خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در رسالت

تعمیر دستگاه کپی در رسالت
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در رسالت از نمونه خدمات برجسته و پر طرفدار میباشد که مجموعه همیار پرینتر برای ساکنین و صاحبین مشاغل در منطقه رسالت قرار داده است. رسالت یکی از مناطق پر تردد کلان شهر تهران میباشد، که به دلیل وجود تعداد زیادی شرکت ، موسسه و ادارات مختلف تعداد زیادی دستگاه کپی وجود دارد که ممکن است هر لحظه در حین انجام کار دچار مشکل گردد. در این زمان شما نیاز به یک متخصص حرفه ای در زمینه تعمیر دستگاه کپی خواهید داشت که به سرعت به محل شما جهت تعمیر دستگاه کپی در رسالت مراجعه کرده و به طور کامل دستگاه کپی شما را در محل تعمیر نماید. مجموعه همیار پرینتر با توجه به این مشکل که یک معضل محسوب میشود و در حین انجام کار شما را مستأصل مینماید. راه کاری به عنوان تعمیر دستگاه کپی در رسالت را برای شما عزیزان قرار داده است تا تنها با شماره گیری 021-74861 و 09361002014 بتوانید دستگاه کپی خود را در هر خیابان از رسالت قرار دارین تعمیر نمایید.

rm422 047 kq92wx9y min

تعمیر دستگاه کپی در رسالت


در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی در رسالت ، شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر ، تعمیر قطعات چاپگر ، فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

شارژ کارتریج در محل

مهم ترین مسئله ای که هر کاربر پرینتر با آن متوجه است اتمام کارتریج می باشد. وقتی شارژ کارتریج شما تمام می شود و دیگر نمی توانید از پرینتر خود استفاده کنید و در واقع پرینتر بدون کارتریج هیچ کارایی ندارد.برای حل این مسئله 2 راه حل وجود دارد: 1) تعویض کارتریج و جایگزینی کارتریج نو 2) شارژ کارتریج و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی و مستهلک آن . در حال حاضر به لحاظ هینه و قیمت ، برای کاربران پرینتر تعویض کارتریج اغلب به صرفه نمی باشدو مبادرت به شارژ آن می نمایند.
شارژ کارتریج چیست؟ شارژ یعنی پرکردن کارتریج پرینتر از جوهر و تونر و آماده سازی کارتریج برای استفاده مجدد از آن
باتوجه به افزایش روز افزون مشغله هعا و مخصوصاً ترافیک کلان شهرها امروز اکثر خدمات و حتی خرید کالا ها در محل و با سفارش اینترنتی یا تلفنی انجام می شود.خدمات پرینتر و کارتریج نیز ا این چرخه بیرون نیستندو به بهترین نحو ممکن در محل کار و یا منزل شما ارائه می شوند. علی رغم راحتی شارژ کارتریج در محل برای کاربران پرینتر و استفاده کنندگان از کارتریج این کار،مشکلات و مسائل خاص خود را نیز به همراه دارد. گاهی ممکن است که کارتریج به جز شارژ نیازمند تعویض یک قطعه مصرفی باشد ولی به دلیل نداشتن اطلاع کافی این قطعه همراه تکنسین نباشد و باز کار با تعویق یا هزینه مضاعف همراه شود. از طرفی تونر یا جوهر می تواند باعث آلودگی منزل یا محل کار شما شودکه بهتر است با دانستن این مسائل اقدام به دریافت خدمات شارژ در محل یا ممانعت از آن بنمایید.

788923 min

سوالات متداول

شرکت همیار پرینتر min 1024x683 2

معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی

پرینترهای 1

فرآیند چاپدر پرینتر های جوهری با پرینترهای لیزری کاملاً متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، انتشار میدهد. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر برروی کاغذ، استفاده میگردد.

کش

پرینترها یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه می‌کشند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام میگردد که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه هدایت میکند و در نهایت سبب چاپ یک عدد کاغذ میشوند.

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید اینتانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.
1

جهت ثبت سفارش و درخواست تعمیر دستگاه کپی در رسالت کلیک نمایید.

آیا می توانیم شارژ کارتریج پرینتر های خود را انجام دهیم؟

در رابطه با این موضوع باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج دستگاه خود را داشته باشید.باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد.زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.

یکی از واضح ترین دلایل برای شارژ مجدد کارتریج، پایین بودن کیفیت چاپ در زمان پرینت گرفتن عکس و متن و همینطور ایجاد خطوط عمودی و افقی بروی کاغذ می باشد. یا اینکه اسناد به صورت نصفه بروی کاغذ چاپ می شود. با بروز این مشکلات اولین قطعه ای که باید مورد بررسی قرار گیرد کارتریج می باشد.

ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.


راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما min 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *