کارتریج

تعمیر دستگاه کپی در دزاشیب

تعمیر دستگاه کپی در دزاشیب
Rate this post

دستگاه کپی یکی از کاربردی ترین ابزار هایی میباشد که تقریباً امروزه در تمامی منازل و محیط کار ها یافت میشود. حال در نظر بگیرید که در حین انجام کار دستگاه کپی شما آسیب ببیند و شما را از ادامه کار باز دارد. مجموعه همیار پرینتر با توجه به این موضوع خدماتی چون تعمیر دستگاه کپی در دزاشیب را برای ساکنین این منطقه قرار داده است تا افراد بدون نیاز به جابه جایی و حمل سنگین دستگاه کپی از این خدمات بهرهمند گردند.
راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر بسیار ساده است به گونه ای که شما با شماره گیری 74861-021 و 09361002014 میتوانید با مجموعه در تماس بوده و مشکل خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارید. یکی دیگر از راه های ارتباطی ثبت درخواست شما در بخش تعمیرات وب سایت همیار پرینتر میباشد که شما ابتدا وارد سایت شده، در منو وارد بخش تعمیرات شده و فرم درخواست تعمیر دستگاه کپی در دزاشیب را تکمیل مینمایید.

تعمیر دستگاه کپی در دولت


در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی،شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر،تعمیر قطعات چاپگر،فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما

چرا همیار پرینتر را برای تعمیر دستگاه کپی در دزاشیب انتخاب میکنیم؟

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان دولت قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.
221 2216188 blue ombre wallpaper

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ، ارائه خدمات سرویس و تعمیر این نونه از ماشین های اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است. کارشناسان همیار پرینتر با بهرهمندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی میباشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چند نکته اشاره نمود:
تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و هماهنگی خودتان اقدام به تعمیر پرینتر در محل خواهند نمود.
در صوریتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما تا امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد ، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناس تکنسین های همیار پرینتر و اعلام برآورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد انتقال آن هم بعهده ما بوده و برای شما رایگان میباشد. پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطئن شوید.

ئاچ پی

نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی

رسمی ترین و تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات اچ پی hp اچ پی

شارژ کارتریج در محل



معرفی قطعات داخلی پرینتر


light blue

سوال های متداول

رنگ دستگاه کپی را تنظیم کنیم؟ min
الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.
اولین و مهم ترین مسئله این است که شارژ کارتریج به صرفه تر است یا تعویض آن؟
برای پاسخ به این سوال اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید نوع دستگاه خود می باشد یعنی پرینتر شما میباشد که از نوع لیزری میباشد یا جوهرافشان. به این صورت که اگر کارتریج پرینتر شما از نوع جوهر افشان است شارژ کارتریج آن به شما توصیه نمی شود. به این علت که اگر کارتریج جوهری خود را شارژ نمایید باعث آسیب زدن به دستگاه خود می شوید.
چرا که در زمان جوهر ریزی ممکن است روی قطعات بریزد و باعث آسیب رساندن به قطعات پرینتر جوهرافشان شود. و از آنجایی که برای شارژ کارتریج جوهری باید یک قسمت از پرینتر جوهری سوراخ شود، به همین دلیل موجب کاهش کیفیت کارتریج می‌شود. البته شایان ذکر است که برای انجام این کار باید از تعمیرکار حرفه‌ای نیز کمک بخواهید. برای انجاکم اینکار می توانید از مرکز معتبر همیار پرینتر کمک بخواهید، و از آنجا که از همان ابتدا تعمیرکاران حرفه ای همیار پرینتر کارتریج شما را بررسی کرده و در صورت به صرفه نبودن اینکار شما را مطلع می‌سازد. از این رو به این موضوع و اطلاع رسانی همکاران ما توجه لازم را داشته باشید.
در صورتی که برای کارتریج های لیزری فرآیند شارژ مجدد را می توانید با خیال راحت انجام دهید. کارتریج‌ های لیزری توانایی شارژ کردن را تا چندین نوبت دارند. از این رو کارتریج های لیزری را می‌توانیدبه دفعات شارژ نمایید. برای شارژ کارتریج لیزری نیز می‌بایست به این نکته توجه داشته باشید که از مراکزی مطمئن کمک بخواهید.
چرا که نحوه باز و بسته کردن قطعات و همچنین پودری که برای شارژ استفاده می‌شود بسیار مهم بوده و ممکن است بهره مندی از تعمیرگاه‌های متفرقه سبب استفاده از محصولات بی کیفیت و آسیب به پرینتر شما شود. شارژ کارتریج لیزری تا زمانی که کاست درام، مخزن پودر، درب‌های کارتریج، فوم رول، درام و مگنت آسیب ندیده باشد امکان پذیر است.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *