خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در خیابان کارگر

دستگاه کپی در کارگر
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در خیابان کارگر در مجموعه همیار پرینتر که فعالیت خود را به عنوان خدمات تعمیر پرینتر در تهران آغاز کرد. تعمیر دستگاه کپی در خیابان کارگر از در کنار هم قرار گرفتن تکنسین های متخصص تشکیل شد چون از باید های ما داشتن تخصص می باشد، بنابراین می توانید بهترین خدمات تعمیر پرینتر را از مجموعه همیار پرینتر درخواست کنید. بعد از گذشت زمان نه تنها پرینتر، بلکه تعمیر و نگهداری دستگاه هایی مانند فتوکپی، اسکنر، فکس را در بسیاری از مناطق تهران ارائه داد. تیم متخصص شرکت ما که سال ها تجربه در این زمینه دارد، در مدت زمان کوتاهی ایرادات دستگاه های شما را با روش های منطقی رفع می کند تا وقفه ای در کار شما ایجاد نشود. علاوه بر این، تمام این خدمات با قیمت های متناسب با بودجه شما انجام می شود.

services repairs

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل

برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.
در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.
به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.
در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.
پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.
چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

کارتریج در محل کرج با قیمت مناسب و سریع min

دستگاه کپی استوک چیست؟

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

تاریخچه دستگاه فتوکپی :

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

فروش کارتریج

شما مشتریان عزیز میتوانید بهترین قیمت فروش کارتریج اچ پی وفروش کارتریج کانن ,به همراه فروش کارتریج سامسونگ با گارانتی های اصلی و تحویل رایگان در تهران را از ایران چاپگر بخواهید. .یعنی فروش کارتریج به همراه گارانتی بی قید و شرط,قویترین مرکز فروش انواع کارتریج پرینتر های لیزری و لیزری رنگی,به همراه گارانتی اصلی و همچنین گارانتی تعویض در صورت خراب بودن. فروش انواع کارتریج های پرینتر های اچ پی HP,کارتریج کانن Canon,کارتریج سامسونگSamsung،کارتریج پاناسونیکPanasonic,کارتریج لکسمارکLexmark,شارژ تمامی کارتریج ها با استفاده از تونرهای اورجینال و گریدA.ارسال انواع کارتریج پرینتر در تهران در کمتر از یک ساعت.

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

هد پرینتر


فرآیند چاپ به‌طور کامل با پرینترهای لیزری متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، منتشر می‌کند. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر روی کاغذ، بهره میبرند.

کارتریج


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ میدارد. جالب است بدانید که در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده میشود، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع و جوهر است.

کاغذکش (Pickup)


تاکنون دیده‌اید که پرینترها چطور یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه هدایت میکنند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام می‌شود که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک حرکت چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه میکشند.

6 تا از مزیت های استفاده از خدمات همیار پرینتر

فروش پرینتر

فروش پرینتر در انواع برندهای hp ، canon، samsung و… از دیگر زمینه های فعالیت همیار پرینتر می باشد . انتخاب صحیح پرینتر مناسب با کاربرد شما مشتری عزیز مهمترین قسمت از تجهیز محل کار شماست.شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان همیار پرینتر و با توجه به مقدار پریننتی که در روز از پرینتر می خواهید بگیرید هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید و مدتها از خرید خود در کمال رضایت استفاده کنید.

پس در واقع معیار اصلی انتخاب پرینتر نوع کاربرد شماست که تعیین می کند که چه پرینتری ،از چه برندی و با چه توانی خریداری نمایید . همکاران ما در بخش فروش پرینتر لیزری آماده ارائه مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به قسمت فروش پرینتر جوهرافشان در سایت همیار پرینتر از قیمت ،مشخصات و جزئیات انواع پرینترهای hp،canonو …با تنوع قیمتی براساس پرینترهای نو -ری فر (reefer) و استوک مطلع شوید .لازم به ذکر است کلیه پرینترهای ری فر و استوک همیار پرینتر دارای گارانتی می باشند.ودستگاه های استوک ،کارکرده اروپا می باشد.

چرا کارتریج صدا می دهد؟

برخی از کاربران می خواهند بدانند که چرا کارتریج پس از شارژ صدا می دهد. معمولا یا مواد مصرفی تمام شده و یا مگنت کارتریج با بلید در تماس است. اگر مگنت را تعویض کنید، احتمالا صدا برطرف خواهد شد. برای رفع ایراد دستگاه خود تنها کافیست با کارشناسان تخصصی همیار پرینتر به شماره74861-021 تماس بگیرید.

اگر مشکلی پیش اومد بعد از شارژ، چیکار کنیم؟

خدمات ارائه شده توسط امداد چاپگر بسیار با کیفیت انجام میشه و بعد از اتمام کار از پرینتر چندبار تست گرفته میشه تا صحت کار مشخص بشه، ولی خب کاره دیگه پیش میاد! اگر مشکلی بود میتونید تماس بگیرید چون خدمات همیار پرینتر دارای گارانتی 6 ماهه می باشد.

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر کاربر

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌ بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های همیار پرینتر در تهران مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی خود را به تکنسین‌های مجموعه همیار پرینتر بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی اچ پی،تعمیر فتوکپی زیراکس،تعمیر فتوکپی کانن و دیگر موارد ، در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

نمایندگی hp اچ پی

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع سرویس ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

چرا همیار پرینتر را برای تعمیر دستگاه کپی در ولنجک انتخاب میکنیم؟

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان ولنجک قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


با ما min 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *