارژ کارتریج شما تمام می شود و دیگر نمی توانید از پرینتر خود استفاده کنید و در واقع پرینتر بدون کارتریج هیچ کارایی ندارد.برای حل این مسئله 2 راه حل وجود دارد: 1)تعویض کارتریج و جایگزینی کارتریج نو 2) شارژ کارتریج و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی و مستهلک آن . در حال حاضر به لحاظ هینه و قیمت ، برای کاربران پرینتر تعویض کارتریج اغلب به صرفه نمی باشدو مبادرت به شارژ آن می نمایند.
شارژ کارتریج چیست؟ شارژ یعنی پرکردن کارتریج پرینتر از جوهر و تونر و آماده سازی کارتریج برای استفاده مجدد از آن
باتوجه به افزایش روز افزون مشغله هعا و مخصوصاً ترافیک کلان شهرها امروز اکثر خدمات و حتی خرید کالا ها در محل و با سفارش اینترنتی یا تلفنی انجام می شود.خدمات پرینتر و کارتریج نیز ا این چرخه بیرون نیستندو به بهترین نحو ممکن در محل کار و یا منزل شما ارائه می شوند. علی رغم راحتی شارژ کارتریج در محل برای کاربران پرینتر و استفاده کنندگان از کارتریج این کار،مشکلات و مسائل خاص خود را نیز به همراه دارد. گاهی ممکن است که کارتریج به جز شارژ نیازمند تعویض یک قطعه مصرفی باشد ولی به دلیل نداشتن اطلاع کافی این قطعه همراه تکنسین نباشد و باز کار با تعویق یا هزینه مضاعف همراه شود. از طرفی تونر یا جوهر می تواند باعث آلودگی منزل یا محل کار شما شودکه بهتر است با دانستن این مسائل اقدام به دریافت خدمات شارژ در محل یا ممانعت از آن بنمایید.
کارتریج در محل کرج با قیمت مناسب و سریع min

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *