خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در شاپور(وحدت اسلامی)

تعمیر دستگاه کپی در شاپور
Rate this post

خدمات تعمیر دستگاه کپی در شاپور به وسیله مجموعه همیار پرینتر به هدف تسریع بخشیدن به کار شما در محل کار یا منزل راه اندازی شده است. قابل توجه میباشد که این عمل مورد توجه بسیاری از کاربران از جمله دوستداران محیط زیست قرار گرفته شده ، زیرا با این عمل در بروز آلودگی شهری به شدت جلوگیری گیری میکند و افراد دیگر نیاز به جابه جایی و حمل دستگاه کپی نیستند.
درخواست تعمیر دستگاه کپی در شاپور به دو روش بسیار ساده انجام میپذیرد. اولین روش تماس با شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. دومین روش وارد شدن به وب سایت همیار پرینتر بوده که در این قسمت کافیست وارد بخش تعمیرات شده و فرم درخواست تعیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان همیار پرینتر در کمترین زمان ممکن مشکل شما را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در شاپور حل نمایند.

images min 1

تعمیر دستگاه کپی در محل

دستگاههای کپی از جمله ماشین های اداری هستند که مدتهاست جهت چاپ و تکثیر از آنها استفاده میشود و مرتباً در حال بروزرسانی و ارتقاء هستند. امروزه از این دستگاه ها نه فقط برای انجام امور اداری در یک مجموعه بلکه به عنوان یک منبع درآمد استفاده میشود. از آنجا که دستگاه های کپی نسبت به پرینتر حجم و وزن بسیار بیشتری دارند، حمل آنها بسیار دشوار و خطرناک میباشد. از این رو تکنسین های ما در مجموعه همیار پرینتر جهت رفع نیاز و برطرف کردن کلیه دستگاه های کپی به محل شما اعزام میشوند.
لازم به ذکی است که شما کاربر گرامی میتوانید برای بهرهمندی از سرویس و تعمیر فوری دستگاه کپی در محل هنگام درخواست سرویس مشکل دستگاه خود را به کارشناسان ما توضیح دهید تا تکنسین های همیار پرینتر با تجهیزات لازم نزد شما جهت تعمیر دستگاه کپی در ظفر حاظر شوند و کار تعمیر و سرویس دستگاه کپی شما هر چه سریعتر و بهتر انجام گردد. تکنسین های همیار پرینتر خدمات کلیه برند های دستگاه کپی sharp، tooshiba، canon، ricoh،konica minolta و … را در محل شما انجام میدهند.

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه کپی استوک چیست؟

hp2 min

تعمیر دستگاه کپی در شاپور


در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی در شاپور ، شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر ، تعمیر قطعات چاپگر ، فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما


خدمات نمایندگی دستگاه کپی اچ پی

خدمات نمایندگی اچ پی خدماتی که توسط نمایندگی اچ پی ارائه می گردد متنوع بوده و تمامی افراد قادر به بهره مندی از این خدمات می باشند.

در صورتی که نیاز به وسیله ای مانند لپ تاپ، پرینتر، مانیتور و غیره در منزل خود دارید و یا این که برای اداره و سازمان خود نیازمند ماشین های اداری مختلف می باشید می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات مد نظر خود به نمایندگی اچ پی مراجعه نمایید. انواع دستگاه فتوکپی، کارتریج، پرینترهای جوهرافشان، لپ تاپ، پی سی، اسکنر و … در این نمایندگی ها به فروش می رسد.

لازم به ذکر است که همه محصولات تهیه شده از نمایندگی hp دارای گارانتی معتبر بوده و کاملا اصل می باشند، بنابراین می توان با خیال راحت و با حس اطمینان کامل خرید خود را از این نمایندگی انجام داد. علاوه بر فروش، نمایندگی hp با استخدام تکنسین ها و تعمیرکاران حرفه ای، خدمات عیب یابی و تعمیرات انواع محصولات اچ پی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

با توجه به فوق تخصصی بودن این تعمیرات، در صورت بروز هرگونه مشکلی در دستگاه های اچ پی، بهترین و معتبرترین راه، مراجعه به نمایندگی اچ پی است که با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات را به بهترین نحو ارائه می دهد. تعمیر محصولات hp دارای مراحل مختلفی است که هر مرحله در واحد ویژه ای از نمایندگی صورت می گیرد.

در متخصصین حاضر در واحد عیب یابی اقدام به مشاوره و یافتن ایراد دستگاه مورد نظر نموده و تخمینی از هزینه را به مشتری اعلام می نمایند. در ادامه دستگاه به واحد تعمیرات ارسال گشته و در آنجا تحت نظارت تعمیرکاران و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و استاندارد تعمیر می گردد.

در صورتی که قطعه خاصی در هر یک از محصولات اچ پی ایراد داشته باشد، تعمیرکاران در ابتدا تلاش می کنند تا آن را ترمیم نموده تا هزینه کمتری به مشتری تحمیل شود اما در صورتی که راهی برای تعمیر وجود نداشته باشد، تعویض قطعه معیوب با قطعه اورجینال و اصل صورت گرفته و در نهایت گواهی اصالت قطعه نیز در اختیار مراجعه کننده قرار داده می شود.

شارژ کارتریج

دستگاه‌های چاپگر یا پرینترها در دو نوع جوهر افشان و لیزری در بازار موجود هستند. از این رو کارتریج‌ها نیز به دو دسته جوهری و لیزری تقسیم بندی می‌شوند. در کارتریج‌های جوهری از جوهر و در کارتریج‌های لیزری از پودری به نام تونر استفاده می‌شود. این مواد پس از مدتی استفاده به اتمام رسیده و نیاز به شارژ مجدد دارند. در این بخش نحوه شارژ کارتریج در محل را بررسی خواهیم کرد.
برای این کار بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. نبود دانش، اطلاعات و تجهیزات کافی، موجب آسیب رسیدن به کارتریج و دستگاه می‌شود و تعمیر یا تعویض آن‌ها هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. برای انواع خدمات مربوط به چاپ و دستگاه‌های چاپگر با متخصصان ما در شرکت ایران کالا پرینتر تماس بگیرید.
کارتریج‌ها در دو نوع لیزری و جوهر افشان تولید می‌شوند. نوع کارتریج رابطه مستقیمی با نوع و مدل پرینتر دارد. اگر در هر پرینتر از کارتریج متناسب با آن استفاده نکنید، در عملکرد دستگاه و کیفیت خروجی دچار مشکل خواهید شد.

12222 1

برای کسب مشاوره و درخواست تعمیر فوری دستگاه کپی با ما در ارتباط باشید:74861-021

شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل

از آنجا که میدونیند پرینترها در حالت کلی به دو دسته ی لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند.
پرینتر های لیزری معمولا در شرکت ها و ارگان های اداری با حجم کاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد .این پرینترها برای چاپ اسناد و تصاویر به تونر کارتریج نیازمند می باشد.
البته شایان ذکر است که این کارتریج ها پس از مدتی استفاده به شارژ مجدد نیاز پیدا می کند.
اگر از مصرف کنندگان پرینترهای لیزری می باشید پس حتما در این موقعیت قرار گرفته اید که درست زمانی که در حال چاپ مهم ترین اسناد خود و یا حتی عکس های خود در خانه یا محل کارتان باشید متوجه شوید که کارتریجتان شارژ تمام کرده است.از این رو بسیار مهم است که بدانید نحوی انجام شارژ کارتریج به چه صورت است.
در واقع دانستن نحوه ی شارژ کارتریج بسیار در کاهش مخارج شما کاربران موثر است. انجام شارژ کارتریج لیزری نیازمند یک سری لوازم می باشد که برای تهیه آن تنها کافیست به فروشگاه همیار پرینتر مراجعه نمایید و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
لازم به ذکر است که شارژ کارتریج علاوه بر لوازم مخصوص نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد. از همین رو کارشناسان و تکنسین های فوق تخصصی ما در مراکز تعمیر پرینتر لیزری خدمات شارژ کارتریج لیزری را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا برای مشتریان عزیز خود انجام دهد.

1

جهت دریافت مشاوره و درخواست تعمیر دستگاه کپی در شاپور با ما در ارتباط باشید:74861-021

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما min 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *